Lieve Hope, Ik vind het super!! Ben er gewoon stil van, de tranen rollen over mijn wangen! En dan ook nog samen met Elmootje! Wat komt dit dichtbij.......... Jeeeemig........ Alle geluk met jullie prachtigste wondertje! een hele dikke kus
Ik kan je niet vaak genoeg feliciteren,nogmaals.........van harte!!! Ik ben zooooooooooooo blij voor jullie. Eindelijk fantastisch nieuws Geniet ervan!!! Liefs en een hele dikke knuf, mussie
Wat een geweldig nieuws Hope! Gefeliciteerd!!! Geniet er maar van! Ben je spontaan zwanger geworden of IVF/PGD? Ik vind het echt geweldig voor je! groetjes, Timonneke
Lieve meiden, Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties en felicitaties. We zijn na 3 miskramen en 4 IVF met PGD behandelingen dan toch spontaan zwanger geraakt. En ik ben verder dan dat ik ooit gekomen ben. Ik heb gister zelfs het hartje gehoord, prachtig. De komende weken zijn voor ons extra spannend. Voor iedereen is die 12 weken grens belangrijk, maar met mijn translokatie is dit een super belangrijk moment. Als we die halen hebben we nog 1 % op een afloop waar ik nu niet aan wil denken. Die ene procent gaan we , hoop ik, uitsluiten met een vrachtwaterpunctie rond de 16e week. We zijn er nog niet, en de angst en onzekerheid, heeft de afgelopen dagen en weken overheerst. Ik ga vanaf nu echt proberen te genieten, al zal het niet iedere dag even makkelijk zijn. Dat de komende 3 weken maar heel snel voorbij vliegen, want dit is echt slopend. Maar meiden.............. WE ZIJN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! Liefs Hope
Dat je nu verder bent geraakt dan je ooit gekomen bent, wil toch al wat zeggen! En een kloppend hartje is ook een goed teken! Het gaat deze keer gewoon goed komen meid! Vertrouw er maar op, over 7 maanden hebben jullie een wonderkindje in handen! Geniet er maar van, dan gaan die 3 weken het snelst voorbij!
Lieve Hope, Wat een geweldig nieuws, ik heb er gewoon kippenvel van gekregen. Gefeliciteerd, op naar de machische 12 wken grens en dan op naar en mooie uitslag van de vruchtwaterpunctie! [-o<
Dat méén je niet! Je meent het wel! Hope, wijffie, ik ben zo blij voor jullie! Oh, ik ga zo ontzettend keihard voor je duimen de komende weken. Een dikke virtuele knuffel!
Ik was een week niet op het forum en val dus nu weer van mijn stoel. Caruli en Pekske is het al gelukt om mij van verbazing van mijn stoel te laten vallen maar nu is het jou gelukt Ik had echt geen mooier nieuws kunnen lezen. Wat een fantastisch nieuws!! Ik wordt er meteen weer helemaal blij van en je hebt het hartje al gehoord en die belangrijke grens die is voor jullie helemaal mega- belangrijk. Wat heb ik vaak gehoopt voor jou dat ik hier dit goeie nieuws zou lezen en nu is het zover. Ik weet dat het voor jou nu nog moeilijk genieten is maar ik ga je feliciteren nu: VAN HARTE GEFELICITEERD!! met je zwangerschap en mijn woorden komen uit. ''Wonderen bestaan'' en ''Al duurt de strijd lang, we zijn dus zeker niet verslagen'' Ik ga je deze week nog een PB-tje sturen en ga je nu een heel goed weekend wensen maar dat komt wel goed denk ik Gr Flam
wauw weer zo`n mooi wondertje!!! gefeliciteerd hope en hope-man......... de wonderen zijn de wereld nog niet uit zo zie je maar weer.........
Lieve Hope, Wat een geweldig nieuws, je bent zwanger!!! Ik had al een vermoeden, een gevoel dat het zo zou zijn, maar ik ben heel blij voor jullie. Een positieve echo met hartactie dat is toch hartstikke mooi! Ik ben ook wel jaloers op je, kan er niks aan doen, ik wil dit ook zo graag...........Maar je verdient het nu eindelijk na al die ellende, het geeft ook weer hoop dat het toch wel kan. Ik wens jullie in ieder geval succes en geniet ervan! Liefs Floor
Hey!! Ik had jou ook nog niet gezien, en het is voor jou natuurlijk ook wel griezelig zou ik me voor kunnen stellen gezien wat je hiervoor allemaal hebt moeten doorstaan. Het is je heel erg gegund meid, echt SUPERGEFELICITEERD!!! Heel gaaf dit!!
Wow Hope! Wat een goed nieuws, geweldig! En ook al een hartje gehoord, dat is helemaal super! Van harte gefeliciteerd meid, ook voor je mannetje. Ik duim voor je mee dat deze 3 weken inderdaad snel voor bij zijn, en dat jullie dan nog meer goed nieuws te horen krijgen!
Hey meis, Omdat ik niet heel veel op het forum zit, mis ik natuurlijk ook heel veel, maar zo af en toe lees ik even bij: WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS! GEFELICITEERD! Het lijkt mij, na alles wat jullie al hebben meegemaakt, onwijs moeilijk om het te kunnen bevatten en er vertrouwen in te hebben. Maar leg al je vertrouwen erin en probeer er toch van te genieten. Voordat je het weet, zijn de 9 maanden voorbij en houdt je dat geweldige wonder in je armen, maar mis je het gelukzalige gevoel van je zwangerschap. Het is jullie gegund! x M
Ik wil je ook nog even op je eigen forum feliciteren! Geniet van je zwangerschap ik duim dat alles goed blijft gaan! gr vruchtje
Hope, hou vol! Wonderen bestaan, je hebt nu het wonder zelf meegemaakt dus probeer zoveel als mogelijk positief te blijven!! Dikke knuffel