Mamalol; ja mijn knulletje heeft het nog wel echt nodig, anders ligt hij vaak om 17:00 smiddags op de bank te snurken haha. Maar zijn ook dagen dat het niet hoeft hoor, en soms is even op de bank liggen en filmpje kijken al genoeg. Het is wat he met die kleine boefjes haha, eigen willetje! Bloem93 en AKOEKKOEK; voor hetzelfde geldt is het bij jullie allebei raak deze maand. Volgens mij is bijna iedereen uit dit groepje nu zwanger óf zit op het wachtbankje! Straks ben ik de enige niet-zwangere! Haha.. voel mijn buik soms echt, kwestie van paar dagen en dan begint het bloeden. Gun het iedereen van harte natuurlijk! maar wil zelf ook zo graag Straks blijf ik als enige over hier, hahaha! Elphaba hoe gaat het nu met je?
Hele dikke knuffel voor jou meis! Snap dat je je zwaar kl*te voelt. We duimen op een mooie positieve test voor jou!
Inderdaad, iedereen blijft hier verplicht tot we allemaal zwanger zijn en dan verhuizen we naar het beval topic!
Ik wil er liever niet teveel over kwijt maar als je het verhaal wil weten dan kan je beter even mijn weblog lezen onder het kopje tijd!!
Ik heb gister een mooie echo gehad en ik loop gelukkig goed op schema zoals verwacht was er nog niet veel te zien, wat we wel zagen was het begin van een zwangerschap (precies hoe die eruit hoort te zien). Ze heeft ook even in de eileiders gekeken maar daar groeide niks gelukkig. Ben erg opgelucht 12 mei mag ik weer komen
Goed nieuws wondertje! Hele opluchting! Mijn testen lopen mooi op gelukkig! Ga dinsdag de gyn bellen voor de eerste echo
met 4 week heb ik hem nu gehad, je kon op de echo het vlekje al zien dus het zit in de baarmoeder nu nog verder ontwikkelen. Hopen dat jij ook eerder mag komen geeft je misschien iets meer rust.
Hallo Dames, heb al een tijdje niet meer mee geklets maar inmiddels zijn er al wat meer zwangere bij zie ik! Gefeliciteerd Dames!! xxmamaxx2016: Ik denk dat jij ook wel voor een vroege echo in aanmerking kom. ik had mijn eerste echo met 6wkn.
Mijn eerste echo is inderdaad gepland! 18 mei ben dan 6 weken heb net de digitale test gedaan en tot mijn grote opluchting stond er: ZWANGER! Heb meteen gebeld ook al zit ik overmorgen pas op mn nod haha!
Fijn dat de echo goed was! Ik hou allemaal heel veel van jullie, maar ik wil ook zo graag zwanger zijn😊 Hoeeeelang duurt het nog.. Ronde 1 zit er nog niet eens op, maar m'n geduld wordt nu al op de proef gesteld
Herkenbaar, maar ronde 1 zit er nog niet op voor je op dus wie weet . Nu ik straks ronde 4 inga begin ik me heel lichtelijk te irriteren had zo gehoopt binnen drie maanden...tja weetje dit groepje is gewoon erg vruchtbaar heb ik het idee, hartstikke fijn maar dan valt het voor me gevoel op dat het bij mij nog niet raak is.. dat vind ik soms wel eens moeilijk...terwijl wat is drie maanden nou...als je ziet dat vrouwen er soms járen over doen. Hopelijk is t snel raak voor iedereen. Krampen zijn vandaag erger geworden en ben super moe en wat saggie dus kan niet lang meer duren voor de rode duiveltjes doorbreken.
Nou, vind het nu al te lang duren, maar ik ben er in mijn hoofd al veel langer mee bezig, haha. En ik heb met dit soort dingen ècht geen geduld :s! Dus snap je echt, babayloveyou. En dan ben jij al langer bezig! Zullen zien wat het volgende week wordt. Wel veel last van een beetje krampachtig gevoel in m'n onderbuik (vaak links), met vlagen misselijk, soms een beetje wazig. En moooeee. Bleh. Hoe gaan jullie het jullie partners vertellen als het raak is, of hoe hebben jullie dat gedaan? Ik ga een klein mandje maken met een leuk rompertje, boekje van Kluun - Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, en een klein flesje Bacardi en een klein flesje Johnny Walker. Voor wanneer hij z'n zorgeloze leventje voorbij ziet flitsen, hahaha En uiteraard proberen te filmen Leuk je weer te zien, Marrissie! Hoe is het met je? Veel last van kwaaltjes?
Ik heb nooit echt origineel gedaan. Gewoon of verteld zo van trouwens ben zwanger. Maar ja aangezien wij ivf doen weet hij wanneer ik ongeveer mag testen. Hoop zo dat de volgende zws het blijft zitten 9 mnd lang