...10... ...9... ...8... ...7... ...6... ...5... ...4... ...3... ...2... ...1... Vanaf NU kunnen ze me bellen [-o< please laat het goed nieuws zijn [-o<
Wat een geweldig nieuws 12 eitjes! Ik ben zooooooooooo benieuwd. Ik zit hier in spanning te wachten. De kaarsjes branden hoor. X Marieke
Weet je al wat? Hope, mag ik je 1 tip geven? Als je vannacht en vandaag nog best veel last van je buik en rug hebt, moet je je gewoon ziek melden hoor! Zo'n punctie is niet niks en je lijf moet zich voorbereiden op de TP en innesteling. Als je nu te snel gaat werken, heb je kans dat je alleen maar meer last krijgt. Ik werk zelf ook als verpleegkundige en heb de laatste punctie heel bewust rustig aan gedaan omdat ik ook wat meer last had dan de eerste keer. Dat raadde de gynaecoloog me ook aan en tillen deed ik al helemaal niet! Liefs Daffie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het verlossende woord is er! Er zijn 10 eicellen bevrucht! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Hopie is blij . En daffie, bedankt voor de tip. Ik zal vanmiddag even met mijn man overleggen wat ik het beste kan doen. En dan bel ik mijn baas wel even. Het voelt idd niet goed om zo te gaan werken.
ZOOOOOOOOOOO, wat goed Hope. Tjonge, wat zal jij een gat in de lucht springen.... Helemaal geweldig en nu gaan ze die PGD doen of niet? Mijn duimen blijven duimen en kaarsje brandt! Je moet gewoon even heel goed voor jezelf zorgen en daar mag je werk best even onder lijden....(heb ik ook geleerd de laatste 2 jaar hahaha). Alles voor dat ene wondertje he! Vindt het echt geweldig, gefeliciteerd met deze mijlpaal! Knuf Daffie
wow HOPE, dat is echt een superbericht. 10 bevruchte eicellen! Hopelijk zitten daar ook nog een paar hele mooie zonder probleemchromosomen bij en heb je vrijdag 2 emmies in je buik! Ik duim gewoon verder!
Whaaaa Hope wat goed nieuws joh! Echt geweldig Ik ga trouwens ook pas morgen weer voor het eerst werken....moest eigenlijk afgelopen nacht maar heb me ziekgemeld...had nog te veel last van mijn buik. Het werk komt ff ergens op plaats nummer zoveel hoor....jijzelf en je toekomstige emmy's komen nu op nr 1
Yahoooooo! Hope wat een goede score! Heel veel succes vanmiddag en wees lief voor jezelf deze week. xxx Ciara
Zo wat goed zeg 10 bevrucht nu inderdaad hopen dat er 1 of 2 of mischien nog meer met de juiste chromosonen zijn en dan de tp vrijdag en dan blijven zitten he kleine baby's O hope dit is toch een super goed nieuws zeg geweldig had je dit kunnen verwachten of had je hier op gehoopt mischien wel maar ergnes was je ook bang en moet je eens zien wat fijn he o en dan nu de dagen aftellen tot vrijdag wat duurt dat lang dan zeg maar je staat hier niet alleen er zijn heel veel mensen die je hier steunen en thuis je man geef hem ook maar een knuf van me het is voor hem ook heel intensief zo o meid ik ga weer duimen en duimen want het helpt tot op heden weer een tussenstation bereikt jippie knuf en liefs miriam en bedankt voor de uitleg
Geweldig nieuws Hope! Ik hoop het zo erg voor je, dat dit nu jullie moment gaat worden! Ook even (misschien wel een domme) vraag van iemand zonder ivf-ervaring (en laten we hopen dat we de ervaring niet gaan krijgen, maar we weten nooit) Kunnen ze al onderzoek doen bij de eitjes naar eventuele chromosoomafwijkingen voor de tp? Het zou wel mooi zijn, zouden ze dit kunnen, dan heb je een nog hogere kans. Ik blijf voor je duimen. Liefs Franka
wow wat een opbrengst! daar moeten toch 2 goede tussen zitten! Oh, oh wat spannend! we duimen heel vurig verder!
Franka, dat is geen domme vraag. Dat is juist waarom we het doen. i.v.m. de PGD ( embryocontrole) moet ik dus IVF doen. Dus voor de TP weten ze al of ons embryo aangedaan is met de chromosoomafwijking. Dus dat is goed geregeld, hahaha. Meiden ik ben zo blij en zo positief ingesteld. Ik hoop dat het zo kan blijven. Heb net met het werk overlegd en ik ga morgen alleen maar een paar uur administratie doen, dus geen zorgtaken. En als het niet gaat, ga ik weer naar huis. Bedankt voor al jullie lieve woorden, ik zit met een dikke smile op mijn gezicht . Liefs Hope