Hope's weg door de IVF.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hope, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieve hope, ik noem het ook gewoon even bij naam, ik wens jullie de allerliefste baby, jullie twee papa&mama DAT moet 2009 worden. Hele dikke hug!

2. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Lieve Hope,

Bedankt voor je nieuwjaarswens!Dat 2009 jullie ook veel geluk, liefde en gezondheid mag brengen!

Ook ga ik voor jullie baby duimen, dat het er dit jaar maar eens van mag komen, jullie hebben ook al zo lang gewacht!

Zelf heb ik 3 weken vakantie gehad, dus ben best goed uitgerust. 2 dagen nog geschaatst bij ons achter dus dat was wel heerlijk! Helaas dooit het nu weer......Decapeptyl spuit ik nu alweer bijna een week, gaat goed, tot nu toe geen last gehad van symptomen. Wordt weer spannend allemaal.
    Ik zie er wel tegenop om morgen weer aan het werk te gaan, het wordt een hele drukke januari maand en dan ook nog die behandeling erbij, ik moet maar dag voor dag nemen.

Nou lieve Hope, hou je op de hoogte, spreek je snel!

Liefs Floor

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Lieve hope,
    Wens jullie een gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat dit jaar jullie jaar wordt.
    Heel veel succes en sterkte met alles wat op je pad komt.

Dikke X

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi hope,
    voor jou ook een heel mooi jaar toegewenst, en dat onze diepste wensen maar uit mogen komen.
    liefs lisa.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi Hope, een mooi en hopelijk vruchtbaar 2009 toegewenst meis, dat jullie grootste wens mag uitkomen.

Liefs Zora

6. Niet meer actief

Hope, ik wens jou een heel mooi 2009, dat dit maar een jaar mag worden waarin al je dromen waar zullen worden!

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Kippenvel over mijn hele lichaam, tranen over mijn wangen, verschrikkelijk dat 2008 zo voor jullie moest eindigen. Dit had ik nooit verwacht!
    Daarom MOET 2009 jullie jaar worden!
    Heel veel sterkte toegewenst!

Dikke kus Marieke

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meid,

Hoe gaat ie? Al die meiden die er weer tegenaan gaan dit jaar, iedereen met goede moed weer voor een volgende behandelpoging, dat moet vast heel zeer doen. Wilde even zeggen dat ik aan je denk!

Knuf en Hug

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieve meiden, dank julie wel voor alle goede wensen voor 2009.
    Ik wens jullie allemaal hetzelfde geluk.
    Ik hoop dat het geluk aleen niet meer lang op zich laat wachten ;)

Ik ben even wat minder online, gewoon wat andere dingen doen.
    Steeds lezen hier, is toch wel pijnlijk en beangstigend.
    Maar ik laat wel af en toe van me horen.

Liefs Hope

10. Niet meer actief

heel begrijpelijk meis, dikke knuf!

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieverd kom je in ieder geval een dikke knuf geven
    mis je hoor
    liefs miriam

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heel begrijpelijk lieve Hope, en ik kom regelmatig even spieken hoe het met je gaat. Dikke knuffel meis. Ik hoop hier dit jaar heel positief nieuws te lezen.

Liefs Zora

13. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Waarom? Het spookt maar door mijn hoofd
    Mij waren toch ook betere tijden beloofd?
    Waarom? Het voelt zo oneerlijk, steeds weer die pijn
    Mag onze droom er dan niet zijn?
    Waarom? Ik begrijp het soms echt niet
    In plaats van vreugde voel ik steeds weer verdriet
    Waarom? Is de werkelijkheid anders dan in mijn dromen?
    Kon iemand maar zeggen of het er ooit van gaat komen
    Waarom? Ik word zo moe om het me steeds af te vragen
    Iedere seconde van de dag, blijft het aan me knagen
    Waarom? Misschien klinkt het een beetje stom
    Maar alles wat ik op een dag bedenk is, waarom?

Hope

14. Niet meer actief

Hope, wat mooi geschreven....dikke knuf!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Weer een prachtig gedicht Hope. Sterkte meid!

16. Ik heb even bewust een paar weekjes afstang genomen en ben nu weer aan het lezen geslagen. Je worden brengen me kippevel. Ik wil jou, en iedereen die hier mee leest en het nodig heeft, veel succes wensen voor 2009! We hopen allemaal dat het een mooi vruchtbaar jaar gaat worden. Sterkte en een knuffel voor iedereen!

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    :cry: :cry: :cry:
    Ook van mij weer een hele dikke knuffel lieverd.
    Veel liefs, mussie

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Kunnen jullie er soms ook zo moe van worden?
    Ik weet soms echt niet meer "hoe mensen me graag hebben".
    Ze vragen nooit naar me, die brief die ik ooit eens gegeven heb aan elke collega lijkt vergeten........ :rolleyes:
    Nu heb ik wel geaccepteerd dat ze niet naar me vragen.
    Maar als ik er wel eens wat van zeg, dan zeggen dat ze ook niet weten wat ze met me moeten omdat ik altijd mooi weer speel.
    Ook daar kan ik inkomen.
    Maar als ik me dan wel eens bloot geef en over mijn gevoelens praat, dan wordt dit direct afgestraft omdat diegene waarmee ik praat wel precies weet wat ik zou moeten voelen, hoe ik ermee moet omgaan en nog eens even de situatie van de andere kant belicht.
    Over hoe moeilijk het wel niet voor de andere kant is die met mij moet omgaan. :rolleyes:
    Oja, en als klap op de vuurpijl: je moet vooral dingen niet dramatiseren :confused: .
    Nou daar zakt mijn broek echt van af. :evil:
    Vinden ze het gek dat ik me steeds meer afsluit, dat ik niks vertel over mijn gevoelens? ik ben het echt zat.

Zo heb ik deze week ook al tig keer het thema "kraamvisite" naar onze collega moeten horen.
    Of we ( lees: ik) niet eens een datum moet prikken om daar op kraam visite te gaan.
    Vandaag bracht nog iemand het ter sprake.
    Eerst maar gedaan of ik doof was, tot me werd gevraagd welke dag mij het beste schikte om op kraamvisite te gaan.
    Dus ik zeg: ik ga NIET op kraamvisite.
    En vervolgens wordt er niet gereageerd, wat mij het gevoel geef dat ze het "belachelijk" vindt ( dit is de zelfde persoon die vindt dat ik het niet moet dramatiseren.)
    De collega die het van de week ter sprake bracht en toen ik haar erop wees dat ik niet "gezellig op kraamvisite" ging, was wel heel begripvol.
    Ze zei meteen: o shit, niet meer aan gedacht.

Nogmaals, ik weet ( en dat meen ik echt) dat ik niet kan verwachten dat iedereen stil staat bij mijn gevoelens en verdriet, maar pijn doet het wel, als je verdriet iedere dag een beetje meer wordt vergeten....... :cry:

Hope

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ach meisje toch zit bijna met tranen in mijn ogen jou berichtje te lezen.
    toevallig dat ik vanmiddag aan jou dacht, ik weet geen woorden om je op te beuren.
    ik kan alleen zeggen dat ik aan je denk, maar dat neemt je verdriet niet weg.
    ik kan me wel voorstellen dat je je eenzaam voelt, zeker als er mensen zwanger zijn die zo dichtbij jou staan. de buiten wereld kan ook niet elke dag rekening met ons houden, maar soms mogen ze best wel wat meer begrip opbrengen, al vragen ze zo af en toe maar eens hoe het echt met je gaat, dat doet je goed, merk ik toch wel.
    maar onthoud een ding lieve hope, hier wordt je zeker niet vergeten.
    hele dikke knuffel.

oja enne mijn verslag staat in mijn eigen topic, ook een heen en weer geslinger van gevoelens, maar daar is dit topic niet voor om mijn verhaal neer te zetten.

liefs lisa.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve Hope, ik word ook een beetje verdrietig van je berichtje. Maar ook een beetje boos dat er zoveel onbegrip bestaat op deze wereld. Is het dan zo moeilijk voor mensen om een beetje begrip te tonen? Ik zou zo'n collega weleens wakker willen schudden of ze wel enig idee heeft waar jij doorheen gaat.

Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel. En je weet hier ben je nooit teveel.

Liefs Zora

Deel Deze Pagina