Heel goed bezig , plannen en schoon schip maken en vooral aan jezelf denken! Ik probeer ook meer los te laten op het forum ook al vind ik dat erg moeilijk. Ben benieuwd hoe je zus op de brief reageerd! Succes ermee. En weer weten wanneer een nieuwe poging is geeft ook een soort van rust. Ik ben trots op je en sterkte met alles Gr Flam
Lieverd, je hebt gelijk, nu aan jezelf gaan denken! Ik blijf net als de andere meiden, hopen dat je heel gauw super nieuws hebt. Je bent en blijft een KANJER! Ik denk aan je wijfie. Liefs en een hele dikke knuffel, mussie
Hoi Hope, Die brief aan je zus zou ik zeker schrijven. Alleen maar omdat het oplucht om voor jezelf alles op papier te zetten. En gelukkig heb je ook nog een leuke zus! Denk lekker aan jezelf. Groot gelijk en ik blijf gewoon af en toe inchecken op je forum. En ik weet zeker op een dag staat er goed nieuws. Succes! liefs, Aurelie
hoi hope, kwam ff langs om te kijken hoe het met je gaat. goed dat je een brief gaat maken, ze moet tenslotte eens weten hoe jij je voelt. wat goed dat je al een datum durft aan te vragen bij de gyn. en dan hopen dat je die dan straks weer kun afbellen of kunt gaan omzetten naar een echo en als je je beterder voelt als je wat minder op het forum komt dan moet je dat zeker doen meid. ik hoop op een wonder voor je deze maand. x lisa.
Zoals de regen tegen de ramen druppelt, lopen de tranen over mijn wangen Even heel verdrietig en alleen, door mijn gedachten gevangen Denkend aan hoe het was, is en zou zijn geweest Maar vooral de angst voor wat de toekomst ons brengt, beangstigd me het meest Waar moet ik me aan vast houden, mijn instinct laat me in de steek Een beetje houvast een lichtpuntje, is alles waar ik om smeek Laat de regen stoppen en mijn tranen drogen, als de zon weer gaat schijnen Schenk ons een liefdeskindje, een wonder en laat mijn zorgen voorgoed verdwijnen beetje dipdag hiero...... Hope
het lukt ook niet echt he met dit weer, pppfff het lijkt allemaal zo oneindig ver weg... dikke knuffel van je loopingvriendinnetje
Die dagen komen me zo bekend voor. Heel mooi omschreven en heel veel sterkte Hope..dat het zonnetje maar snel mag gaan schijnen! Gr Flam
Lieve Hope, Wat een mooi gedicht heb je weer gemaakt. Die gevoelens zoals je die omschrijft zo voel ik die precies hetzelfde. Was er maar een lichtpuntje waaraan je je kunt vasthouden. Hoefden we ons maar minder zorgen te maken, over wat de toekomst ons gaat brengen. Het is nu allemaal nog zo onzeker. Zal er nog veel verdriet volgen of zal het lot ons toch nog gunstig gezind zijn en zullen we ooit nog moeder worden. Het beheerst al zo'n lange tijd je leven he, je probeert ook wel van andere dingen te genieten maar dit kost zoveel energie en je blijft maar bezig met dat ene, die onvervulde kinderwens. Ik ga proberen dit een beetje los te laten, al zal dit moeilijk zijn, de confrontaties zijn iedere keer weer zo groot. Zet de tv maar aan, en het volgende nieuwtje van een zwangere/ bevallen BN'er is weer daar. Lieve Hope, bedankt al al die maanden voor je support, ik leef ook met jou mee hoor! Floor
Hope, wat een mooi gedicht heb je geschreven.. Ik wens je veel sterkte Een dikke knuffel voor jou Lfs LiAnn
mooi geschreven hope, hoe gaat het vandaag met je? vandaag al iets beter weer heh, al is de zon hier ver te zoeken. dikke knuffel lisa
Nu het zonnetje zo schijnt, ziet de wereld er heel even iets anders uit Op het moment even geen tranen in mijn ogen of regendruppels op de ruit De hemel zo blauw, vogeltje die fluiten en bloemen die groeien Even mijn hoofd leegmaken, zonder met moeilijke gedachten te stoeien Vandaag lukt het de zon om mijn gebroken hart even te verwarmen Het gemis en verdriet is niet weg, maar voor het moment zal ik deze warmte omarmen Nieuw gedicht, en ondanks dat ik het meen, toch dat gevoel dat de tranen elk moment op kunnen komen. Hope
hey hope, mooi geschreven hoor, fijn dat je je weer wat beter voelt, de zon doet mij ook heel erg goed moet ik zeggen. maar ondanks dat het verdriet er altijd is, is het toch heel fijn dat we fijn de kleine dingen kunnen genieten. liefs lisa.
Mooi geschreven weer Hope. De zon doet altijd weer goed. Helaas blijft het verdriet altijd weer z'n kop opsteken, maar inderdaad genieten van de kleine dingen is heel belangrijk.
wauw deze vind ik echt heel mooi, voelt heel herkenbaa! heb 'm even op mijn computer opgeslagen, eronder heb ik gezetby hope)
Ik was inmiddels naar de 3e pagina gezakt. haha Even een gedicht over wat vandaag met me doet: Ik herinner het als de dag van gister, maar het is al 3 jaar geleden Onze eerste 2 strepen ooit, daar waar we iedere avond voor hebben gebeden. Met een gevoel van blijdschap en ongeloof werd ik overvallen In december 2006 zou ik van ons eerste kindje bevallen. Inmiddels is er zoveel gebeurd en is onze droom al meer dan eens uit elkaar gespat Er is niet veel meer over van de hoop dat mijn droom uit zou komen, die ik destijds had. De gedachte aan die dag zal ik koesteren en altijd in mijn hart bewaren Maar zoals het toen voelde, zal ik een nieuwe zwangerschap nooit meer ervaren. Nooit meer die onbezonnenheid of intense vreugde van die dag, zal ik voelen Maar hopelijk weet ik wel ooit eens, wat ze met het begrip moeder zijn zullen bedoelen Liefs Hope