Ook ik heb idd moeite om de dagen door te komen. Ik probeer in elk geval de dagen een beetje vol te plannen, zodat ik niet de kans heb om er heel de tijd aan te denken. Maar inderdaad...zodra je gaat zitten dan is dat het 1e waar je aan denkt. Ik probeer idd positief te blijven, maar dat is zeker niet makkelijk...bij elk dingetje wat ik voel denk ik "had ik dat de vorige keer ook" terwijl de symptomen helemaal niet hetzelfde hoeven te zijn. En tuurlijk ben ik ook bang...wat nou als de test straks negatief is...wat dan? Ja dan ga ik een flink potje zitten janken, maar ook daar kom ik weer bovenop. Dat is inderdaad zelfbescherming...je wilt positief blijven maar in je achterhoofd weet je ook dat er een kans bestaat dat je niet zwanger bent. Probeer in elk geval afleiding te zoeken en positief te blijven! Doe lekker rustig aan en luister naar je lichaam...vaak geeft je lichaam al genoeg signalen
Goedemorgen lieverd, gaat alles een "beetje" met je? Volgens mij lukt het wel om samen leuke dingen te doen Geef je zelf zo min mogelijk kans om na te denken. En hou vooral vertrouwen in ALLES! En dat mag best de ene dag makkelijker gaan dan de andere dag.Veel hormonen in je lijf pfffffffff, dat is echt niet makkelijk! Ook dat gaat helemaal goed komen liefje. Maar ook dat duurt even Geniet van jullie vakantie en pas goed op jullie he Fijne dag vandaag. Liefs, mussie
Dankje meiden. Ik heb gister maar eens een goed gesprek gehad met onze kindjes. Als zij nou heel erg hun best doen om zich stevig in mijn baarmoeder in te nestelen, dan gaat mama heel erg haar best doen om erin te blijven geloven. Verder lees ik iedere dag weer met zoveel mogelijk overtuiging het gedicht op het kaartje van mijn moeder. En probeer dan ook echt te geloven wat ik lees. Ook zeg ik steeds: 29 augustus gaan wij positief testen. Dus ik doe héééééél erg mijn best, meer kan ik niet doen. Liefs Hope
Dat doe je goed lieverd, met je kindjes praten. Zo doen jullie wat voor elkaar! Met elkaar gaan jullie dat zeker redden! En meer als je best kunnen jullie echt niet doen. Let op mijn woorden: deze ieniemienie's gaan uitgroeien tot prachtige wonder mensjes. Geloof mij maar, met zo'n super sterke mama en papa,komt het echt goed. Lieverd, je bent een KANJER! Dikke knuf, mussie
He wat duurt wachten toch lang he ! Was het maar alvast de testdag. Hopelijk dan weer wachten. 8 maand wel te verstaan totdat de ukjes geboren worden. Ik duim voor jullie
praat maar goed tegen deze baby`s dan weten ze dat ze welkom zijn en lekker moeten blijven zitten meid ik hoop het zo voor je dikke kus
Lieve Hope over een paar dagen ben ik op vakantie maar blijf aan je denken en eigenlijk weet ik al wat de test is het is positief je gaat mama worden dat kan bijna niet missen dit komt goed. De trein loopt zo fijn gesmeerd door heerlijk het is je zo onwijs gegunt meid echt je bent een topper enne hope voor elkaar met elkaar meid knuf miriam
Oh Hope wat een ellende he die wachtweken Ik probeer ook positief te blijven, maar het is inderdaad niet makkelijk. Ik praat ook tegen Geer & Goor (zo heb ik die van mij genoemd ) dat ze moeten blijven zitten! Gelukkig is het voor mij nog maar 2 daagjes. Ik hoop dat de dagen voor jou snel gaan en dat je een positieve test hebt
Lieve Hope, ik heb je een pb gestuurd, ik hoop dat die een beetje bemoedigend is. Ik snap dat het heel moeilijk is, al die onzekerheid. Als ik terugkijk snap ik ook niet hoe ik mezelf zo rustig heb kunnen houden steeds. zelfbescherming misschien? Ik duim voor je. knuf, rachel
Thanks meiden. Vandaag ben ik wel weer positief opgestaan. Nu moet ik dat positieve gevoel vasthouden. Dat komt ook mede doordat er gister iets gebeurd is waardoor je wel weer even stil staat bij het leven. Ik ging "even" bij iemand op ziekenbezoek. Maar toen ik daar kwam bleek diegene terminaal te zijn. ( ze is pas half 50) Dus dat was wel een klap. Terwijl ik daar was, ging ze harder achteruit, ik wreef over haar arm, en....de ademhaling stopte. Ze stierf waar ik bij was . Ik had haar nog zo graag willen vertellen van ons en de 2 embryo`s. Maar heb dat niet gedaan omdat er nog wat "vreemden" bij waren. Ik heb met deze vrouw zoveel gesprekken gehad over onze kinderwens. En hoe ziek ze ook altijd was, ze zei me hoop te houden en moed te houden. En nu..... is ze dood. Ik heb er een heel gek gevoel bij. Zou ze toch wat geweten hebben? van ons bedoel ik? Je hoort wel eens verhalen daarover. Heeft ze haar leven gegeven om ons een leven te schenken? Als ik volgende week positief test, zal ik dat zeker altijd in mijn gedachten houden. Morgen gaan we een lang weekend weg. Even genieten van de zee, van elkaar en stappen met vrienden. Dus afleiding genoeg. Hoop ik Liefs Hope
Goedemorgen Hope, Wat bizar en tegelijk bijzonder om zoiets mee te maken. Hopelijk nieuw leven in jouw buik en de dood zo dicht bij elkaar. Wat verdrietig dat je vriendin gestorven is. Kan me voorstellen dat het allemaal heel indrukwekkend is, zeker nu. Sterkte joh en kom een beetje bij tijdens jullie weekendje weg. Ik heb zo dadelijk om 11u punctie en dan begint het lange wachten ook voor mij.
Oh Hope inderdaad bizar en bijzonder he! Op de dag dat ik een positieve test had, overleed de schoonvader van mijn schoonmoeder (snap je het nog? ) En een paar dagen later de schoonmoeder van mijn moeder. Ik vond het ook er ironisch dat er 2 mensen overleden terwijl er in mij een nieuw mensje groeide. Helaas mocht mijn mensje niet bij ons blijven, maar ik vond het wel heel bijzonder Heerlijk dat jullie een weekendje weggaan...even er tussenuit! Geniet ervan meid
Hey lieve Hope, Hoe gaat het meis, houdt je het nog vol? Ik herken je verhaal van de mevrouw die overleed wel hoor. Toen wij bezig waren met de laatste behandeling overleed er een oom van mij en ik heb steeds gezegd..."hij heeft ervoor gezorgd dat we zwanger zijn geworden"! Ik houdt je topic in de gaten meis...spannend! Dikke knuf van mij en Toppertje
Hope wat erg voor je dat je zo'n fijne goede lieve vriendin moet missen waar je zo fijn mee kon praten maar de gedachte dat zei jou dit wonder gunt en er dan voor zorgt is wel heel mooi ja meis elke dag is er weer 1 van wachten en 1 van dichter bij het testen wat spannend zeg ik denk nog steeds aan je en duim me rot pfff blijft niks van mijn dikke duimen over dus dit moet ook wel de laaste keer zijn dat ik duim dit moet goed gaan. heb je me nog aan de kant van het spoor zien staan je zoefde voorbij je ging zo hard en nu doorgaan he knuf mij
Hope, ik hoop dat deze vriendin inderdaad jullie speciale teken is dat jouw kindjes deze keer stevig in je buik blijven zitten. Ik denk aan je!