Lieve Hope, WAUWWWWW wat een goed nieuws zeg! Het is je echt mega-gegund en nu lekker broeden he?! xxx Jootje
Wat een goed bericht Hope! Ik ben heel erg blij voor jullie, nu moeten die emmy's goed gaan nestelen hoor! Ik ga voor je duimen deze 2 weken, het komt vast helemaal goed! Liefs Floor
Ik vind het een beetje eng, maar ik heb een ticker gemaakt die met mij ( en jullie) mee aftelt tot de testatum. Hope
Ow meis, wat super zeg! Ennuh emmy's: Nu lekker 9 maand blijven zitten! Ik blijf voor jullie duimen. Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden deze 2 weken. liefs patje.
Wauwieeeeeeeee, wat een mooie banner lieverd. En die hierna komt wordt nog veel mooier Fijn weekend! Liefs en knuffies van mussie
Wauw wat een goed nieuws meis! Je hebt groot gelijk dat je zo'n mooie ticker aan heb gemaakt! Kunnen wij mooi samen met jou aftellen hihi! Wat mooi dat je de TP ook echt kon zien! Dat gaat bij ons helaas niet. Succes deze WW Liefs Nikkie
hope mooie ticker hoor en zo steunen we je allemaal meid het gaat goed komen ik ben zo blij voor je dikke knuf miriam
Hallo allemaal, Vandaag even paniek, er was een virus op mijn laptop! Ik denk: nee he, dan kan ik niet forummen. Gelukkig heeft mijn man het opgelost. Het is pas de eerste wachtdag en ik werd al meteen overmand door emoties en andere angst gevoelens. We hadden het namelijk over op vakantie gaan. We hadden nog niks geboekt, en zouden misschien een last minute boeken. Maar we kunnen pas vanaf 25 augustus weg. De 29e mogen we testen. Ik wil zo graag zo gewoon mogelijk doorgaan met alle dagelijkse dingen, en plannen waar we zin in hebben, maar ik durf gewoon weg geen vakantie te boeken rond de test datum. Als ik postief test, is het de mooiste vakantie ooit. Maar als........ ( dat durf ik niet uit te spreken) dan zit ik ergens in het buitenland met ons verdriet. Ik kan dan echt niet meer genieten van onze vakantie. Ik heb al eens eerder verteld hoe ik de afgelopen 3 jaar met teleurstellingen op vakantie ben gegaan, en dat durf ik echt niet meer aan. Hoe vindt je de gulde middenweg in zo iets? We zijn nu aan het kijken, voor ruim 3 dagen na de testdag, nog wat te doen in Nederland. Maar steeds weer denk ik: stel dat........... Pffff , het valt niet mee om "gewoon" zo normaal mogelijk door te leven. En ik vind van mezelf dat ik het de afgelopen weken zo goed heb gedaan. Ik was positief, ik wist dat het goed kwam en daar leefde ik op. Maar vandaag is daar even niks van over. Hopelijk komt dat gevoel morgen weer terug, ik wil weer positief denken. Want zoals het gedicht zegt: met een positieve kijk op het leven is er geen grens aan jou mogelijkheden. Sorry voor mijn gezeur, maar dit gevoel overviel me opeens vandaag. Liefs hope
Hoi lieffie, allereerst: je zeurt NIET! Ik begrijp je twijfels, het is nog steeds geen makkelijke tijd Het is allemaal zo "dubbel" he, wat je zegt, zo "gewoon"mogelijk je leventje door leven. Maar toch hou je in je achterhoofd overal rekening mee. Waarom gaan jullie dan niet in Nederland weg? Oke,het weer is nu goed, kan zo weer anders zijn, en je wilt natuurlijk zon. Maar volop zon is nu toch niet goed voor je. Er zijn in Nederland genoeg leuke plekjes waar je leuk op vakantie kan gaan.(Ik weet er wel 1 ) Maar mocht er wat gebeuren, waar we zeker NIET vanuit gaan. Ben je iig wel in de mogelijkheid om snel naar huis te kunnen gaan. Je bent niet afhankelijk van een vliegtuig of wat dan ook, snappie? En als je echt naar het buitenland wil, is het naseizoen voor jou toch beter. Alleen hopen dat jullie bazen dan mee willen werken Me verplaatsen in jouw situatie, zou ik nu niet graag naar het buitenland gaan. Maar dat is mijn mening lieverd. Jij moet doen wat voor jou het beste voelt. Het is JOUW ( jullie) feestje \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Wijfie, ik wens jullie een heel fijn weekend. En heel veel succes met het bedenken van toch even gezellie een paar dagen weg. Liefs,mussie
He meis, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, het is toch heel erg normaal dat je daar onzeker over voelt. Schrijf het maar lekker van je af meid. Ik sluit me helemaal aan bij mussie! Liefs patje.
hope wat een goed nieuws, 2 emmy's is helemaal super. en een geweldige ticker heb je gemaakt hoor. succes deze 2 weken!
o lieve hope meid toch wat een gevoelens he die hormonene brengen je mooi aan het schommelen maar het zijn wel hormonen meid en die heb je te danken aan een zwangerschap let maar op je test positief echt waar en je vakantie ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt anderzins gewoon boeken meid, of je hier nu zit verdrietig of lekker met z'n tweetjes verdrietig En mischien is het ook wel fijn dan ben je even met z'n tweeen en hoef je niemand verantwoording af te leggen je moet er natuurlijk gewoon vanuit gaan dat het goed gaat. en in nederland op vakantie kom ook gezellig bij louwersoogh zit ik dan ook nog een paar dagen Van mij krijg je een knuffel en ik stuur je positieve energie toe vang het op meid en je bent een topper
Hi Hope, ik snap jouw dilemma van vakantie erg goed. Zit zelf ook met iets dergelijks. Wij hebben maar een weekje vakantie gehad samen, omdat mijn liefje nog tot eind juli door moest werken en op 6 aug begon onze 1e IVF met een uitgangsecho. Dus denken we erover om na de tp nog te gaan, maar ik durf niks te plannen. Ik durf uberhaupt niet te vliegen daarna, hoewel dat waarschijnlijk onzin is. Maar zou het liefst naar de zon! Denk dat wij in NL blijven. Maarre, misschien iets hoopvols: de afgelopen 4 jaar was het telkens in augustus slecht weer, en dan ineens 1e week september super mooi! Dat weet ik omdat wij 4 jaar geleden getrouwd zijn, het was ineens 27 graden en een week ervoor zat ik nog in de stromende regen en modder te kamperen Dus met andere woorden, misschien kun je de test nog afwachten en daarna lekker weg in eigen land met volgens mijn voorspelling goede kans op lekker weer! Beloof niks, maar we zullen zien! Intussen duim ik voor een prachtige positieve test voor je. Groetjes, Eva
hi Hope, wat een goed nieuws van je 2 mooie emmys! ik duim verder met je! en die dubbele gevoelens kan ik me goed voorstellen. Sterkte en hopelijk kun je toch nog wat genieten van je vrije dagen.
Goeiemorgen lieve Hope, Hoe is het vandaag de dag? Lekker aan het wachten Hoop dat je voldoende afleiding hebt, zodat de dagen voorbij vliegen. Ik weet het nog maar al te goed dat ik die wachtweken in mei het allerverschrikkelijkst vond! Mijn duimpjes draaien door en ik heb ook Toppertje opdracht gegeven te duimen (vindt dat ie dat nu wel kan doen met bijna 16 weken ) Dikke knuf Daffie
Hey meiden, lief dat jullie naar me vragen. Ik moet zeggen dat het best moeilijk is. Ik voel me goed en ben gedurende de hele behandeling heel positief geweest, maar wordt nu regelmatig overmand door angsten. Pfff, en dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil er gewoon in geloven dat het goed komt. Ginny, hoe doe jij dat? hoe kom je de dagen door? En Rach, ik meen me van jou te herinneren dat je helemaal niet positief was in de wachtweken, en dat dit geen verschil maakte t.o.v. wel positief zijn? ( qua positief testen dan ) Als we iets doen heb ik zeker afleiding, maar zo gauw als ik ook maar even zit, dan beginnen mjn gedachtes te draaien. Het is niet zo dat ik heel negatief ben, maar ik ben min of meer bang om te veel van het positieve uit te gaan. Is dat raar? Hope
He meis, ik kan me natuurlijk helemaal niet indenken hoe het is om in de medische molen te zitten maar ik begrijp je gevoel wel. Tuurlijk is het goed om positief te denken maar ik snap wel dat je denkt dat als je heel erg positief bent en het toch mis gaat, de klap misschien harder aan komt. Het is een stukje zelfbescherming denk ik. Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden, want dat wachten is vreselijk. Doe je nog steeds zittend werk of ga je nu weer je eigen werk oppakken? Liefs patje.