Hey lieve Hope, Ik duim nog steeds hoor! En ik hoop dat het deze keer raak zal zijn! Dikke knuf Daffie
Dankjewel lieve meiden, Zeker vertel ik het jullie als ik iets kwijt wil hahaha Maar dit is alles voor nu....... Maar de duimen mogen blijven draaien. Hopen dat het geluk nu eens met ons is [-o< Liefs Hope
Hope, ik neem na mijn 3e mislukte ICSI poging afscheid van de MMM. Ik blijf het algemene ICSI/IVF forum volgen en je kunt me natuurlijk altijd een PB-tje sturen. Ik ga heel hard voor je duimen Dit wordt gewoon jouw poging, het moet goedkomen Groetjes Flam
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM! Ik heb extra dikke gespierde duimen gekregen van al dat geduim xxx
ik duim ook hoor! misschien een idee om van die elektrische (plastic) kaarsen te kopen die knippen gewoon aan
Maar die zijn zo nep Rach Ik doe het met de echte kaarsjes hoor! en mijn duimen blijven draaien Hope knuf Daffie
Dankjewel lieve meiden. Tot nu toe hebben jullie duimen goed geholpen. Dus ga vooral zo door.... Als ik de verhalen lees bij Jootje en Daffie wordt ik al helemaal zenuwachtig. Ik ga jullie snel volgen meiden. De trein raast met volle kracht vooruit en gaat uiteindelijk zijn einddoel halen, dat moet gewoon Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Hope
Ben eigenlijk zo benieuwd waar je nu staat Hope, vindt het knap van je dat jullie het heerlijk voor jullie zelf houden..,, Kaarsje brandt alweer, dikke knuf Daffie
Vind het ook knap dat jullie niets vertellen. Maar als je iets kwijt wilt, het mag altijd Kom maar op straks met dat goede nieuws.
Hey lieverds, ik popel soms wel om toch wat te vertellen, maar....... nee we houden het nog even voor ons zelf. Ik hoop niet dat jullie er minder om gaan duimen Ik verklap 1 ding: ik volg Daffie op de voet ( bijna dan) Ik hoop dat ik jullie snel goed nieuws mag brengen. Liefs Hope
Dan zal jij ook wel de zenuwen hebben....ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in mijn hele leven... Duimpjes draaien hoor meis! xxx Daffie