ovulatietesten afgelopen 3 dgn bijna positief, nu zwangerschapstest gedaan... en pos!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Groot, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb nog geen regelmatige cyclus na het verwijderen na mn mirena, daarom op dag 7 van mn cyclus (einde van mn menstruatie) begonnen met ovulatie testen, steeds geen streep te bekennen... en ook geen verandering gehad in mn vaginale slijm...

nu sinds vrijdag een "bijna positieve" ovulatie test (de test streep bijna zo paars als de controle streep), heel het weekend druk geklust, vanmorgen echter nog steeds een positieve streep, dus ik dacht... het zal toch niet....
    zwangerschapstest gedaan en idd een streepje! (nog wel een lichtroze streepje, maar toch echt een streepje!)

dus zwanger!???!
    kan het bijna niet geloven...
    heb helemaal geen "symptomen" verder (terwijl ik dat bij de andere 2 zwangerschappen wel had)
    net al gezocht of een zwangerschapstest misschien ook positief kan worden bij een lh-piek, maar dat lijkt niet te kunnen...

Heb er nog niet zo'n goed gevoel bij... denk nu "misschien wordt/is het een miskraam".... afwachten dus maar :s
    als ik niet alsnog ongesteld wordt binnen nu en 2 weken, herhaal ik dan de test nog een keer en probeer dan maar een afspraak bij de VKe te maken voor over 4 weken vanaf nu (dan ben ik vast ergens tussen 7 en 8 weken als ik nu een dun streepje op de zwngerschapstest heb, toch?)

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    zwangerschapstest kan wel degelijk op een eisprong reageren,volgens velen op dit forum.En als je niet eerder een positieve ovu hebt gehad,lijkt me dit het meest voor de hand liggend.Heb je een foto?

3. Moli

Moli Niet meer actief

idd heb je een foto van beide testen?

4. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    paarse dop is ovulatie test
    roze dop is zwangerschapstest

Bijgevoegde bestanden:

5. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    en de streepjes op de ovulatietesten zijn de afgelopen 4 dagen even dik...

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je kan nu nog niet zwanger zijn.
    De innesteling is gemiddeld 9 dagen na de eisprong.
    Daarna word er pas hcg aangemaakt.

Ik zou proberen twee weken geduld te hebben en dan pas nog een keer testen.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    een zwangerschapstest word nooit zo donker bij een ovulatie hoor...
    deze is knal positief!
    wel omgedraaid worden LH testen positief, omdat hcg op LH lijkt

8. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht... misschien heb ik mn eisprobg gemist, en ben ik zwanger en test mn ovulatietest daarom nu al 4 dgn positief

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien had je je ei voor dag 7?

10. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij bent echt wel zwanger. Tenminste afgaande op de zwangerschapstest. Net wat iemand anders zei. Dat is geen licht streepje!

11. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook zwanger hoor :D Ben je wel "normaal" ongesteld geweest?

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Volgens mij ben je ook hartstikke zwanger. Spannend dit. Ik blijf dit volgen. :)

13. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wanneer is je Mirena verwijderd? Want tijdens de Mirena kan een eitje bevrucht raken, maar doorgaans niet innestelen door de Mirena. Wanneer jouw Mirena verwijderd is, jij daardoor wat bloedverlies gehad hebt (logisch), maar daarvoor al wel een bevrucht eitje onderweg was naar de baarmoeder, ben je nu verder dan je denkt. Snap je hem nog? (Dit is 'ik ben zwanger en krijg de dingen niet meer helder op het scherm' taal :D)

14. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mn mirena laten verwijderen op 16 augustus (op de laatste dag van mn menstruatie tijdens mn mirena)
    op 12 september een "normale" menstruatie gehad... (daarom mn NOD maar een beetje op de gok op 10 okt gezet, 4 wkn later)
    vanaf dag 7 deze cyclus ovulatietesten gebruikt, nooit een duidelijk streepje gezien tot afgelopen vrijdag..., vanaf toen elke dag steeds redelijk aanwezige streep
    en nu vandaag dus een positieve zwangerschapstest...

15. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ik zou morgen een clearblue met indicator doen! Maar ik denk zeker dat je zwanger bent!

16. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ohw, maar dan ben je toch zeker weten zwanger?! :)

17. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

En waarschijnlijk was je eitje al geweest vandaar dat die niet positiefsis geworden

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk dat je jouw lh piek gemist hebt. Sommige dames hebben een hele korte piek. Als je dan 1 x per dag test kan je hem missen.
    Heb je wel een bijna positieve ovulatietest gehad?

Maar jouw zwangerschap test lijkt me echt reageren op hcg hoor, streep is wel heel duidelijk.

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Streep lijkt me inderdaad te duidelijk als reactie op LH. Volgens mij ben je hartstikke zwanger!

20. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    je bent wel degelijk zwanger hoor !!!
    Ik heb precies hetzelfde gehad namelijk

Zwanger geraakt juli....augustus miskraam ( 22 aug door gyn vruchtje verwijderd ) ovulatietesten gebruikt om ei op te sporen om cyclus weer vast te stellen. Kon geen eisprong ontdekken.
    Op een gegeven moment werden de ovu testen donkerder, een aantal dagen achter elkaar.....toen ook een zwangerschapstest gedaan ( precies 4 weken na het verwijderen van het vruchtje ) deze was positief.....door middel van een echo is een nieuwe zwangerschap vastgesteld bij mij :D

Zie mijn foto's

Ik ga je in ieder geval feliciteren :D :D

Deel Deze Pagina