Oh natuurlijk kan het allemaal goed gaan, net zoals het bij een eenling vreselijk mis kan gaan. En als iemand een tweeling krijgt, zou ik dat nooit zo tegen ze zeggen. Ook als ik er 1 zou krijgen zou ik, na de eerste schrik, uiteraard blij mee zijn. Maar als IK de KEUS had, dan liever niet nee, om bovengenoemde redenen. En dan zeg ik: nou liever jij dan ik. Dus het hopen op of het krijgen van vind ik een andere situatie. En ik vind het raar dat andere mensen het raar vinden dat IK persoonlijk er niet aan moet denken.
Nou hopen is een groot woord.. eerlijk gezegd Afgelopen maand had ik sterk het idee dat ik zwanger was. dat klopte inderdaad en sinds mijn positieve test het heb ik idee dat het zo zou kunnen zijn gek he? Zal vast wel niet maar t spookte zo door mijn hoofd (nog steeds) Op mijn nod toen ik testte was hij ook zooo donker al zegt dat natuurlijk helemaal niks🙈 En het zit totaaaaal niet in mijn familie dus laten we er maar gewoon vanuit gaan dat het er eentje is
Ik heb een tweeling van nu bijna 4 maanden en ik kan het je echt niet aanraden. Het is zo verschrikkelijk druk en aan het einde van de dag is er echt geen tijd meer voor jezelf. Ik hou van mijn meiden maar het is echt loeizwaar en ik had ze liever apart gehad.
Ik ben het met je eens en check banner Ik heb er niet bewust voor gekozen, maar ik ben er wel blij mee maar neemt niet weg dat het heeeel erg zwaar is (mijn baby's zijn randje huilbaby en hebben verborgen reflux) ja, je heb alles in een keer en dat is te merken ook; 2 keer huilende baby's, 2 keer niet willende slapen baby's, 2 keer baby's met griep, 2 keer baby's tegelijk honger en ga zo maar door....... Maar natuurlijk ook 2 keer de leuke dingen, maar zou nooit bewust hiervoor kiezen ookal heb ik pcos en ben ik heel dankbaar dat ik kinderen heb gekregen. en ik doe het alleen....... Niemand in mijn familie of van de donor vader is of heeft een tweeling in de familie, ik ben zwanger geworden via zelfinseminatie en had twee eitjes en over de test en symptomen? niks, ik was helemaal niet misselijk en testte pas positief op nod dacht dat het niet raak was.
Ik had ooit begrepen dat als je hele heftige symptomen hebt het kan zijn dat je een tweeling hebt, maar voor hoever dit betrouwbaar is weet ik niet. Ik was begin mijn zwangerschap echt ziek en veel afgevallen.had al vanaf week 5 symptomen. Maar het is er maar 1!