Bedankt dames, maar denk echt dat het niet raak is. Zit nu 4 dagen voor NOD en 10 dpo, misschien zelfs 11. Er zou dan toch al echt klein streepje te zien moeten zijn ? Test was witter dan wit. Vaak krijg ik week voor mijn menstruatie last van mijn maag of brandend maagzuur, was afgelopen week ook zo plus daarbij sinds vandaag beginnen lichte menstruatiekwaaltjes de kop op de steken; zwaar hoofd, druk op onderbuik / hele lichte kramp die waarschijnlijk binnen nu en paar dagen echte kramp gaat worden en dus daarna ongesteld... mag van mij zelfs wat eerder doorbreken dan zondag, kunnen we door naar ronde 4... Momenteel zit ik met tablet op de bank, zoontje slaapt tegen mij aan hij was al saggie, puur vermoeidheid. Klein droppie <3
Achja hoop dat ik snel ongie word. Kunnen we verder. Maar denk dat het wel gaat beginnen binnen paar dagen. Daarnaast gaan we volgende week weekendje weg en aangezien mn menstruatie altijd wel dag of 6 is, ben ik er dan tegen die tijd liever vanaf! Gebruiken jullie tarwekiemolie? Schijnt innesteling te bevorderen.. lijkt me wel wat voor de volgende ronde wil nu wel eens dat het raak gaat zijn, al heeft de natuur het laatste woord natuurlijk. Maar lees ook negatieve dingen over tarwekiemolie. Elphaba ben nu wel benieuwd hoe het gaat met je! Al getest? Wondertje2015 succes morgen bij de vk, donderdag avond toch was het toch?
Weinig klachten nog steeds. Ga nog niet testen. Zaterdag pas op zijn vroegst. Kan me niet voorstellen dat ik ineens zoveel geluk heb dat eerste poging na de mk weer raak zal zijn
babyloveyou dank je wel wou dat het al half 9 vanavond was. Hoe is het nu met jou ben je al wat wijzer of inmiddels toch doorgebroken ?? Tarwekiemolie ben ik helemaal niet bekend mee, heb dat ook niet gebruikt. Elphaba1981 ik ga voor je duimen hoor.
Wondertje, veel plezier vanavond! Duim ook, Elphaba! Ben ook niet bekent met Tarwekiekolie die de innesteling zou bevorderen.. Glijdt het dan makkelijker?
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap 1 maand Tarwekiemolie gebruikt en of het daar aan lag of niet, ik was daarna zwanger haha.
Hoi meiden, Hier in overleg even een werkje aan de pil omdat zo erg bloed, en dan erna weer zonder en kijken hoe het dan is. Hun hebben wel nog een test gedaan ondanks bloeden was negatief. Alphaca, spannend hopelijk een positieve test.
Bloem93; wat apart zeg! dus jullie waren al een tijdje bezig en je begon met tarwekiemolie en je was zwanger? lees wel vaker zulke berichten, toeval of niet het is wel bijzonder! slik jij het de hele cyclus of alleen na ei? Hartediefje; balen dat je zo erg bloedt zeg, ik ken het, maar sinds ik een kindje heb is het wel verminderd. Toen ik nog naar de middelbare school ging moest ik soms zelfs thuis blijven vd pijn. Sterkte! AKOEKKOEK; haha tarwekiemolie zorgt ervoor dat de vruchtbaarheid verhoogt wordt omdat het baarmoederslijmverlies verdikt wordt.. geen idee of het klopt.. maar dacht kwaad zou het vast niet kunnen...misschien dat ik het eens ga proberen Wondertje2015; Succes vanavond! Maar denk niet dat ze met 4 weken al heel veel kunnen zien toch? Omdat het nog zo pril is. Kreeg bij mijn zoontje 1e echo met 6 wk en toen was het zelfs nog een mini rijstkorrel met kloppend hartje. Wat kunnen ze met 4 wk zien? vruchtzakje of nog meer? in ieder geval succes en veel plezier! Hier nog geen menstruatie doorgebroken, maar heb nu al de hele dag lichte kramp, echt het gevoel ongesteld te worden dus denk dat het morgen of uiterlijk het weekend wel doorbreekt, denk zelfs wel eerder dan mijn NOD 1 mei.. Aleve feminax en maandverband hier in ieder geval al in de aanslag.. Mag van mij wel doorbreken!
babyloveyou ja ik ga er zelf ook van uit dat er niks te zien ja misschien indd een vruchtzakje net wat je zegt is het nog pril. Maar omdat ze het snel vonden dat ik na mijn mk weer zwanger ben geraakt, hun zijn toen gaan rekenen en kwamen op 6 week uit en toen op 9 week dus vandaar dat ik moet komen zodat het vast gesteld kan worden hoe lang ik zwanger ben. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat we iets gaan zien maar zo niet dan heb ik daar ook vrede mee en mag ik denk ik snel weer komen. Ben ik elk geval wel heel blij dat ze er zo mee omgaan en me niet te lang laten wachten al is dit voor mijn gevoel wel erg vroeg
Ben je tussen de miskraam en nu wel ongesteld geweest? Zou het anders geen tweeling kunnen zijn , dat er nu nog eentje is blijven zitten zonder dat je t weet..? Geen idee hoor, wonderen zijn de wereld nog niet uit Zou inderdaad uitgaan dat er nog weinig te zien is, kan het altijd meevallen! Kreeg bij mn zoon ook een vroege echo ivm miskraam kort daarvoor. En toen begon ik bruinverlies te krijgen met 6 wk dus toen mocht ik eerder komen.
Hier ff dip. Collega is zwanger van haar tweede. Vind leuk voor haar maar kan wel janken. Dan zal ik wel ongi worden van weekend
babyloveyou heb na de mk een echo gehad en alles was schoon, na de mk nog wel ongi geweest wel anders dan normaal maar toch. Ja zo denk ik er ook over hoor als ik me nu blij ga maken dan kom ik bedrogen uit als je niks ziet. Elphaba1981 dan kan jij wel een dikke knuffel gebruiken
@Tarwekiemolie We zijn voor Ivy 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te raken en we zouden 17 februari de eerste onderzoeken hebben in het ziekenhuis, tot ik 14 februari positief testen. Ik heb de hele maand Tarwekiemolie geslikt omdat ik er iets over las en dacht ach, we gaan toch de mmm in dus nu probeer ik dat ook nog maar even. Of het echt gewerkt heeft weet ik natuurlijk niet, maar het was wel apart Ik heb sinds vanmorgen de hele tijd lichte krampen alsof ik ongesteld wordt, heb maandag/woensdag waarschijnlijk m'n eisprong gehad Meerdere die dat herkennen?
Elphaba; hè bah wat rot voor je. Kan me echt voorstellen dat je niet echt zit te wachten op zulk nieuws, als je zelf in zo'n lastige positie zit Snap ook dat je dan echt niet happy kan reageren. Hoop zo op een mooie test voor je dit weekend. Knuffel! Bloem93; nee herken het niet echt, is nu nog te vroeg om iets te voelen denk ik als er wel een bevruchting is geweest. Had je anders je menstruatie nu ongeveer gekregen? Weet zelf niet echt meer wat ik voelde na mijn ei, haha Oeii soms is het zo lastig met mijn zoontje.. hij is nu 3, peuter puber, en is dus middags wel doodmoe, Maar gaat zich dan verzetten tegen zijn slaap. Hij had vandaag kleur als vuur van het buitenspelen vanmorgen, dus ik filmpje voor hem opzetten en hij op de bank liggen maar nee hoor, meneer viel niet in slaap! Uiteindelijk maar in bed gelegd, hij eerst erg boos maar sliep vrijwel direct...voel me dan wel eens een slechte moeder maar ja hem hele middag wakker houden wordt niemand vrolijk van! Soms hoeft hij echt niet te slapen overdag, maar nu toch maar 'gedwongen' want hij was het zo zoooo moe! Herkent iemand dit? Hoe doen/deden jullie dit? Mamalol jij hebt ook een mannetje uit 2012 toch? En wondertje 2015 hoe deed jij dit bij je zoon toen hij die leeftijd had?
babyloveyou Ik zou met een 28 dagen cyclus maandag ongesteld moeten worden.. Ik heb dan wel een baby van 6,5 maand die protesteerd met slapen zo af en toe, maar dat is vast niet te vergelijken haha. Wel werk ik als gastouder en heb ik een kindje december 2013 en december 2014. Die van 2013 zit nu in een fase dat ze soms echt nog d'r slaapje nodig heeft en andere keer leg ik haar op bed maar gaat ze liedjes zingen en alles doen behalve slapen. Ik blijf haar toch consequent in bed neer leggen van 13.15-15.00 want de keren dat ze wel slaapt heeft ze het echt nodig. Je moet je geen slechte moeder voelen hoor, kindjes van die leeftijd protesteren nu eenmaal als iets ze niet zint, en vaak heb jij het toch bij het rechte eind
Elphaba, snap het heel goed hoor! Dikke knuffel! Bloem, die krampen heb in ook vrij vlot na eisprong gehad. Vond het een beetje menstruatie-achtig. Geen idee wat dat betekende.. Zit volgens mij nu op 4 dpo. Maar als je afgelopen maandag/woensdag eisprong hebt gehad, duurt het toch nog 2 weken voor je (hopelijk niet) ongesteld wordt?
Babyloveyou ik heb idd ook een mannetje uit 2012. Maar ik moet zeggen dat hij al niet meer sliep overdag sinds hij 2 jaar en 9 maanden was. Ineens was het over. Als hij echt een hele drukke ochtend heeft gehad; dan probeer ik hem nog eens in bed te doen. Maar dat gebeurd zelden. Vaak mag hij ergens tussen 13.00-15.00 een uurtje televisie kijken. En daar kan hij dan helemaal in opgaan en merk echt dat dat zijn rustpuntje is op een dag. Overigens als hij nu overdag slaapt merk ik dat hij s avonds echt later in slaap valt... Maar lastig idd als je zoontje zich zo verzet; terwijl jij merkt dat ie het wel echt nodig heeft. Wat bloem zegt: jij weet t wat het beste is voor je kindje!