o meis toch elke keer als ik je berichtjes lees dan wil ik naar je toe komen ja vast houden je knuffelen en zeggen dat je bijzonder bent bijzonder voor mij en voor velen anderen dat weet ik zeker. sommige dagen dan draaf ik zelf door en ga door met mijn leven en vergeet heel even alle leed om me heen, tot ik ineens weer geroepen wordt door een stemmetje die zegt even kijken bij hope hoe het met haar is. Meer kan ik niet doen al zou ik dat nog zo graag willen ik vind je een kanjer een topper dikke knuf mir
Ja meiden, ik geloof het is zover. De test is: NEGATIEF Ik twijfel nog een beetje, omdat ik een soort van indrooglijntje zag, zo één waarvan de meeste juist twijfelen of ze niet misschien toch zwanger zijn, maar op het eerste gezicht is hij negatief. Dat vind ik toch wel een goed teken. Dan hoop ik dat mijn cyclus zich herpakt. Ik had namelijk ook al het idee dat ik sinds gister wat meer slijm heb en het oude bloed is er niet meer sinds gister en ik hoop ook dat het weg blijft. Nou nieuwe ronde nieuwe kansen.......... Ik ben er klaar voor ( wij zijn er klaar voor) Liefs Hope
Da's raar: Voor jou is het goed nieuws als de test negatief is nu. Ik ben blij om te lezen dat je cyclus zich weer hersteld heeft. On with the show, girl! Ik denk aan jullie. Liefs, Belle.
Hope, het is idd raar dat een negatieve test in jou geval nu goed nieuws, maar ik ben blij voor je...heel veel succes!
idd bizar he, van de week was ik blij met eindelijk de ongi, de poging was nu echt mislukt en jij nu blij met een negatieve test, hoe wrang allemaal. maar ik ben erg blij voor je want zo kan je weer vooruit kijken, kan je dit helemaal gaan afsluiten, ik bedoel een plek geven en dan je vlindertje warm bij je dragen in je hart. vandaag stond ik op, hier is de lucht blauw en schijnt de zon, die zon gaat de komende maanden meer schijnen, de lente komt er straks aan, ik denk dat we dat jaargetij goed kunnen gebruiken. dikke knuf en hik hoop dat je een beetje een fijn weekend hebt. vandaag valentijnsdag, ik doe er niet echt aan maar stil staan bij onze liefde is altijd fijn! Nogmaals hug!
Dus de hormonen zijn nu echt aan het verdwijnen. Ik hoop toch zo dat er binnenkort een wondertje gaat gebeuren voor jou! Gr Flam
Fijn dat je cyclus zich weer hersteld heeft. Ik hoop en duim voor je dat ook jij heel snel met goed nieuws komt! Liefs
Lieve Hope, Ik duim weer voor nieuwe kansen voor jou! Gelukkig dat je lichaam sterk is en zich weer heeft hersteld. Linda heeft gelijk, het zonnetje schijnt en de lente is weer in aantocht, dit brengt jou hopelijk ook het geluk en het wondertje wat ik jullie zo gun! Liefs Floor
Dankje meiden. Maar even correctie, ik weet nog niet of mijn cyclus zich al herpakt heeft. Dat hoop ik. Dat het hormoon eruit is wil nog niet zeggen dat bij mij weer alles functioneert. Ik ben altijd voorzichtig om teleurstellingen te voorkomen. Eerst maar zien of ik binnen nu en 2 a 3 weken ongi wordt en als dat niet zo is, dan om de goede reden Ik heb net nog eens een blik geworpen op de test en er blijft idd een heeeeeeeeeeeeel licht lijntje staan. Dus er zal toch nog iets inzetten. Maar dat zal dan rond de 50 HCG zijn ( ik geloof dat het vanaf dat moment meetbaar is) Linda, de zon verheug ik me ook op. En het liefst ook de warmte erbij ( ik ben zo`n koukleum) Wij gaan over 121 dagen ( ja ik tel ze al af, met een ticker op mijn hyves) op vakantie. Daar verheug ik me enorm op. Ik had natuurlijk het liefst met een enorme buik op vakantie gegaan, maar helaas dat mocht niet zo zijn. Floor, hoe voel jij je nu? Zal nog wel onwerkelijk zijn he? Meiden, ik houdt jullie wel op de hoogte van de ontwikkelingen. Liefs Hope
Net toen ik uit de put leek te krabbelen, viel ik weer omlaag Met vallen en opstaan klim ik weer omhoog, al is het heel gestaag Iedere dag weer een stukje verder omhoog, ik wil niet meer zakken Hoe moeilijk het ook is, ik probeer elk positief puntje vast te pakken Maar vergeef me, als het eens een dag niet gaat en mijn tranen rijkelijk stromen Ik val niet weer omlaag, maar heb verdriet om mijn onvervulde dromen
wat fijn voor je hope dat je het bijna kunt afsluiten, en weer vooruit kunt kijken. ik hoop dat je cyclus zich ook weer snel herstelt meis. kun je tenminste je dromen gaan waar maken x lisa.
oh hope wat leuk, vakantieplannen, waar gaan jullie naar toe? wij willen het ook gaan plannen maar weten nog nier naar toe. had liever een hutje in zeeland gehuurd ivm een dikke zwangere buik idd, denk dat het nu buitenland wordt
Hoi Hope, Lekker hoor zo'n vakantie in het vooruitzicht, ik zag op je hyves dat je lekker naar een tropisch zonnetje gaat, heerlijk hoor! Je vroeg hoe het met me gaat en of het onwereklijk voelt. Dat is inderdaad het geval, onwerkelijk en ook verschrikkelijk onzeker. Ik heb zoveel angst voor weer een miskraam, ik ben daar elke dag. elk uur bang voor. Elk krampje voel ik, dus echt genieten dat het nu eindelijk gelukt is kan ik niet. Hopelijk dat het blijft zitten en dat 2 maart mij gerust kan stellen. De dagen gaan zo langzaam..... Liefs Floor
Thanks voor de knuffels en lieve woorden meiden. Linda, we gaan naar Tunesië. Ik heb er nu al zin in. Nou meiden, hier zit ik dan ( midden in de nacht) en klaar wakker. Ik ben al van 03:15 wakker. Eerst nog wat liggen draaien in bed, maar uiteindelijk maar opgestaan. Ik heb gister een kleine ingreep gehad. Ze hebben een cyste weggehaald op mijn borstbeen. De snee trekt nu behoorlijk. Nu kreeg ik ook nog last van mijn rug en darmen, ik had honger en als je eenmaal wakker bent, wat ga je dan doen.........................? .......piekeren natuurlijk. Nou dan kun je maar beter opstaan en gaan forummen, hahaha Nou dat wordt een lang dagje............pffff ( wordt al moe als ik eraan denk ) Liefs Hope
Goedemorgen Hope , had me gebeld, ik was ook wakker om die tijd! En dacht nog om er uit te gaan en te forummen maar het was wat koud. Maar aaaauuwwww dat is niet heel lekker als ze aan je borstbeen gaan prutsen. Heb je er veel last van?