Wachten blijft super shit, het hele traject. ElviraR is inmiddels bevallen hoor! Van een zoontje (zie walvis topic bij: zwangerschap). Succes meid, nog even volhouden! Elmo
@Mommy to be, dan moet jij idd nog 1 weekje langer dan mij wachten. Ik denk dat mannen sowieso wat makkelijker erin zijn. Alhoewel de mijne, de dagen voor een afspraak, wel al erg zenuwachtig en benieuwd is. Laatst zei hij: wat heb ik maar een spannend leven, met een Echt grappig, hij is er zeker mee bezig, maar anders dan ik. Ow is elvira bevallen? Dan ga ik haar gauw feliciteren. Natasja en elmo bedankt voor jullie support, doet me goed. Liefs Hope
Dankjewel stienke. Het is zo raar, juist nu het nog maar 5 dagen wachten is, krijg ik rust over me heen Vorige week kon ik het absoluut niet van me af zeten, en nu berust ik er weer in. Wat zitten mijn gedachten toch raar in elkaar. Maar nu duurd het ook echt niet meer lang. Het weekend is altijd zo voorbij en da is het nog maar even.............. Hope
Nou, morgen is DE DAG. Ik moet om 11:30 bij de klinische genetica zijn. Ik hoop zo, dat ik meer duidelijkheid krijg. Duimen jullie? Hope
Lieverd, heel veel succes/sterkte morgen.Mijn duimen draaien voor je en ...................ik denk aan je! Dikke knuf van mij.
Daar ben ik dan. Bij ons is het goed gegaan. Ik weet niet waarom, maar ondanks dat het goed is gegaan, zit ik hier enorm te huilen achter de PC (slecht geslapen, lang gewerkt, overal pijn, en dan de spanningen die vrij komen) Maar dat terzijde. We hebben een heel verhelderend gesprek gehad. En even in het kort omschreven: Ze verwacht dat we over 5 weken groen licht krijgen van de gyn, dan zijn alle uitslagen binnen. De "test" staat op de plank, dat is ons voordeel. Als dat allemaal goed is, dan worden we ingepland in het PGD schema. Zoals het nu uitziet zou ik dan in april / mei al de 1e punctie hebben. Al met al geweldig. En het kon zelfs al sneller dan dat, misschien....... Er is zoveel meer verteld, maar ik ga nu echt naar bed, ben kapot. Bedankt dat jullie aan mij gedacht hebben. Groetjes Hope
Hope, wat een goed nieuws. Het lijkt een hele mallemolen maar als je er 1 keer in zit lijkt alles zo snel te gaan Ik wens je al het beste toe in de spannende tijd die gaat komen. Groetjes Scat
Dankjewel meiden, ik ben er echt blij mee. Maar nu komt toch weer een beetje angst om de hoek kijken. Angst voor de punctie, enz. Maar mijn man zij zo even, dat hij er toch voor me was om mij te steunen. En dat ik al zoveel heb meegemaakt en al zo vaak pijn heb doorstaan dat ik hier ook sterk genoeg voor ben. Nou, daar vertrouw ik dan maar op Liefs Hope Scat ook veel succes met alles. En Mussie, knuffel van mij voor jou en jouw ventje......
Ik vroeg me iets af. Ik heb ooit eens gelezen dat je de 3 IVF pogingen binnen een bepaalde tijd moet doen, klopt dat? of heb ik me vergist? Ik vraag me dat af, want stel ik wil tussen 2 pogingen wat langer rust hebben, b.v. 1/2 jaar, kan dat dan? Liefs Hope
Ik heb geen idee of je 3 ivf-pogingen binnen een bepaald tijdsbestek moet doen. Er is mij nooit iets over verteld en ik ben nu met de 1e poging bezig. Misschien zou je naar het ziekenhuis kunnen bellen om daar de vraag voor te leggen : Groetjes Scat en ik zal vast wat positieve energie jouw kant uit sturen voor de i.v.f.-poging
Wat goed nieuws meis! Echt geweldig! Ik ben zo blij voor je... Ook goed om te horen dat het zo snel kan...dat geeft mij ook weer moed mocht ik volgend jaar hetzelfde traject moeten bewandelen!
Dankjewel chantal, scat en silla. En scat die positieve energie is heel lief, maar gebruik `m maar eerst voor jezelf, als jij dan zwanger bent, geef je mij de rest maar @Silla, ja goed he. Dat geeft idd hoop voor jou, voor volgend jaar. Had je gezien dat lindapooh het ook gaat doen? Ik hoop voor je dat jou " afwijking" ook op de plank staat, anders moet je lang wachten. Maar goed, uiteindelijk komt de dag.....................................(vul maar zelf in) Liefs Hope