Nou meiden, even van mij uit een heel fijn paasweekend voor iedereen. Wij gaan morgen voor een paar dagen weg, richting zee om uit te waaien. Even onze gedachten verzetten. Het gaat weer echt goed met me. We hebben namelijk weer een nieuwe start datum Ik wil dit niet aan de grote klok hangen. Het duurt ook nog wel een tijdje, maar voor mijn gevoel kan ik weer wat vooruit kijken. Dus komend weekend wordt het volop genieten van elkaar, de jacuzi, het eten en ....................................... de couberg of zo Ben echt geen alcoholist, maar af en toe een drankje is toch wel lekker. Dus we nemen het er nog maar ff van. Binnen kort is het weer geheel onthouding Liefs Hope
Hope, Alvast een heel goed weekend. Geniet van elkaar, lekker eten, drinken enz. Wat goed dat jullie een nieuwe startdatum hebben. Veel plezier in Den Haag/Scheveningen. Groetjes, Elvira
Hoi lieverd, ik wens jullie een heel fijn weekend. Ga lekker genieten van elkaar! Super dat jullie een nieuwe datum hebben! Ik ga heel hard duimen en heel veel kaarsjes branden en hopen dat het nu wel goed mag gaan. Daar gaan we van uit, positief blijven, ondanks dat het soms erg moeilijk is Maar voor nu, eerst lekker uitwaaien en genieten. Fijn weekend meis en tot gauw. Dikke knuf en veel lief, mussie
Heel veel plezier meid, geniet er lekker van, en ben blij dat je je weer iets beter voelt. Nu weer snel aftellen naar de volgende poging! liefs patje.
Hope, fijn dat jullie een nieuwe startdatum hebben maar eerst lekker genieten van een weekendje weg! liefs
Hey Hope, Wat fijn dat jullie een nieuwe startdatum hebben.... En nu even lekker genieten van een weekend weg Heel veel plezier nog... Liefs Daffie
Je bent nu lekker aan het uitwaaien waarschijnlijk! HEERLIJK! Neem de tijd relax lekker en zorg goed voor jezelf! Ik probeer weer wat meer online te komen en iedereen bij te houden! xxx
Hey Meiden, ik ben er idd weer. Het weer was niet geweldig maar we hebben zeker genoten. Vanalles wat gedaan. Aan het strand gelopen, gewinkeld, gegeten, gedronken, geslapen, gebubbeld, en ge....... hihihi Kortom heerlijk. We gaan nu nog even nagenieten. Morgen kom ik op de rest terug. Liefs Hope
Wat fijn dat jullie het zo ontzettend leuk hebben gehad. Zo belangrijk even samen zijn. Een heel fijn paasweekend verder. Liefs.,, Elvira
En ge..........? Gezwommen? Ik ben blij dat jullie het fijn hebben gehad meis. Dat heb je echt nodig, even eruit, lekker ontspannen en niks moeten!Nog een hele fijne paas verder Liefs, mussie
Gewat?! hihi, wat kan zo'n weekend toch heerlijk zijn he. Wij liggen ook al 3 dagen lang op bed en halen dan een bakkie thee en een broodje beneden, gaan weer in bed liggen en dan tja.......lig nu uit te rusten met de laptop in bed Ben blij dat je een lekker weekend hebt gehad Hope, eruit zijn is zo belangrijk af en toe. Fijne 2e paasdag nog, liefa Daffie
Moet jij wat van zeggen Daffie Waarvan ben jij dan nu uit aan het rusten? Ja meiden, zo`n weekend weg, doet je inderdaad goed. Nu weer gauw op zoek naar een nieuw weekend om te plannen Hope
Wilde even zeggen dat je het top doet! Het is allemaal niet niks! Ik straal wat babystraaltjes richting jou! Kusje van Dean..
Je weet vast wel wat ik bedoel Hope...hihi Natasja, als je dit leest...gefeliciteerd met de geboorte van Dean. Ben op vakantie geweest, maar zie dat je bent bevallen...super.
eh daffie, ehhhhhhhhhhhh geen idee Natasja, dankje voor je lieve woorden en voor de babystraaltjes. Hoe doet Dean het? Ik vind het echt zo`n practige naam, en ik heb z`n foto`s gezien, het is ook zo`n prachtige baby. Liefs Hope
Ik denk, zet maar weer even een up-date neer. Het gaat nog steeds best goed met me. Wat ik nog niet verteld had: Vrijdag voordat we ons weekendje weg gingen, kreeg ik een sms van een vriendin met de mededeling dat ze bevallen was. Dit was echt wel even een domper als begin van ons weekend. Ik voelde de tranen dan ook weer opkomen. Ik gun het haar van harte, maar ik dacht: alweer iemand bevallen, terwijl wij nog steeds niet zwanger zijn. Het gaat wel steeds beter om met zoiets om te gaan, maar toch blijft het pijn doen. Waar ik ook zo moe van wordt als mensen al eens met me praten over onze kinderwens, dat ze dan zeggen: en adoptie? Pfffff, dat wil ik niet! Met alle respect voor mensen die het wel willen, maar wij willen echt een kind uit liefde voor elkaar. Ik ga geen duizenden euro`s betalen voor een kind. Maar goed, dit is denk ik, bekende frustratie van velen hier. Ik blijf er toch bij, dat de meeste mensen om je heen, geen idee hebben wat er door je heen gaat, wat je gevoel is. Net als de eerste keer ( voor de 1e IVF) dat ik weer aan de pil was, heb ik nu ook weer constant last van oud bloed. Dat is best vervelend. Want even "gezellig" doen gaat dan niet. Al met al gaat het best goed, dat de weken maar snel omvliegen en we weer snel mogen starten. Ik ben er weer klaar voor. Al moet ik nog even geduld hebben. Hope