Ik ben er ook al veel langer mee bezig. Toen mijn zoontje 1,5 was wilde ik wel alweer graag maar toen was er de situatie er niet voor. Nu het dan eindelijk wel kan met de juiste persoon duurt elke maand gewoon te lang.. Nou ik ben ongesteld! Nog niet heel veel maar wel helderrood dus dit is dag 1. Ben er wel blij mee. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb nu dus cyclus gehad van 28 dagen, pre ies twee weken na positieve ovulatie test ongesteld. Wel netjes toch?
Balen babyloveyou meen ik echt snap je frustratie.. ik ben in ronde 1 zwanger en jou lukt het nu nog niet.. zal ik ook lastig vinden! Ik hoop echt dat je snel een mooie test in handen mag hebben! Jou cyclus klinkt idd goed! Netjes optijd ongesteld dus 28 dagen.. en je weet nu dat je een eisprong krijgt.. ! Misschien dat je het nu weet en dat stukje deze ronde een beetje los kunt laten.. dan ben je automatisch ook minder gefocust op je eisprong.. misschien is heel consequent om te dag gezellig maken? Ze zeggen dat het goed is voor het zaad om consequent te schieten haha weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Maar om de dag.. dis niet 1 dag wel 3 dagen niet 2 dagen wel 1 dag niet.. snapje?? Of zeg ik nu iets heel stoms?
k*t babyloveyou! Maar wel een mooie cyclus! Ik weet niet zo goed wanneer ik nu ongesteld moet worden eigenlijk.. 4 april was m'n eerste dag, en heb 25 april een positieve ovu test gehad..
Vraagje.. morgen heb ik een feest en dan word er voor ons gekookt.. grote kans dat er dingen tussen zitten die ik niet mag .. denk aan rauw vlees. Iedereen weet dat ik normaal gek ben op bief etc.. nu moet ik dat afslaan omdat ik zwanger ben maar niemand weet dit natuurlijk.. iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?? Zeggen dat ik doorbakken lekkerder vind is geen optie want ik ben echt een raw-medium eter!! Iemand tips?? Haha
Yaaay! Wat mooi en positief nieuws! Geniet van het goede nieuws! babyloveyou, doe vast met je mee. Voel me hier op het moment eerder ziek worden dan zwanger, haha!
Wat een leuk idee om het zo aan je man te vertellen als je zwanger bent! Wij hebben samen getest dus we wisten het allebei tegelijk! Hier gaat het verder goed, de laatste paar weekjes wel erg moe en flink misselijk. Maar dat nemen we maar voor lief!