Goed Hope, zal ik doen en dan krijg je het straks van mij terug en dan ga ik jou natuurlijk volgen in jouw topic om te kijken wat al die positieve energie heeft uitgehaald Groetjes Scat
Ik dacht even kijken hoe het met Hope is. Ik zie tot mijn grote teleurstelling dat je nog steeds niet zwanger bent. "Gelukkig" weet je nu wel wat er aan de hand is en wordt je geholpen. Dat afwachten wat je eerder steeds moet had ook wel lang genoeg geduurd. Ik hoop dat de behandeling snel een mooi resultaat op mag leveren. Heel veel sterkte en geluk !
Nou Scat, ik hoop snel jouw energie te krijgen ( m.a.w. dat jij snel zwanger bent en dat ik snel mag volgen) Heel veel succes ermee. Nemo, lief dat je af en toe naar me komt kijken. Idd nog niet zwanger, maar we zijn , hoop ik weer een stap in de goede richting. Dat wachten heeft idd lang genoeg geduurd. Hoe ist bij jou? Nou meiden, ik ben vanaf morgen een paar dagen weg, naar de noordwijkse antillen, hihi Dus fijn weekend allemaal en tot maandag. Liefs Hope
Hallo Hope, Je bent waarschijnlijk nu al lekker weg om een paar daagjes uit te waaien. Geniet er van. Zoals je al weet, zit mijn zusje in hetzelfde traject, dus ik weet vanuit eerste hand dat het allemaal iets langer duurt dan je graag gewild zou hebben. Mijn zusje en haar man hebben ook een half jaar moeten wachten voordat ze voor een eerste IVF in aanmerking kwamen. Wel is het zo dat de pogingen daarna heel snel op elkaar kunnen. Maar we hopen natuurlijk dat dit bij jou niet nodig is! Mijn zusje heeft nu 2 pogingen gehad en heeft nu net een break van 3 maanden achter de rug, om even op krachten te komen. Het is een hele emotionele belasting, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. Voor zo ver ik weet, krijg je 3 pogingen vergoed, maar mag je zelf weten over welke periode je deze 3 pogingen verspreid. Mijn zusje begint volgende week met poging 3 (IVF + PGD) en ik hoop zo dat het deze keer lukt, want het is voor haar heel zwaar dat ik al wel zwanger ben en ik kan haar helaas niet echt helpen met dit verdriet. Maar we zullen zeggen dat 3x scheepsrecht is. Jij veel succes en je wachten wordt beloond en ik zal zo af en toe hier iets kijken hoe het met je gaat. liefs, Aurelie
Nou meiden, ik ben er weer. We hebben heerlijk genoten van ons weekendje weg. Het is voor herhaling vatbaar. Gelukkig was mijn ongi op tijd weg, dus werd het nog gezellig......... Heb het er flink van genomen, qua eten, maar ook qua drinken. Wat is het fijn als je niet hoeft te rijden en gewoon in de hotel bar, een bessen met ijs kan drinken . @Aurelie, lief dat je even komt kijken, en me op de hoogte houdt van de ontwikkelingen bij je zus. Vreselijk dat gevoel he? dat jij nu zwanger bent en haar lukt het nog niet. Is zij na deze laatste IVF uitbehandeld? of zou ze eventueel nog op andere manieren zwanger mogen raken? Ik hoop zo voor haar dat het de laatste keer gewoon lukt. Zeg maar dat ik voor haar duim. Hoe gaat het met jouw zwangerschap? gaat alles goed? Mussie en Chantal ook bedankt voor jullie reactie. Het is altijd leuk te zien dat er nog oude bekende zijn Liefs Hope
Hoi Hope, Fijn dat het weekend lekker is geweest. Jullie hadden het inderdaad verdient. En heerlijk om even alles weer te kunnen eten en drinken, want ik snak soms echt naar al die heerlijke rauwe dingen en een lekkere coktail, of een gewoon wijntje bij het eten lijkt me ook wel lekker. Mijn zusje krijgt 3 pogingen vergoed door de verzekering en dit is poging 3. Maar daarna gaan ze gewoon door, alleen dan moeten ze het zelf betalen. Met mij gaat het prima. Ukkkie groeit goed en we weten ondertussen dat het een kereltje gaat worden. Dus ik kan me nu gaan uitleven op de kleertjes! liefs, Aurelie
Ik lees dat je een lekker weekend hebt gehad. Lijkt mij ook best lekker ...hmm bessen met ijs Het batterijtje is weer lekker opgeladen. Geniet nog mar even na Groetjes Scat
@Aurelie, wat leuk een jongetje, en nu maar volop gaan shoppen, leuk hoor! @Scat, voor jou is de bessen de komende 9 maanden verboden terrein Idd de batterij is weer opgeladen.Al zal ik blij zijn als ik dalijk weer aan het werk ben. Dan gaan de dagen toch iets sneller voorbij en dan is het sneller december. Dan zal de arts me bellen, en hopelijk groen licht geven. Ik zou zo blij zijn als ik een datum wist waarop ik met de hele behandeling mag beginnen. Maar goed, nog even geduld. Liefs Hope
NOu meiden, ik ben bij met het kijken van het programma babayboom. Ik heb het nu pas gekeken omdat ik vorige week erg emotioneel was. Erg interessant om te kijken, maar ook weer confronterend. Ik merk dat ondanks dat ik rust heb gevonden, ik uiteraard toch wel erg bezig ben, met wat gaat komen. Dat het snel begin december is, zodat we groen licht krijgen, maar dan.......... dan duurd het nog tot februari/maart tot ik met de pil kan beginnen. Nu dacht ik gister: Bah dat duurt nog 3,5 maand voor ik eens kan beginnen. Maar van de andere kant toe ik het omdraaide dacht ik: Het shit, ik heb nog maar 3,5 maand om spontaan zwanger te raken en dat gaat snel. Toch raar hoe een bepaalde termijn door verschillende gedachtes lang of juist kort kan zijn. Ik zoek maar steeds een weg, om met de wachttijden om te gaan. Hope
erg he hope, dat wachten. ik hoop dat de maanden snel omvliegen voor je, maar dat gaat met alle festdagen in het verschiet wel lukken denk ik. successss
Zo, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het ZH gebeld. Eigenlijk zou de arts van de klinische genetica ons bellen, begin december, om door te geven of we groen licht krijgen, en dan zou ik doorgeven of wij met de hele PGD door willen gaan. (we hadden namelijk bedenktijd gekregen) Maar ik kon niet wachten. Ik heb alvast doorgegeven dat wij 100% achter de PGD staan en dat we ervoor willen gaan. ( maar dat wisten we al ) Stiekem even gepolst bij de assistente of ze de uitslagen al wist, maar helaas. Ze zou het doorgeven aan de arts, en dan zou de arts ons terug bellen, toch begin december of misschien eerder. Zo, ik heb het volgende stapje al zelf even versneld Ik heb meteen gevraagd of we niet alvast ingepland kunnen worden voor de infoavond van de IVF, ook dat zou ze aan de arts vragen. Dus, ben benieuwd . Hope
erug he dat afwachten van hoe of wat. bah bah.. ik vind het ook zo verschrikkelijk iedere keer. sterkte met wachten en ik hoop snel op goede berichten!
Toch wel goed dat je zelf eens even heb gebeld. Voor je gevoel is iedereen dan toch weer een klein beetje wakker geschut maar het voelt vooral beter omdat je dan zelf weer wat doet. En dan staat er straks een afspraak voor een info avond. Nog even volhouden Groetjes Scat
Nou het ZH heeft nog niet teruggebeld. Maar goed, het kon ook tot december duren. Ik zit zo met dubbele gevoelens. Van de ene kant zie ik deze ronde en de volgende ronde als mijn laatste strohalm om nog spontaan zwanger te worden en dus de IVF te ontspringen, en klamp ik me hier echt aan vast. ( wat misschien niet goed is) Maar van de andere kant wil ik niets liever dan van het ZH horen dat we groen licht krijgen., zodat we de IVF kunnen starten. ( hoe eng ik het ook vind) En verder ben ik er helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet mee bezig Vannacht zat ik in maastricht bij de bloedafname. Het was helemaal niet druk en ik was bijna aan de beurt, bleek dat ik geen nummertje had getrokken. Dus moest ik nog langer wachten. Inmiddels was het zo druk geworden en iedereen was eerder aan de beurt. Er werden zelfs trauma slachtoffers binnen gebracht om bloed te prikken. Beetje raar hoor, dacht ik. Inmiddels was het 14:22 en ik moest eigenlijk om 14:15 bij de gyn zijn voor de 1e punctie. Dus ik dat aan de balie gemeld, en zij zouden bellen met de gyn. ( ik had namelijk op een ander forum gister gelezen dat iemand te laat was op haar afspraak en dat ze naar huis werd gestuurd en 2 maanden later terug kon komen ) En toen ging mijn wekker. pffffff, saved by te bell. En dan hebben mensen in mijn omgeving nog geen idee, dat ik hier constant mee bezig ben. Ik sta er mee op, en ga er mee naar bed, en zelfs daar, gaat het denken door. Maar goed, jullie zullen het wel herkennen. Liefs Hope
Goh Hope, nee, je bent er echt helemaal niet mee bezig Maar ik kan het me voorstellen hoor... je wacht en wacht en wacht en je kan niets anders doen om de tijd te doden dan nog wat info zoeken en nog wat op het forum zitten en er nog wat met je mannetje over babbelen met als resultaat dat je er nog meer mee bezig bent Ik hoop iig dat ze je nu snel bellen... nog even en het is begin december! Succes met het wachten Liefs, Marisha