Gaan voor een 3e kindje eind 2020

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Burb1988, Sep 30, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Zijn er hier nog meer mensen die eind 2020 begin 2021 voor een 3de willen Gaan?

We hebben een nogal roerig jaar achter de rug. En ik wil eerst tot rust komen en nog een korte opleiding van 10 maanden doen. Verder is onze jongste dan bijna 3 jaar. Vandaar dat we voor eind 2020 gaan.

Lijkt me leuk om met meer meiden te kletsen die rond dezelfde tijd voor een derde gaan.

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wij gaan ook voor een 3e in 2020 :)! Maar niet in het najaar pas, zo lang kan ik niet wachten haha.
    Weten niet precies wanneer we gaan beginnen maar waarschijnlijk in het voorjaar. Ga 1 november beginnen bij nieuwe werkgever, krijg meteen vast contract maar wel 2 maanden proeftijd.
    Daarnaast is onze jongste een handenbinder dus willen we ook even aankijken hoe hij zich verder ontwikkeld de komende maanden.
    Zou graag januari starten maar het kan dus ook zo later zijn...

3. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Ik ook niet hoor...de eierstokken rammelen. En ik betrap manlief ook af en toe te kwijlen bij baby's...maar ik heb nog 2 doelen te behalen
    - rijbewijs
    - korte opleiding.( 10 maanden) start feb

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Maar je bent ook nog 9 maanden zwanger, wat is de keuze om te wachten tot dat alles is afgerond?
    Vind het heel krachtig hoor, super knap. Ik ben al met de pil gestopt, en denk soms tijdens de seks dag geen condoom haha. Zoals afgelopen maandag :rolleyes:, maar "gelukkig" niet vruchtbaar! Daarom zo knap om echt maanden te willen wachten.

5. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Ik ga het proberen , maar weet ook niet of dat gaat lukken ik heb gelukkig ook genoeg afleiding...mijn kleuterdochter en bijna peuterdochter. Geniet ook echt van die twee...maar het voelt nog niet compleet....ken je dat gevoel?

Lekker dat jij echt al de eerste stap hebt genomen. Jij kunt alvast hormonen afbouwen.

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dat gevoel ken ik helemaal, voelen ons nog niet compleet en dat was echt al na 4 maanden na de geboorte van de laatste dat ik duidelijk wist dat de wens voor een 3e kindje er was. Hoe meer ik mijn 2 jongens met elkaar zie spelen hoe groter de wens..
    Mijn oudste gaat al 5 dagen in de week naar school tot half 3, dat vind ik echt zo jammer. Mis hem echt, hij kan zo lekker knutselen met mij samen. De jongste is een boef en zet het huis op stelten en maakt me de hele dag aan het lachen haha. Ben gek op me kids en heb nog meer liefde om te geven :rolleyes:!

7. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Hier ook een schoolgaande kleuter...ze vind school gelukkig erg leuk ( ons eerste positieve schoolgesprek gehad) en ze houd ook van knutselen. En met de poppen spelen...duplo samen met haar zusje van 20 maanden, is ook een groot succes.

Onze jongste, ook een meisje is een echte rouwdouwer, erg avontuurlijk en kent geen gevaar/ angst. Dus genoeg afleiding :)

Saai he als ze naar school zijn, en onder onze vleugels vandaan.

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Leuk jij 2 meisen wij 2 jongens .
    Oudste vind school ook erg leuk, zit nu in groep 2 en is ook net met zwemles begonnen. Weer iets “zonder mama” pff ze worden me te snel groot hoor.
    Hier is samenspelen nog meer elkaar na doen haha, meeste zit de kleine de grote dwars met duplo etc . Het gaat steeds beter naarmate de kleine ouder word.

klinkt alsof jouw jongste en die van mij qua karakter wel op elkaar lijken haha. Klauteren, weglopen en een echte dondersteen, en driftbuien pfff karaktertje hoor haha. Ik kan er erg om lachen kleine druktemaker.

Zo benieuwd ook wat de komende baby voor kindje zal zijn, heerlijk om over te fantaseren.

9. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Zwemles duurt nog een paar maanden.
    Ons meisje zit nu op Balletles.

Ze lijken idd op elkaar die kleine doerakjes. Ze is ook echt alle grenzen aan het verkennen. Nee is het leukste word. En driftbuien zijn hier ook aan de orde.

Zit stiekem ook te fantaseren... word het een jongen of weer een meisje ( beiden leuk) en word deze het ergst van alledrie? :)

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat schattig ballet...

Nou het zou wat zijn al de baby nog erger wordt haha. Ben benieuwd wat hij of of zij dan nog extra zou doen...
    Hier wel een wens voor een dochter, maar dat is meer omdat die band met een dochter mij anders lijkt vooral als ze volwassen zijn. Mijn zoons worden misschien papa maar als een dochter ooit mama mag worden belt ze jou met vragen etc. Snap je dat lijkt me gewoon ook heel bijzonder, komt ook door de band die ik heb met me moeder. En natuurlijk is ook een 3e zoontje heel leuk. Zie ze al met ze 3tjes op de skelter de buurt onveilig maken haha. Uiteindelijk is er gewoon een wens voor nog een kindje, met of zonder piemeltje haha.

11. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113
    Dat is ook weer waar over meisjes. Maar jongens zijn ook leuk.

Als het maar gezond is:)

Ik ben bezig weer terug te gaan naar mijn
    oude locatie. Nog een week en dan kan ik daar weer beginnen. Weer even wat afleiding. Dit weekend zijn mijn man en ik samen vrij en morgen gaan we dan wat leuks doen met de meiden.:)

Moet ook trouwens nog wat fotoalbums bijwerken voor de kids;)

12. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

May 5, 2014
    1,974
    1,599
    113

Ga jij nog wat doen?

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Jongens zijn heerlijk! Ben echt zo gek op ze, 2 totaal verschillende mannetjes, zo leuk.

Wat leuk jij ook weer nieuwe uitdaging wat betreft werk. Fijn zulke nieuwe energie.
    Mijn man en ik hebben geen weekenddiensten al werk mijn man wel elke zaterdagochtend. Morgen dus weer heerlijk familiedag, zo fijn. We gaan denk lekker wandelen, hebben een park dichtbij ons huis. Verder uiteten met me schoonouders en dan is het zo weer maandag.

Foto albums voor de kids knap hoor ik maak van de uitjes/vakanties albums maar niet per kind. Maar heb wel een gepersonaliseerde doos per kind daarin bewaar ik eerste tekening kleding etc. en dat blijf ik aanvullen, lekkere emo box die waarschijnlijk bij mama blijft als ze uit huis gaan omdat ze het suf vinden. Maar ik vind het leuk om te doen.

Share This Page