Hopelijk ben je nu in het bezit van 1 of 2 mooie emmy's en ben je dat lekker met je mannetje aan het vieren
Hope ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is? Ik hoop ook dat je 1 of 2 mooie emmy's in je buik hebt. liefs vruchtje
Oooh Hope, dit goede nieuws had ik gisteren helemaal gemist! Hopelijk hebben ze idd vandaag 1 of 2 emmy's teruggeplaatst! Wat zijn dit spannende tijden voor jullie!
Hope dacht ga effe kijken of er al nieuws is van jou kant tot op heden nog niet ik blijf duimen op goed nieuws denk aan je liefs miriam
Hoi Hope, ook ik kwam even kijken op jouw topic om te zien hoe het ervoor staat en of je al een tp hebt gehad! We wachten allemaal af, Liefs Eef
Hey meiden, daar ben ik dan met goed nieuws. Om 13:30 belde het ZH nog om te zeggen dat er iig een terugplaatsing is, maar dat ze nog niet kunnen zeggen hoeveel. Dus wij op weg naar het ZH. Het zit dan net iets comfortabeler. Mijn liter water leeggedronken. Om 14:10 waren we er al. Om 14:30 de afspraak, maar deze liep uit tot bijna 15:00. Toen was het moment daar. De TP. We zagen heel mooi, hoe het in de baarmoeder tercht kwam. Ik vroeg aan de gyn:hoeveel plaatst u er terug? Ze zegt: dat vertel ik zo. Even later aan het bureau vertelde ze dat er 2, ja echt 2 emmy`s zijn terug geplaatst ! ! ! ! ! WAUWIE, GEWELDIG, TOPPIE! =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ =D> \/ Er waren 3 van de 11 embryo`s goed. Opzicht een mooi aantal. Die ene die nog over is gaan ze proberen in te vriezen. Maar we moesten er niet op rekenen dat dit ging lukken. Heel vervelend, maar het is ook niet nodig, want deze 2 kanjers blijven fijn bij mama zitten. Mijn man is al op zoek naar z`n bus waar ze ook het openbaar vervor mee rijden , Dus als iemand deze in de aanbieding heeft, hahaha. Ow meiden, dit is meer dan ik had gehoopt, dit is zo mooi, ik ben dolgelukkig. Nu 2 weken wachten doorkomen. [-o< [-o< [-o< Maar jullie helpen me wel, toch? Liefs Hope
Natuuuuuuuuuuuuurlijk helpen we jou. Dit is fantastisch =D> =D> =D> En nu op naar een positieve test,JIPPIEEEEEEE. Ga maar heeeeeeel goed groeien emmy's, en maak mama Hope maar heeeeeel gelukkig. Ze wachten al zolang,dus zet hem op,stel haar niet teleur, jullie kunnen het Het gaat nu eindelijk gebeuren. Ik ben zo onwijs blij voor jullie, dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik nu moet schrijven Wijfie,ik wens jullie alle geluk van de wereld toe. Jullie vakantie kan al niet meer stuk. Geniet ervan en pas goed op jullie! Liefs en een hele dikke knuf voor jullie allemaal!
Lieve schat, wat een geweldig nieuws! Je bent gewoon een embryomama! en nog wel van 2! Ook ik ga je deze 2 weken doorhelpen hoor, duimen blijven dus voorlopig even doordraaien.... Megadikke knuf van Daffie
Hope ik ben dolgelukkig voor jullie nu hopen en bidden dat ze blijven zitten weer een tussenstation gepasseerd meid de eindstreep komt zo steeds dichter bij en wat gaat het goed. gewoon geweldig dat je dolgelukkig bent lijkt me logich o duimen blijven draaien ik ben helaas op vakantie als het daar is maar denk well aan je dikke knuf miriam
Hope, wat goed! Ik ga lekker naast je op het wachtbankje zitten. Zin in een kopje thee? Liefs, Belle.
Wat goed zeg! Wel twee emmy's teruggeplaatst! Op naar die posi test over twee weekjes! Geniet van jullie vakantie!
Joehoeeeee Hope wat een geweldig nieuws! \/ \/ \/ Gezellig saampjes op het wachtbankje...goed blijven zitten hoor! Hebben ze trouwens ook gezegd hoeveel cellig de emmy's waren? Niet dat dat belangrijk is, want ze blijven toch wel gezellig bij je zitten