He allemaal succes gewenst alleszins Ik heb gisteren getest e er is geen zwangerschap, ben wel 6 dagen oertijd. Blijkbaar weer een neenwerking van een miskraam. Mij cyclus die overhoop ligt. Dat het geen zwangerschap is kan ik nog net aan, maar dat er geen nieuwe cyclus begint, dat is om de muren van op te lopen. Pff, dat het maar snel vooruit gaat
Dikke tegenslag dus. Al de symptomen waren misschien een beetje psychologisch... Tja, volgende maand weer een kans. Ik heb me alleszins ook voorgenomen alleen te vrijen als we zin hebben en zo weinig mogelijk tellen! Groetjes en succes Kitty
hallo allemaal ik ben hier nieuw ,,mijn nod is dinsdag !! heb wel vage kwaaltjes zoals ik had al 2 weken last van erge steken onderin me buik nu al een paar dagen witte afscheiding,zachte baarmoedermond (sorry) lusteloos vieze smaak in me mond en zo prikkelbaar als ik weet niet wat !! wou ook ff iedereen succes wensen
ik had mijnn nod 27/12 maar heb ze vanavond op bezoek gekregen Het is de eerste keer dat mijn cyclus zo veel verschilt.
ik heb een vraagje, Normaal heb ik steeds een cyclus van 30 dagen. Deze maand waren het er plots ene van 25 dagen. Maar nu heb ik mijn banner op 30 dagen gemaakt. Is dat goed of moet ik ene van 25 dagen maken? Ze zeggen toch steeds de langste nemen he? En sorry dat ik weinig post maar was er echt te veel mee bezig. En deze maand heb ik er niet echt mee bezig geweest.
Zoals sommige weten ga ik ermee stoppen omdat mijn relatie sinds vorige week stuk is. En of het goed komt is maar de vraag... er is een andere vrouw in t spel. Nu ga ik met de pil beginnen als de er zijn. Ik zal ooit wel eens terug herbeginnen. Maar we hebben vorige week nog gemeenschap gehad dus hoop dat het nu deze maand echt niet raak is. En als dat wel zo is dan zal ik een BOM worden denk ik want G leeft alleen voor zijn vlam. Weet niet eens of ik het hem zou zeggen als het zo moest zijn Ik weet het het is niet mooi maar wat hij doet ook niet.
Jeetje wat een vervelende situatie zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben over je laatste cyclus.
Hoi Kim, Veel sterkte en ja dan maar hopen dat het nu niet raak is! Is geen mooie zet van je ex- vriend! Veel sterkte ! Heidi
Hoi Kim Ik wil je heel veel sterkte wensen met de situatie. Ik heb dit ook meegemaakt, en dat is enorm emotioneel. Een zwangerschap zou nu niet echt op het goede moment komen, mocht het wel zo zijn, dan zul je zeker wel de kracht vinden dat dat ook goed gaat komen !! Veel sterkte !! groetjes celiene
he meid kom op he de moed niet laten zakken over G tis een rot streek van hem he sterkte meid en is er is geef maar een gilop msn