Oh wat gaaf Hope! Jippie! Maandag gaat de trein een belangrijk tussenstationnetje aan doen! wij staan klaar om de hoofd af te deppen en met wat lekkers!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hope, wat een geweldig nieuws! 13 is ook mijn geluksgetal! Ik ben op vrijdag de 13e geboren. Wij denken hier aan jullie! En zullen maandag een kaarsje aan steken. Ook een dikke kus van Mark en Neia!
Hup follikels! Nog effe volhouden! En jij ook Hope. Ik hoop dat je leuke dingen gaat doen dit weekend. Als je geen zin hebt om diep na te denken dan kan ik je de nieuwe Mummy film van harte aanbevelen. Liefs, Belle.
hope meid ik duim nog steeds hoor en ga niet stoppen met duimen fijn weekend meid en toi toi maandag liefs miriam
Dankje meiden, voor de vele duimen en kaarsjes. Ik hoop dat het gaat helpen. Ik zie niet echt op tegen de punctie, laat maar komen. Oke, misschien is hij deze keer iets pijnlijker dan de vorige keer, i.v.m. meer follikels, maar ik weet dat het voor een goed doel is. Ach ja, en maandagmorgen zal ik toch wel zenuwachtig zijn . Op het moment heb ik een heel vol gevoel in mijn buik. Als ik ga zitten doet mijn buik echt pijn. Alles komt in de verdrukking daarbinnen. Maar nog 2 nachtjes slapen dan worden ze eruit gehaald en heb ik weer heel veel plaats in mijn buik om 1 of 2 hele mooie emmy`s terug te laten plaatsen . En meiden na maandag ben ik er nog niet. Blijf a.u.b. duimen t/m vrijdag, want dan is pas de TP bij mij. Thanks, liefs Hope
Hoi meis, ga maar lekker bankie hangen, ligt je buik ook niet zo in de verdrukking. Leuk filmpie kijken en dan lekker slapie doen Maar ik hoop dat je dalijk nog een veel dikkere buik mag krijgen, met een prachtig wondertje erin! En ook dan is het heerlijk om bankie te hangen En natuurlijk blijven we duimen. Ik blijf zeker de aankomende 9 maanden nog duimen! Fijn weekend en heel veel succes maandag. Ik denk aan je! Knuf, mussie
Natuurlijk blijven we duimen Hope, dat spreekt voor zich. Ik houdt pas op als je een positieve test in je handen hebt.... Megaknuf Daffie
Hope, wat een goed bericht! duim nog effe door voor je dat het maandag allemaal goed gaat en dat er hele mooie emmies uit gaan ontstaan! en tot vrijdag en dan nog een week of twee duimen we gewoon door....
Hope meid ik wou je even laten weten dat ik nog steeds voor je duim en blijf duimen draaien tot over 9 maand en vooral deze komende week Ik kan niet meepraten over hoe het voelt en dat vind ik soms moeilijk omdat ik er totaal geen verstand van heb maar weet dat ik veel aan je denk en echt hoop op het beste voor je dikke knuffel miriam
Nog 1 nachtje slapen...., en dan is het zover. Pfff wat ben ik lekker emo! en waarom? geen idee Morgen om 10:00 is het moment van de waarheid. Ik hoop echt dat er een goede score uitkomt. Ik breng verslag uit, zo gauw als het gaat. Liefs, een tikkeltje zenuwachtige, Hope
En mijn duimen draaien ook. Nogmaals we gaan voor goed nieuws Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes! Van een ook best wel tikkeltje zenuwachtige mussie
Hoi lieve Hope, Ik heb net ff de laatste paar pagina's doorgelezen, ik las dat het er goed goed uit ziet! Ik wil je bij deze even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll erg veel succes wensen voor morgen en vrijdag natuurlijk! Toi toi toi, ik denk aan je! Spannend hoor!