Heeeeey mag ik me ook aanlsuiten bij de Trots-op-Hope-fanclub? Even serieus, Hope ik ben ook onwijs trots op je en moest vandaag enorm aan je denken in het ziekenhuis. Ik dacht als Hope het trekt kan ik ook nog door . Dus voor mij ben je ook een dame van inspiratie.
hey meis, ik sluit me volledig bij de andere meiden aan. je mag echt trots op jezelf zijn hoor ben blij te lezen dat je je goed voelt vandaag. x lisa.
Ow meiden wat zijn jullie lief...... Ik ga er echt van blozen. En Nicoletta dat je schrijft dat ik een dame van inspiratie voor je bent Nou, ik doe iig mijn best en idd mussie ik heb mijn energie nodig voor andere dingen. Nogmaals thanks lieverds. Hope
Nou , ik ga maar uit het dalletje klimmen met jou. Even was ik 2 dagen over tijd en toen begon ik te denken.. "het zal toch maar zo zijn..."Maaar vanochtend werd ik meteen wakker uit de droom en sta ik weer met beide voetjes op de koude grond. Weer bloed, maar ik volg je voorbeeld en probeer me te richten op andere dingen. Ik ben trots op je Hope! en een knuffel van onze hond Murdock Dit is'tíe niet maar hij lijkt er wel erg op Gr Flam
Hope fijn dat het weer iets beter gaat, je mag trots op jezelf zjn hoor! Ongeacht of je je morgen of volgende week weer rot voelt. Dat hoort er bij. Maar je hebt het al gered tot hier! Dikke knuffel, liefs Zora
Lieve Hope, Ik ben blij dat je je weer wat vrolijker voelt! Je gaat er heel sterk mee om en dit ga je ook overwinnen. Je schrijft denk ik ook veel van je af via je gedichten en dit forum. Ik denk en leef met je mee! Liefs Floor
Voor ons vlindertje Steeds als ik denk, nu kom ik een stapje dichter bij jou, lijk ik weer af te dwalen. Als ik denk, nu gaat het wel goed, blijkt mijn lichaam te falen De leegte die je achter laat is met geen pen te omschrijven. Elke dag weer voel ik het, als ik met mijn handen over mijn platte buik zit te wrijven. We moeten je laten gaan, afscheid nemen en de pijn echt beleven Maar vergeten doen we je nooit, zelfs niet heel even Pfff vandaag toch niet zo`n goede dag. Heb me op mijn werk erdoorheen moeten slepen. Hope
bleh moeilijk hoor, heb je nu lekker weekend? het is dubbel, wat is nou fijner thuis zijn of werken? elke dag weer anders. *super lief gedichtje*
Hope, shit dat je je niet fijn voelt nu! Was er iets wat je ineens weer deed denken aan de nare periode? En nu, vandaag thuis met je lief? Inderdaad: wat is nu fijner, werken of thuis zijn. Misschien toch thuis zijn in je vertrouwde omgeving waar je mag huilen wanneer je wil en lief je kan troosten wanneer het nodig is? Sterkte meiske. *kus*
Dikke knuffel Hope. Het blijft heen en weer geslingerd worden. De ene dag sta je op en denk je "nu gaat het beter" Een paar uur later is dat gevoel weg en maakt plaats voor verdriet en leegte. Hoop dat jullie steun hebben aan elkaar. Gr Flam
Hope, lieverd, twijfel niet aan jezelf: Je doet het goed! Je voelt je verdriet, je beleeft het, je maakt het mee, je stopt het niet weg, je laat het er zijn. En ondanks alles vind je manieren om door te gaan met leven, liefhebben, hopen. Ondanks alles beleef je ook momenten waarop je je kracht voelt. En die kracht is echt, net zo echt als je verdriet. Ik heb bewondering voor de manier waarop je je er doorheen slaat, meissie. Je kunt het zo haarscherp verwoorden dat ik het voel als ik het lees. En met die bijzondere gave ben je een inspiratie voor een hoop meiden hier op het forum. Dat is misschien raar en zuur, en natuurlijk had je het liever anders gehad, maar daar mag je best trots op zijn. Ook als je een slechte dag hebt. Hope, you go girl! Ik denk aan je. Liefs, Belle.
Hey Meiden, hier nog eens een berichtje van mij. Vrijdag was zonder verklaring opeens een moeilijke dag. Dat heb ik vaker, dan gaat het 2 dagen goed en dan heb ik weer zo`n enrome baal dag en waardoor.....? ik wee het niet. Net of ik op die 2 "goede" dagen zo`n toneel speel, dat ik het die 3e dag niet vol houdt om leuk, lief, aardig en vrolijk te zijn. Maar goed, het zij zo. Ik vind jullie woorden van steun echt heel lief. Vooral wat Belle schreef: Je kunt het zo haarscherp verwoorden dat ik het voel als ik het lees. En met die bijzondere gave ben je een inspiratie voor een hoop meiden hier op het forum. Dat is misschien raar en zuur, en natuurlijk had je het liever anders gehad, maar daar mag je best trots op zijn. Ook als je een slechte dag hebt. Ontroerde me. Ik denk mede door de gedichten en verhalen die ik hier schrijf, ik me staande kan houden. Verder zien we wel weer waar het schip strand. We gaan "gewoon weer" genieten van elkaar en hopelijk mag daar een mooi wonder uit voort vloeien. Ik ben wel nog steeds futloos en moe, moet ook veel en vroeg werken en als de nachten niet zo soepel gaan, is de wekker om 5:30 niet echt fijn . Komend weekend ga ik nog eens een zwangerschapstest doen, in de hoop dat hij negatief is, maar ik ben bang van niet........... Heb ook nog steeds dagelijks last van oud bloed, niet veel, maar het is er wel nog. Ik lees jullie verhalen ook wel allemaal, maar vergeef me als ik niet meteen reageer, ik lees soms, en weet dan even zelf niks te zeggen op alle teleurstellingen die sommmige van ons meemaken. Liefs Hope