Wow Hope, je hebt echt een gave, wat een prachtige gedichten meid, alleen zo jammer dat ze elke keer voortkomen uit verdriet... Liefs Zora
Wat mooi. Dat lijkt me ook zo'n bijzonder moment, dat je 2 strepen ziet. Ik droom er wel eens van. Dan wordt ik wakker en dan denk ik; ik heb nog nooit 2 strepen gezien en dan zijn er vrouwen die dat zo normaal vinden en zo vanzelfsprekend en die ook geen miskraaam krijgen en dat ook nooit hebben gehad en alleen maar hoefen klagen over zwangerschapskwaaltjes. Ik heb er heel wat voor over om boven de pot te hangen van misselijkheid als ik maar een beebje in mijn armen mag sluiten. Ik hoop nog steeds op een wonder voor ons en blijf er gewoon in geloven! Hou vol Hope, geef de hoop niet op! n die gedichte, die zou ik gewoon gaan bundelen en uitgeven. Je hebt talent en jij zou anderen doen laten voelen wat voor een verdriet wij meemaken Gr Flam
Ik kreeg een beetje een rare sensatie vanochtend. Ik zit berichten te lezen en denk. He, dit kan toch nooit het laatste bericht zijn! Kijk ik boven alle berichten en zie ik dat er iets mis is gegaan met de nieuwe site en dat een gedeelte van de berichten niet is bewaard. Nou, ik begin gewoon met te vragen hoe het met je is Hope? Gr Flam
Hey Flam, lief dat je het vraagt, maar welke berichten zijn dan verwijderd? ik heb namelijk geen idee. Mij viel wel op dat ik al op de 100ste pagina zit van mijn eigen topic....... Of ik daar nu zo blij mee moet zijn? Hier gaat het z`n gangetje, das het makkelijkste om te zeggen Hoe is het dan met jou? still waiting for a miracle? [-o< Knuffel voor jou, en lief dat je steeds de moeite neemt om toch even langs te komen. Franka, knuffel terug, lief van je. Hope
hier ook een dikke knuffel van mij hope. lief van je dat je zo'n lief berichtje hebt achter gelaten in mijn topic. hoe gaat het nu met je hope? liefs van lisa.
hope meid ik denk elke dag aan je en wil je ook op je eigen topic een onwijs dikke knuffel brengen liefs mij
Tja Hope, wat zal ik zeggen Ik wacht op het wondertje,elke cyclus weer. Tegen de tijd dat ik ongi moet worden voel ik soms wel wat en soms niet. Tot nu toe steeds weer teleurstelling. Maar ik blijf moed houden. Op het forum gebeuren ook nog steeds wonderen! Heb nu een paar acupunctuur behandelingen achter de rug en gebruik vitamines. Het is weer afwachten nu. Gr Flam
Flam en Hope, een dikke knuf voor jullie! Het kán en daar hou je je aan vast maar het blijft een rollercoaster he? Hug!