Nou, zo`n kanjer ben ik toch niet, ik ben net naar huis gekomen. Moest eigenlijk tot 18:00, maar ik had het helemaal gehad. Die benauwde lucht in het verzorgingshuis werkt echt niet mee aan je hoofdpijn. Nu maar even rustig aan doen, ff bankhangen. Hope
Ik vind je toch een KANJER! Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel gauw hoofdpijn vrij bent! Dikke knuf van mij.
Daar ben ik weer. De verkoudheid lijkt wat weg te gaan, maar............. nu heb ik last van oorpijn pffff. echt vervelend. En zeker omdat je gewoon niks mag innemen tijdens een behandeling. En daar wil ik me graag aan houden. Gister was ik verdrietig omdat ik dacht geen of weinig symptomen te hebben van de deca. Ik dacht die hoofdpijn van van de week kan ook van de verkoudheid zijn geweest en niet van de deca. En zijn het wel echt opvliegers of komt het gewoon omdat het warm is? En ik heb helemaal geen last van stemmingswisselingen. Tenminste dat zei ik tegen mijn man. Maar even later, we zaten nog geen 10 minuten in een film en ik begon al te janken. Mijn man vraagt: wat is er? Ik zeg: Het is zooooooooooooo zielig, whaaaaaaaaaaaaaaa . hahaha en ik heb geen stemmingswisselingen .Ik ben gewoon een beetje bang dat de deca niet aanslaat. Terwijl ik geen reden heb om dat aan te nemen, maar het is net alsof ik me alvast weer gaat behoeden voor tegenslagen. Begrijpen jullie het nog? Vandaag zijn we naar het kerk geweest en hebben een noveenkaars aangestoken. Ik ben normaal niet zo gelovig en voel me ook een beetje "scheinheilig", maar ik grijp gewoon alles aan. Baat het niet, dan schaad het ook niet. Morgen uitgangsecho, spannend........ Liefs Hope
Hoi wijfie, ik begrijp je heel goed! Ik vind je ook zeker NIET scheinheilig, ik zou precies het zelfde doen! Ik hoop wel dat je gauw iets beter in je velletje gaat zitten. Weg met die verkoudheid en oorpijn, niet dat er ook bij hebben Je moet natuurlijk wel goed voelen! Maar het weer speelt ook een rol denk ik hoor. We leven in Nederland he, zo krijg je bakken met water gratis en zo moet je voor bakken met water betalen! Pfffffff, ALLES of NIETS. Maar goed meis, het gaat helemaal goed komen. Blijf vertrouwen in jezelf houden he! Mijn duimen draaien weer voor je en ik steek buiten mijn (anti-muggen) kaarsje aan Heel veel sterkte en succes morgen! Ik denk aan je! Heel veel liefs en een hele dikke knuffel, mussie
He Hope, je bent weer begonnen zie ik. sterkte de komende weken en het is niet schijnheilig om een kaarsje aan te steken in de kerk. Alle extra steuntjes kunnen helpen!
Ik ben er nog Hope. Ik duim hard achter de schermen. Deze keer moet jou gewoon het geluk brengen Hou vol! en ik vind het helemaal niet schijnheilig wat je gedaan hebt. Gr Flam
Niks mis met een kaars hoor. Je kunt altijd wel wat extra licht en warmte gebruiken in dit moeilijke traject, toch? Ik ben zelf nooit katholiek geweest, maar ik vind de symboliek van een brandende kaars zo mooi en krachtig dat ik overal waar ik kom kerken binnenloop om kaarsjes aan te steken. Voor de mensen die me dierbaar zijn, en natuurlijk ook voor mezelf, mijn lief en ons droomkindje. Dan begroet ik de engelen, ik geef Maria een knipoogje en dan ga ik weer. Geeft me rust. Hoe was je uitgangsecho trouwens? -x-
pfff stelt me weer gerust dat jullie me niet scheinheilig vinden . De uitgangsecho ging goed. We gaan weer beginnen. Ik moest meteen bij thuiskomst de puregon 100IE spuiten. Zo..... de start is weer gemaakt. Nu hopen op een goede afloop deze keer. Liefs Hope
goedzo Hope! En Belle, ik heb hetzelfde als jij. Al sla ik het knipoogje naar Maria over en groet ik de engelen niet, ik vind het een mooi moment om heel even stil te staan bij diepe wensen.
Joepieeeeeeeeeeee, ja we gaan zeker voor een goede afloop! Heel erg veel succes voor jullie gewenst. Veel liefs, mussie
Hier gaat het nog steeds goed. Al gaat het spuiten de ene dag beter dan de andere. Lijkt wel of mijn vel soms wat taai is . Maar goed, dat krijg je met de leeftijd . Gelukkig ben ik ook weer opgeknapt van de verkoudheid, dus we gaan weer positief op volle kracht vooruit. Hope
Ik ben blij om te lezen dat het beter met je gaat! Ik hoop dat het zo blijft! Sterker nog...................ik hoop dat het nog beter zal gaan! Taai velletje Tja, dat zal idd wel met de leeftijd te maken hebben Succes de komende dagen. Mijn duimen draaien voor je! Knuf,mussie
Hey Hope, Ik lees dat jullie weer begonnen zijn...heel veel succes weer in de komende periode. Mijn duimen draaien weer en ook ik brandt kaarsjes hoor! Dikke knuf Daffie
Zo, we zijn alweer een week bezig met de puregon. En ik denk ze toch wel te voelen..... de fliekels ( follikels ) Alhoewel ik bedoel natuurlijk de eierstokken, die voel je. Ik heb het idee dat ik morgen tijdens de FM wel zie dat er al veel zitten en dat ze goed gegroeid zijn. Niet teveel hoop ik, maar wel genoeg . Verder voel ik me prima. Vandaag even weg geweest met vrienden naar zo`n kinderboerderij met mijn peetkind. Daar zijn natuurlijk zoveel vaders en moeders met hun kroost, ook helemaal niet erg, en zelfs grappig om te zien. Zitten we even later op het terras, loopt een kindje steeds weg bij hun ouders en haalt allerlei onzin uit. Vader kijkt er amper naar om, en moeder die alweer opstaat zegt: Pffff ik ben ook altijd de pineut, op vrije dagen, in de vakanties, bij uitstapjes, ik kan steeds rennen.....pffff wat heb ik dan de neiging om zo iemand eens heel goed door elkaar te rammelen en te zeggen wat voor iets kostbaars ze heeft. Ik weet ook wel, dat als je een kind hebt dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is, ik zal later ( hoop ik) ook wel eens klagen, maar om jezelf nu als "pineut" te zien . Sommige mensen.......... Dit was het weer, een moment uit het leven van Hope .
He Hope, ik hoop dat je morgen mooi veel follikeltjes zult zien en dat ze goed doorgroeien. en je verhaal over de kinderboerderij....ik kan me jou gevoel goed voorstellen, maar ook het gevoel van de mamma...maar ik wacht met je mee op de tijd dat ook jij mag klagen (hoewel ik pineut ook niet zo'n treffende term vind...)
Hey Hope, We lopen bijna gelijk op....ik heb woensdag mijn 1e FM. Ik hoop dat er vandaag een paar mooie follikels te zien zijn! Ik heb ook al een paar dagen last van volle eierstokken haha Hopelijk voor ons allebei heel snel de punctie!
Hope, ja ik had dat gisteren ook. Iedere keer zag ik een mama kreunen en steunen, ze hield haar kinderen niet goed in de gaten, en ze was steeds aan het zuchten. ik heb er wel een grapje over gemaakt, maar wel met een bedoeling natuurlijk. nou vandaag je 1e fm! spannend Hope! ik ga kijhard mee duimen, en ik ben niet de enige zie ik
Hoi Hope, Succes vandaag met de follikelmeting! Ik leef met je mee hoor! Ik hoop dat je veel eitjes hebt, ik duim voor je! Ik ga vandaag ook weer starten met de eerste spuit Decapeptyl. Spannend wel weer. Gisteren is mijn zus bevallen van een meisje Sara. We zijn ook direct op bezoek gegaan in het ziekenhuis. Ik heb me verder goed gehouden, het was zo'n lief baby'tje! Raar ook om je zus in ene in zo'n moederrol te zien. Daarna ben ik met mijn vriend uit eten gegaan en ineens aan tafel in het restaurant schoot ik weer vol. Dan kan je ineens zo verdrietig worden, zit ik daar met tranen aan tafel. Zij, mijn zus aan het einde van het proces en ik 1 dag later sta ik nog maar aan het begin, als ik weer moet gaan prikken. Dat is dan best weer confronterend... Ik hou je op de hoogte van onze poging 2. Liefs Floor