Ja, dat had ik ook Ik hoopte stiekum dat ik net voor de eerste i.v.f zwanger zou worden en toch in je hoofdje zit je al vooruit te denken. Niks verkeerd mee hoor en het is ook een soort voorbereiding op wat gaat komen. Wees er maar lekker mee bezig. Ik hoop voor je dat er een dikke buik is of het nou spontaan of van i.v.f. is Groetjes Scat
Eergister hebben mijn zussen een telefoontje gehad van de afdeling klinische genetica. Ze hadden de uitslag. maar..................... deze geven ze niet per brief of per telefoon. Nu kunnen ze pas 20 december terecht. ( op de verjaardag van mijn overleden vader ) pfffff Nu moet ik ook nog langer wachten op hun uitslag. Ik ben zo benieuwd of mijn zussen dezelfde afwijking hebben. Idd het is bijna december, maar ik moet nu toch nog minimaal 1,5 week wachten. Volgende week vrijdag is het namelijk pas 30-11, en dus de week erna pas december. In die week geef ik ze tot donderdag om te bellen, en anders...................... hihi hang ik weer aan de telefoon. Liefs Hope
wat verschrikkelijk dat er zo veel tijd voor nodig is om een uitslag te geven he.. ik zou er ook helemaal gek van worden hoor, en inderdaad ook steeds in de tel hangen..... succes
hoi lieve hope, ik ben op het moment wat minder op het forum maar ik blijf je volgen een dikke knuffel van Chantal
dankjewel pekske en chantal. Ik heb vandaag weer het ZH gebeld, maar onder het mom van: Ik wil even mijn nieuwe telefoonnummer doorgeven En nu ik ze toch aan de lijn had, even vragen of ze al meer wisten, maar helaas nog niet Volgende week wil ik toch echt graag de uitslag. En het liefst voor de 7e december. Dat was vorig jaar mijn uitgerekende datum, en die dag blijft moeilijk. Dus volgende week donderdag, "eis" ik een uitslag. Al zeggen ze alleen het is goed, jullie mogen ervoor gaan. en dat ze 1 week later bellen voor verdere afspraken, maar nu blijf ik onzeker over het feit of we wel mogen starten. pffffff, weer wachten........................................... Hope
pff Lieve Hope, het ziekenhuis stelt je wel op de proef he! was in elk geval blij te lezen dat het maar een droom was waarin je te laat was voor je afspraak! Veel sterkte weer met afwachten en ik hoop echt dat je voor 7 december iets hebt gehoord!
Grr, wat een gewacht weer. Altijd weer dat gedoe over uitslagen. Ik hoop echt dat je toch voor 7 December bericht hebt. Groetjes Scat
ja idd. ik ga donderdag morgen meteen bellen. meiden echt bedankt voor jullie steun, dat heb ik echt nodig. Ik heb momenteel meer slechte dagen dan goede dagen, en eerlijk gezegd word ik daar zelf doodmoe van Gaat het weer 1dagje goed, en prompt de dag erna, kan ik alleen maar huilen, vreselijk is dat. En de meest rare dromen verstoren mijn ( hard nodige) nachtrust. Vannacht kreeg zelfs de oma van mijn man een baby en zelf was ze overleden Doodvermoeiend die dromen. Zo kom ik nooit aan mijn rust toe. Maar nogmaals bedankt voor jullie steun. Liefs Hope
haai lieverd ..ik hoop dat je snel aan wat rust gaat komen en lekker gaat slapen des te eerder is het Donderdag ...ik duim keihard voor groenlicht
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA \/ \/ \/ \/ Ik heb gebeld en.............................. We mogen starten met de IVF met PGD! Ik zit hier zo te janken Wat een ontlading. Het hoe en wat precies hoor ik nog, ze belt me binnen nu en 2 weken om alle afspraken vast te leggen. En de volgende ongi moet ik al met de pil beginnen. Dit voor het geval dat er misschien toch eerder een plekje vrij komt. ow mensen kinderen, wat ben ik gelukkig. Ben door het dolle heen. Straks meer, eerst even de rest van de mensen inlichten. Heel veel liefs van een dolgelukkige Hope _________________
Ook hier nog een felicitatie, komt ie hoorrrrrrrrr: JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE, VAN HARTE WIJFIE! Ik ben zo onwijs blij voor jullie. Eindelijk, eindelijk! Een hele dikke knuf van mussie
Dankjewel meiden, ik ben zooooooooooooooooooo blij. Ik wordt binnen nu en 2weken gebeld door de arts om de planning door te geven. Ze verwacht dat we de punctie februari .maart / april zullen krijgen. (voorheen was dit nog april / mei, dus weer een maandje opgeschoven) Dan krijg ik een uitnodiging voor en start gesprek en zullen we begin van het jaar de prikinstructies enz horen. Ow ik vind het zo spannend........................... Dit vrije weekend gaat echt heel ontspannen worden, met zo`n nieuws, wat wil je nog meer? Even een vraag voor de IVF-ers, waarom wordt er steeds gezegd dat je zoveel moet drinken? Is dit voor de punctie of na de punctie? Waar diend dat voor? Fijn weekend allemaal, liefs Hope
Hoi Hope, Dat is geweldig nieuws! Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg, maar goed, dat telt nou niet meer, want je hebt het groene licht gekregen. Heel veel succes enne weer een stapje dichterbij bij de verwezenlijking van jullie droom. liefs, Aurelie