En, lacht Jantje inmiddels weer? Het is ook een heftige periode uit je leven, en als je 't dan overleest komt alles terug, valt niet mee! Volhouden meid, het wordt vast goed beloond met een beebje!
Hey Esther, ja inmiddels lach ik weer. helemaal na wat er eerder vanavond gebeurde. Ik vertelde toch al van mijn emotionele bui na het lezen van mijn dagboek. Nou zou even later mijn man thuis komen, meestal zo rond 16:45. Dus het eten stond mooi klaar. Belt hij om 16:50 dat hij net weg rijd op zijn werk. Ook nog niks aan de hand. Rond 17:05 was hij thuis en hij had meteen door dat er wat was. En ik maar beweren dat er niks is Hij probeert het toch uit me te trekken en zegt vertel nou wat er is. Inmiddels vloeien de tranen flink over mijn wangen en ik begin te vertellen: ik heb het dagboek gelezen vanaf het begin en moest zo huilen en de vissticks zitten ook al een kwartier te soppen in het vet omdat je laat bent Zat ik me in mijn huilbui druk te maken over de vissticks, terwijl ik ook wel wist dat dat niet hetgene was waar ik mee zat We hebben er achteraf met z`n tweeen erg om moeten lachen. bah bah, wat hormonen wel niet met je doen
Nou heb je lekker geslapen? Bij ons gaat het aardig goed, ze is wel benauwd en heeft nu 3 pufjes. Het slapen gaat redelijk, de ene nacht slaapt ze door en de andere niet. Ach het gaat vanzelf wel weer beter hopen we. Het gaat wel allemaal heel erg snel, binnen 3 dagen ging ze zelf zitten, zelf staan en gaat ze vooruit met kruipen. Snelle tante. Ik moet nu weer aan de schoonmaak, knuf patje.
Patje, fijn dat het zo goed gaat met femke. Al zijn die puffjes natuurlijk niet leuk, maar als ze maar helpen. Nemo, ik hoop ook binnenkort tranen van geluk te mogen hebben. Maar wat ik al eerder schreef, ik durf niet te ver op de zaken vooruit te lopen. Morgen de uitgangsecho, heel spannend. Ik hoop dat de decapeptyl z`n werk heeft gedaan. En dat we nu veel eitjes kunnen gaan "kweken". Ik hoop op veel eitjes omdat er dan toch meer kans is op goede embryo`s zonder chromosoomafwijking. Als iemand nog duimen over heeft , dan houdt ik me graag aanbevolen om vanaf nu voor ons te duimen . Hope
mijn duimen zijn voor iedereen, dus ook voor jou.... Ik hoop dat het een geslaagde poging wordt Hope... dikke knuf Daffie
Hey meiden, thanks voor de support, dat doet me goed. Ik kom even mijn verhaal doen van de echo. Alles zag er nu rustig uit, wat dus ook goed is. En vanaf nu gaan we dus de boel stimuleren. Ik heb vandaag al de eerste spuit met het stimulerende hormoon erin gezet in het ZH. Maar wat veel vloeistof opeens, in vergelijking met dat andere. Ik ga dus nu aan de cocktails Ik moet beide vloeistoffen mixen. Zo dat was het weer van mijn kant. Vanaf nu ga ik alleen geen data meer noemen, want dan is de punctie en terugplaatsing wel makkelijk te voorspellen. Maar ik hoop dat jullie vanaf nu gewoon jullie duimen op volle toeren zetten, zodat er veel eitjes rijpen, de punctie goed gaat, meerdere embryo`s ontstaan en dat er uiteraard zeker 1 goed embryo is dat terug geplaatst kan worden en als die dan toch eenmaal zit, dat hij / zij de volgende 9 maanden blijft zitten ( hope is even aan het dromen) Meiden mijn 1e station is behaald, op naar het volgende............... Tot morgen, liefs Hope _________________
Lieve Hope, Lekker aan het stimuleren? Mooi.. Ik duim voor je dat je mooie folli's kweekt, dat daar mooie eitjes uitkomen en dat die dan weer mooi bevrucht worden! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxxxx
Meiden, dankjewel voor jullie duimen. Mag ik ze voor de komende 4 weken reserveren ? Het spuiten gaat wel goed, alhoewel de puregon wel vervelender is dan de deca. Als de vloeistof erin gaat is het best een akelig gevoel. Hierdoor merk ik dat ik al voor ik moet gaan spuiten even haper om de naald in te brengen, met het gevolg dat ik de naald te langzaam inbreng. Ik besef me dat het echt iets psychisch is, omdat ik me van te voren al druk maak om het akelige gevoel. Terwijl het niet eens echt pijn is wat je voelt. Ik heb mezelf vanmorgen maar toegesproken en gezegd: Kom op Hope, stel je niet aan, ros de spuit erin En toen ging het wel goed. Verder heb ik sinds gister erge last van mijn darmen, denk ik. Echt een opgeblazen gevoel. Zou dit een reactie van de spuiten kunnen zijn of is het gewoon toeval? Maar al met al gaat het prima met me. Hoe is het met de andere junkie`s? Liefs Hope
He meis, hoe is het met je nu? Gaat het spuiten al wat beter? Ik zie dat je over 14 weken jarig bent, ook een tweeling dus, ik ben de 3de jarig en femke de 12de. Ik hoop dat je een heeeeeeelllll moooooi verjaardagscadeau krijgt. [-o< knuf patje
Hallo meiden, Hier is het GAME OVER! We zijn blijven steken tussen station 1 en 2 We zijn maandag geweest voor de eerste follikel meting, en daar zagen ze al dat er teveel follikels waren die al erg actief waren. Ze vertelde me al dat het 2 kanten uit kon gaan. 1) de boel afblazen. 2) als er niet teveel follilkels bij kwamen de punctie door laten gaan. Gister zijn we weer terug geweest. En onze nachtmerrie komt uit. Er zijn teveel follikels, zowel grote als kleine. De arts wil het nog in het overleg bespreken met haar collega`s en dan zal ze ons tussen 18:00 en 18:30 bellen. 18:15 belde ze, ze gaan idd de poging staken. Het is niet verantwoord voor mijn lichaam. Zeker als de pregnyl nog gespoten moet worden, dan wakkert dat de boel nog eens aan. We zijn helemaal in tranen Ik zie dit niet eens als een eerlijke kans. We hebben nog niet eens een punctie gehad. Ik weet dat niemand hier schuld aan heeft. En mijn verstand wint het van mijn gevoel, maar toch................. Ik wil absoluut geen gezondheidsrisico voor mezelf lopen, maar verd*mme, CZ zal dit als 1e poging zien en nu hebben we nog maar 2 over. Ik moet nu stoppen met puregon spuiten en alleen de decapeptyl gaan spuiten om de boel weer rustig te krijgen. Ook ga ik aan de provera om de menstruatie op gang te brengen. Binnen nu en 2 weken worden we gebeld voor een nieuwe planning wanneer we opnieuw mogen beginnen. Maar ik moet er rekening mee houden dat dit pas juni of later kan worden, pffff. Ik zit er effe helemaal doorheen. Heb de hele avond gister en vannacht gespuugd van de spanningen. Hope
Hoi Hope, Wat vreselijk voor je! En ik kwam nog wel op je topic kijken, omdat ik wel goed nieuws verwachten. De hoop vooral niet opgeven, maar ik snap dat je er nu door heen zit. Wat betreft de poging, volgens mij telt deze niet mee. Mijn zusje had in de december te weinig folikels en toen moest haar poging ook voor de punctie afgeblazen worden en deze poging telt niet mee. Ze gaat nu voor poging 3 in april. Ik kan me dus niet voorstellen dat deze poging bij wel echt meetelt. Sterkte! liefs, Aurelie
Hoi hope, jee zeg, niet echt het nieuws waar je op zit te wachten. Wat duurt het lang voor je weer aan de tweede poging kunt beginnen Hoe dat zit met die vergoeding voor de poging weet ik niet, maar ik zou het raar vinden als ze dit als poging 1 zien. Ik hoop dat jullie snel weer met de tweede poging kunnen starten. Heel veel sterkte, dikke knuf patje.
Oh Hope, Wat onzettend balen en teleurstellend. Kan me goed voorstellen dat je van dit nieuws zwaar beroerd bent. Rotbureaucratie ook, met die ziektenkosten. Onze eerste poging is toen ook afgebroken en ik was hem ook kwijt. Je vervloekt ze dan. Alsof het allemaal al niet niks is. Hou je goed meis. Ik denk aan jullie. Liefs, Elvira