hey hope hoe gaat het met je? dikke knuff van mij en ik blijf voor jullie duimen hoop echt dat jullie een keer geluk gaan krijgen [-o<
Hey Meiden, wat lief dat jullie aan me denken en naar me vragen. Jullie hebben het al in de gaten, ik ben wat minder actief op het forum en dat bevalt prima. Het gaat best goed met me. We zijn af aan het tellen naar onze vakantie ( nog 47 dagen). We hebben er enorm veel zin in om even weg te gaan. En aangezien het vandaag ook zo`n mooi weer is, gan we nu ook nog even buiten genieten. Dus iedereen nog een fijne zondag en tot gauw. Liefs Hope
goed een vakantie waar gaat de reis naartoe? ben blij te horen dat hetminder actief je goed doet. blijf aan je denken en je krijgt de knuffel heel hard terug van me liefs miriam
Hoi lieverd, ik ben blij dat het beter met je gaat!!! Geniet van het mooie weer, ik wens jullie een hele fijne dag. Liefs en een hele dikke knuffel, mussie
ben ook benieuwd waar de reis naar toe gaat, minder het forum heeft idd zijn voordelen en je cyber-vriendinnetjes zijn er altijd voor je!
Heerlijk Hope hoop dat die 47 daagjes omvliegen voor jullie. Wij gaan dit en volgend weekend ook een lang weekdn weg, kijk er ook naar uit. Lekker ontspannen.
Ik dus ook wat minder actief op het forum. Bedankt voor je PB-tje! We komen er wel Hope, ook al duurt onze srtijd lang, we zijn zeker niet verslagen! Gr Flam
Ha Hope, Lief dat je zo aan me blijft denken, je hebt altijd wel een lief woord voor iedereen. Ik hoop echt dat het voor jullie ook gaat lukken! Hier is nog alles goed (of: lijkt nog alles goed). Het klinkt misschien gek, maar op dit moment wil ik geen vlokkentest of punctie. Ik laat wel een nekplooimeting doen. Dat is over een paar weekjes al. Ik houd je op de hoogte. Liefs, Elmootje
lieverd maak me een klein beetje zorgen heb je een pb gestuurd en hoor niks en dat is niet iets voor jou. Hoop dat het goed met je gaat voor zover mogelijk dan denk veel aan je liefs miriam
Hallo meiden, maak jullie geen zorgen, hier gaat het goed, maar gewoon niet veel online. Miriam, ik heb geen PB gehad...wat raar? Ik mag straks weer lekker werken, zonde met zo`n mooi weer. Houdt jullie allemala goed en tot gauw. Liefs Hope
wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik dacht het eerlijk gezegd stiekum al een beetje............... VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hope! Wat een kippevel moment! Jij ook al zwanger, gefeliciteerd meid super! Ben je spontaan zwanger geraakt? Wat een wondertje zeg! April is toch een mooie maand hihi! Liefs Nikkie
Lieve Hope, Wat een fantastisch nieuws! Dan schelen we maar een paar weekjes. Goed zeg, en nou houden we vol he? Liefs Elmootje