Hopen op een baby in 2016/2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Mamalol; ja mijn knulletje heeft het nog wel echt nodig, anders ligt hij vaak om 17:00 smiddags op de bank te snurken haha. Maar zijn ook dagen dat het niet hoeft hoor, en soms is even op de bank liggen en filmpje kijken al genoeg. Het is wat he met die kleine boefjes haha, eigen willetje!

Bloem93 en AKOEKKOEK; voor hetzelfde geldt is het bij jullie allebei raak deze maand. Volgens mij is bijna iedereen uit dit groepje nu zwanger óf zit op het wachtbankje! Straks ben ik de enige niet-zwangere! :) Haha.. voel mijn buik soms echt, kwestie van paar dagen en dan begint het bloeden. Gun het iedereen van harte natuurlijk! maar wil zelf ook zo graag ;) Straks blijf ik als enige over hier, hahaha!

Elphaba hoe gaat het nu met je?

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee hoor babyloveyou. Je blijft vast niet als enige over.
    Ben nog beetje down

3. Annemiek125

Hele dikke knuffel voor jou meis! Snap dat je je zwaar kl*te voelt. We duimen op een mooie positieve test voor jou!

4. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    En we blijven hier net zo lang kletsen tot dat iedereen zwanger is hoor babyloveyou 😉

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Inderdaad, iedereen blijft hier verplicht tot we allemaal zwanger zijn en dan verhuizen we naar het beval topic! :)

6. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Haha, nou zit je aan ons vast babyloveyou! :p

7. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik wil er liever niet teveel over kwijt maar als je het verhaal wil weten dan kan je beter even mijn weblog lezen onder het kopje tijd!! :)

8. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik heb gister een mooie echo gehad en ik loop gelukkig goed op schema zoals verwacht was er nog niet veel te zien, wat we wel zagen was het begin van een zwangerschap (precies hoe die eruit hoort te zien). Ze heeft ook even in de eileiders gekeken maar daar groeide niks gelukkig. Ben erg opgelucht 12 mei mag ik weer komen :)

9. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Goed nieuws wondertje! Hele opluchting! Mijn testen lopen mooi op gelukkig! Ga dinsdag de gyn bellen voor de eerste echo :)

10. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    xxmamaxx2016 wat fijn dat ze mooi oplopen hoor :)

ja ben indd heel erg opgelucht :) nu op naar 12 mei

11. xxmamaxx2016

Met hoeveel weken heb jij nu je eerste echo gehad wondertje? Ik ga toch vandaag al bellen :)

12. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    met 4 week heb ik hem nu gehad, je kon op de echo het vlekje al zien dus het zit in de baarmoeder nu nog verder ontwikkelen. Hopen dat jij ook eerder mag komen geeft je misschien iets meer rust.

13. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Super, wondertje! 12 mei is ook snel. Leuk!

14. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Hallo Dames, heb al een tijdje niet meer mee geklets maar inmiddels zijn er al wat meer zwangere bij zie ik!
    Gefeliciteerd Dames!! :D

xxmamaxx2016: Ik denk dat jij ook wel voor een vroege echo in aanmerking kom. ik had mijn eerste echo met 6wkn.

15. xxmamaxx2016

Mijn eerste echo is inderdaad gepland! 18 mei ben dan 6 weken :) heb net de digitale test gedaan en tot mijn grote opluchting stond er: ZWANGER! Heb meteen gebeld ook al zit ik overmorgen pas op mn nod haha!

16. Annemiek125

Gelukkig maar wondertje2015 dat alles goed was. En binnenkort dus weer, fijn!

17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Fijn dat de echo goed was!

Ik hou allemaal heel veel van jullie, maar ik wil ook zo graag zwanger zijn😊
    Hoeeeelang duurt het nog.. Ronde 1 zit er nog niet eens op, maar m'n geduld wordt nu al op de proef gesteld

18. Annemiek125

Herkenbaar, maar ronde 1 zit er nog niet op voor je op dus wie weet ;). Nu ik straks ronde 4 inga begin ik me heel lichtelijk te irriteren ;) had zo gehoopt binnen drie maanden...tja weetje dit groepje is gewoon erg vruchtbaar heb ik het idee, hartstikke fijn maar dan valt het voor me gevoel op dat het bij mij nog niet raak is.. dat vind ik soms wel eens moeilijk...terwijl wat is drie maanden nou...als je ziet dat vrouwen er soms járen over doen. Hopelijk is t snel raak voor iedereen.

Krampen zijn vandaag erger geworden en ben super moe en wat saggie dus kan niet lang meer duren voor de rode duiveltjes doorbreken.

19. AKOEKKOEK

AKOEKKOEK Fanatiek lid

16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    #1359 AKOEKKOEK, 29 apr 2016
    Laatst bewerkt: 29 apr 2016
    Nou, vind het nu al te lang duren, maar ik ben er in mijn hoofd al veel langer mee bezig, haha. En ik heb met dit soort dingen ècht geen geduld :s! Dus snap je echt, babayloveyou. En dan ben jij al langer bezig!

Zullen zien wat het volgende week wordt. Wel veel last van een beetje krampachtig gevoel in m'n onderbuik (vaak links), met vlagen misselijk, soms een beetje wazig. En moooeee. Bleh. :(

Hoe gaan jullie het jullie partners vertellen als het raak is, of hoe hebben jullie dat gedaan? Ik ga een klein mandje maken met een leuk rompertje, boekje van Kluun - Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, en een klein flesje Bacardi en een klein flesje Johnny Walker. Voor wanneer hij z'n zorgeloze leventje voorbij ziet flitsen, hahaha :p En uiteraard proberen te filmen :p

Leuk je weer te zien, Marrissie! Hoe is het met je? Veel last van kwaaltjes?

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb nooit echt origineel gedaan. Gewoon of verteld zo van trouwens ben zwanger. Maar ja aangezien wij ivf doen weet hij wanneer ik ongeveer mag testen. Hoop zo dat de volgende zws het blijft zitten 9 mnd lang:(

Deel Deze Pagina