Wauw Hope, nou gaat het beginnen Ik hoop dat het een fantastische poging wordt Dat drinken is na de punctie, als de follikels aangeprikt zijn maar daarvoor is het ook goed om veel te drinken. Groetjes Scat
He meis, ik lees het nu net pas, wat super zeg! Ik wil jullie heel veel succes wensen! Het is jullie echt gegund. En natuurlijk ook voor alle andere meiden hier die hier in de mm zitten! gr patje.
Meiden bedankt voor jullie felicitaties en gelukwensen. Ik straalde al van het goede nieuws, maar er komt alleen maar meer goed nieuws bij. We kregen vandaag al bericht van de klinische genetica. We zijn ingepland! ! ! ! ! Week 9 de stimulatie en week 11 de punctie en de terugplaatsing. Dus vanaf 25 februari gaan we beginnen. Ik ben zoooooooooooooooooooooooo blij. Nu nog afwachten op de uitnodiging voor het startgesprek. Liefs van een super positieve en vrolijke Hope
He Hope! heb ik je topic een paar dagen gemist en zie ik dat je inmiddels weet wanneer je mag beginnen! wow! bereid je goed voor en dan mag je in februari eindelijk! Veel sterkte in dit traject!
Lieverd, ik ben zooooooooooooo blij voor jullie. Ik wens je heel erg veel sterkte en succes! We gaan voor nog meer super goed nieuws! Ik denk aan je Liefs, mussie
Dankjewel lieverds. Hoe vinden jullie mijn banner? Zo kan ik fijn aftellen, naar DE DAG! ! ! Liefs Hope
Dankje Silla, hoe ist met jou? Er kan nog meer bij..................... er kan nog meer bij........... Nog 1, nog 2 nog 3, kom er maar bij......... Kennen jullie dat liedje? Dat zing ik nu op dit moment. Die arme postbode, was nu nog post rond aan het brengen. Maar waarschijnlijk was hij zolang bezig omdat hij een wel heeeeeeeeeeeel belangrijke brief moest brengen....... Die aan ons, van het ZH! ! ! ! We zijn officieel uitgenodigd voor de info avond en het start gesprek ( maar tevens het laatste gesprek voor de behandeling) Ik ben zooooooooooooooooooo blij. Het wordt alleen maar beter. Ons wachten en geduld gaat eindelijk beloond worden. 2008 wordt ONS jaar, dan gaan al onze dromen in vervulling. En om niet egoistisch te doen, het wordt het jaar van ons allemaal op dit topic. Eindelijk lacht het geluk ons toe. Sorry, maar moest dit nog even kwijt. Liefs Hope
Ik zing met je mee. Ik weet het zeker 2008 wordt JULLIE jaar! Geniet van al het goede nieuws wijfie. Jullie weekend kan niet meer stuk! Liefs en een dikke knuf van mussie Ps; en natuurlijk wens ik ook iedereen van het forum enorm veel geluk in 2008!
Hey meiden, wat lief van jullie dat jullie zo meeleven. Dat doet me echt goed. En weet je? Ik voel me dan ook weer echt goed. Op het moment zijn alle spanningen van me afgevallen. Ik ga nu volop genieten van de feestdagen en wie weet volgend jaar met kerst? ? ? ? Ik houdt jullie op de hoogte. Liefs Hope
ja geweldig he Karin? ben er echt blij mee. Vandaag ben ik met mijn zussen meegegaan naar het ZH, zij kregen de uitslag van hun chromosomenonderzoek. Nu blijkt dat zij het beide ook hebben. Voor mijn jongste Zusje een klap, want zij moet nog aan haar kinderwens beginnen. Voor mijn andere zus een bevestiging dat je idd met translocatie toch gezonde kinderen kunt krijgen. Nu worden mijn andere zus en moeder nog onderzocht. Als moeder het niet heeft, dan komt het van vaders kant, maar dat zullen we helaas nooit 100% weten, daar van vaders kant geen familie meer leeft. Ik merk wel, dat nu ik zelf weet dat ik bijna aan de IVF ga beginnen, dat deze uitslag niet veel meer met me doet. Ik vind het vervelend voor mijn zusje, maar ik ben zelf, gelukkig, alweer een heel stuk verder in mijn verwerkingsproces. En we gaan een geweldige kerst tegenmoet. Ik heb er echt zin in. Ik geniet nu al van de voorpret. Dit gevoel dat ik sinds het goede nieuws heb, neemt niemand me meer af. Liefs Hope