Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Thanks! We gaan het zien hoe alles zal gaan verlopen. Ik hoop dat de komende maanden voorbij zullen vliegen, maar er moet nog het een en ander gebeuren (afbouwen antidepressiva) dus vast!

2. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Van klussen is gisteravond niets gekomen, maar hadden het vrijdag nog gedaan. Kan dan ook toch?

Welkom Wollie92 en Belbail!

3. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ja dan is er nog een kans aangezien zaadcellen best lang overleven :)

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja je hebt dan al legertje klaarliggen. En dan kun je altijd kijken of eventueel vandaag nog lukt:)

5. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Belbail welkom :)

Wollie92 welkom :)

Hoe is het verder met de dames hier ???

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Wondertje, ja hier wel goed. Nog steeds geen duidelijkheid hier helaas.

Nieuwe meiden welkom hier!

7. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hartendiefje1988 ok dat is jammer dan duurt wachten erg lang. Hoop dat snel die duidelijkheid komt hoor.

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Welkom voor de nieuwe!

Ik heb nog niet echt een knaller gehad maar wel een paar dagen geleden heel vruchtbaar slijm verloren.. Ik weet het dus nog steeds niet wanneer m'n eisprong nu is/geweest is.

Ik sla deze ronde maar over want heb ook niet echt m'n kansen benut, volgende maand beter

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik denk dat ik weer ongesteld ga worden binnenkort, heb sinds gister rare steken in m'n buik en nu net wakker geworden met lage rugpijn, voor mij is het dus op naar de volgende ronde verwacht ik.

10. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hoi iedereen! Zou ik mee mogen kletsen? Wij gaan binnenkort voor ons eerste kindje (heel spannend) Moet alleen even afwachten tot ik ongesteld ben geweest want we willen na deze cyclus beginnen. Heb alleen geen idee wanneer dat is want ik heb hele onregelmatige cyclussen. Om ongeduldig van te worden!

11. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Welkom mom2be88!

Ik spam hier dat hele topic vol, waar ik net nog roep dat ik al had opgegeven test ik nu ineens hartstikke positief.. Dit zal dus wel de knaller zijn?!
    Aan de klus dan maar de komende dagen :)

12. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Bloem93, ja die is positief hoor.

Ik had vanmorgen met tweede ochtendurine zwangerschapstest gedaan.. niet eens extreem gevoelige (is een chinese) op 8/9 dpo..en zo omo wit als het maar kan. Weet dat het nog kan veranderen en dat t misschien veelste vroeg is maar heb er een hard hoofd in..zucht..zullen wel weer ronde 4 in gaan. Heb er zo de pest in. Had een knaller van een ovulatietest en goed geklust dus hoopte dat wij nu ook snel.zwanger mochten raken. We hebben hier vruchtbaar groepje maar ik val buiten de boot ben ik bang. Echt baaldag vandaag, sorry voor mn klaagzang. :( ben er echt ff helemaal klaar mee. Zitten pas in ronde 3 maar voor mn gevoel al veel langer bezig omdat ik het al zolang wil..een tweede. Komende maand denk ik geen ovutesten voor mij en proberen het hele zwanger worden uit mn hoofd te zetten.

13. Annemiek125

Jeetje ik kom wel heel negatief over nu.. moet me eigen schamen voor de dames die al zolang bezig zijn.. al jaren..vind dat zo knap.. sorry hoor.. mag eigenlijk niet zeuren..maar moest ff mn ei kwijt.. als het de komende tijd niet gaat lukken vraag ik me echt af hoe mn humeur eruit komt te zien :$ soms kan ik het prima naast me neerleggen maar soms (zoals de tijd tussen ei en menstruatie) word ik zoooo onzeker!

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Bloem.knal positief!!! Succes

Babyloveyou, ik snap je helemaal hoor. En klagen mag ook hoeft niet altijd positief te zijn met typen hier.

Hier lijkt erop dat er een ongesteldheid aankomt. Roze afscheiding/ bloed bij afvegen. Net nu we aankomend weekend samen weg gaan...

15. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Yes😁 Wij gaan aan t werk de komende dagen!

Babyloveyou ik snap je helemaal hoor! Ik kan soms ook echt van die baal momenten hebben en dan denk ik als ik hier lees jeetje wat ben ik ondankbaar.
    We hebben al een kindje en sommige van ons hebben nog steeds lege handen na lange tijd.
    Maar uiteindelijk wil iedereen graag zwanger worden of het nu van een 1e of 4e is, je wilt het denk ik allemaal even graag!
    Klagen mag! Maar blijf positief, je bent nog niet ongesteld dus er is nog steeds hoop he!

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Soms is nodig om ff je hart te luchten babyloveyou. Ik heb vooral altijd last als ik ongi ben geworden dan zakt soms de moed in mijn schoenen. Net of ons niet gegund is. Maar je bent nog vroeg dus wie weet. Geen bloed geeft moed. Ik test expres nooit vroeg want te vroeg positief testen kan ook nog zo zijn dat je uiteindelijk ongi word.

17. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde

Ik vind persoonlijk dat je best mag klagen hoor want het is jou gevoel en dat mag er ook zijn net als dat van een ieder ander. dikke knuffel voor jou

18. Annemiek125

Bedankt dames. Ga de komende tijd wel proberen er iets meer afstand van te doen en ook iets minder te forummen, haha:) wondertje2015 gaat de club beheren vanaf nu.

Maar tsja ik moet wel realistisch blijven.. heb al een kerngezond zoontje dus het voelt soms zo ondankbaar.. zoals Bloem93 zegt dat je eigenlijk al blij moet zijn met één kindje..zo stom hè een mens wil altijd meer, meer en meer. Ik heb al een kindje en een zwangerschap mogen meemaken en heb een superlieve stiefpapa voor hem..zijn al een super gezinnetje zo...maar een tweede kindje zou echt de kers op de taart zijn..
    Soms even flink janken en dan weer gaan met die banaan. Mag er toch vanuit gaan dat het hier ook vroeg of laat keer raak moet zijn!

Elphaba als ik zie dat jullie al jaren wachten op een kindje en een miskraam hebben gehad met 14 weken...echt zo verdrietig, jullie hebben pas écht reden om verdrietig en boos te zijn. Loop ik te mekkeren terwijl ik al een gezond kindje heb en pas in ronde 3 zit... Vind het zo knap dat jullie toch gewoon positief blijven...gun jullie echt zo ontzettend een mooie positieve test <3

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dank je wel:) ik doe mijn best om positief te zijn en ook ik ben wel eens niet. Maar denk altijd uiteindelijk weet ik waarvoor ik het zo als ik de kleine in mijn armen heb

20. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    BLOEM!! Top top TOP! Have fuuuhuuuun! :D

Hartediefje1988, nouja de timing is niet perfect maar je hebt straks in ieder geval zekerheid! Heeft lang geduurd!

Babyloveyou, je mag hier lekker je gal spugen hoor! En voor je gevoel hoef je geen sorry te zeggen. Het is niet voor niets je gevoel! Ik gun je van harte een positieve test en ik hoop dat die deze ronde ook komt (dat je stiekem toch te vroeg hebt getest).

hu.png

Deel Deze Pagina