Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Thaaaanks! We maken er een gezellige avond van :)

Wat een mooi naam trouwens, Levin. Hoe zijn jullie daar op gekomen?

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik was het een keer tegengekomen en omdat mijn opa levert heette vond ik het een mooie verbastering. Hou van namen die niet veel voorkomen :)

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Heel mooi! Ik hou er ook wel van!

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Mooie en apparte naam.houd ik wel van dochter heeft ook een apparte naam! Die je niet hoort.

Hier is het echt doorgebroken en hoe pfff, loop krom van de kramp en pijn...

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Thnxs meiden😊

Sterkte hartendiefje😘

6. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hartediefje1988 hoop voor je dat de pijn snel weer weg is knuffel

Elphaba1981 een hele bijzonder naam hoor en ook erg mooi

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dank je wel meiden, volgende ronde hopelijk zwanger en niet weer deze pijn.

Wat gaan jullie morgen doen op koningsdag? Wij niets word te slecht weer helaas. Blijven lekker thuis en gaan spelletjesdag houden

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb sinds vandaag ineens echt last van m'n buik, zo vervelend. Heb het ook nog nooit eerder gehad, nu blijkt ook m'n eisprong te zijn, dus koppel het daar maar aan.

Wij wilde morgen eigenlijk even over de markt lopen maar blijven nu maar gewoon lekker thuis ivm het weer

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij blijven thuis, misschien als ff droog is op de hoek over de vrijmarkt

10. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hartediefje, menstruatie pijn kan echt zo vreselijk zijn. Ik gebruik altijd aleve feminax, echt prima spul.

Elphaba hoop op snel een mooie test voor jullie. Al symptomen?

Bloem93, zou best je ei kunnen zijn!

Hier nu op 9/10 dpo, omo witte test pfff.. zal wel weer niet raak zijn. Wel wat last van mn liezen maar ga maar weer uit dat t niks meer wordt. Hopelijk 1 mei gauw ongie, mag van mij nu wel weer eerder komen. Bahbah. Volgende week lekker met vriendlief en mijn zoontje weekendje Landal. Ff tot rust komen heerlijk..

11. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Wij gaan morgen met de kids van vl even de stad in ze zijn hier en half dagje en we hadden ze belooft dat ze iets mochten uitzoeken op de markt, en ja belofte maakt dan schuld ondanks het weer ;)

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo goed als geen symptomen hier babyloveyou. Maar heb dat bij geen van mijn 3 zws nooit gehad

13. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

babyloveyou ik zal niet te snel de hoop verliezen hoor.. hoeveel dagen moet je nog tot je nod? Ik had bij mn vorige zs pas 3 dagen na nod een positieve test..

14. Annemiek125

Las in mijn NOD clubje ook dat sommigen pas na NOD positief testen dus dat ik nog niet de hoop op moet geven. Had vanavond flinke steken in liezen..
    Ach ga er gewoon vanuit dat het niks is, kan t altijd meevallen. 1 mei is mijn NOD.

15. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Duim voor je babyloveyou!

16. Annemiek125

Ik begon bij mijn vorige twee zwangerschappen pas te testen met een week of 5, dat waren echt knallers, meteen binnen paar seconden positief. Heb dus geen ervaring met vroeg testen..wanneer het bij mij te zien moet zijn.

17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik testte vorige zwangerschap 1 dag voor nod omdat ik mij anders voelde en had toen al meteen een knaller..

Verder was ik er toen een maand niet echt bewust mee bezig en had ik een onregelmatige cyclus, dus ook hier eigenlijk niet echt ervaring met vroeg testen

18. Annemiek125

Hier net getest met een hele gevoelige, voor 6 dagen,voor NOD en ook omo wit en dit was echt sterk geconcentreerde urine. Moet een wonder gebeuren dat ie toch nog positief wordt de komende dagen. Ik ga niet meer testen en menstruatie afwachten;)
    Baal wel hoor, had gehoopt dat het binnen 3 maanden raak zou zijn net als bij mijn zoontje na mijn mk maar natuur besluit anders helaas..
    Maar ga toch wel weer ovulatie testen gebruiken aangezien ik door mijn medische achtergrond in juni naar de gyn ga voor controle, wel fijn te weten dat ik gewoon eisprong heb net als deze maand.

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat klote babyloveyou! Maar het kan natuurlijk altijd nog he!

Ik blijf de ovu testen ook gebruiken zodat ik toch inzicht blijf hebben in m'n cyclus, vind dat wel zo prettig

20. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Inderdaad blijf hoop houden babyloveyou! Voor nod negatief testen wil niks zeggen :)

Deel Deze Pagina