Dijn dat je lichaam zich hersteld heeft en je weer een normale cyclus gehad heeft. Stelt je vast ook weer wat gerust. Vol goede moed weer de eerste nieuwe ronde in.
Fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen @Ezzy120. Nu vol goede moed de volgende ronde in Wij zijn verhuist!! Het was een lange dag, maar hebben veel gedaan. Nog niet helemaal klaar natuurlijk, maar alle spullen zijn over. Morgen komt zoontje weer thuis. Thuis in het nieuwe huis. En als hij na de eerste nacht wakker wordt is hij gelijk jarig
Oh wat fijn, lekker dat in ieder geval achter de rug is! Nu lekker settelen en zwanger worden Enne, jouw zoontje en ik zijn verjaardagsgenootjes. Ik ben maandag ook jarig
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 02 oktober: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 4 oktober: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 13 oktober: ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 14 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 5 oktober - meiske1988, controle verloskundige 16 oktober - meiske1988, pretecho ===============================
Sorry meiden ik verwaarloos jullie. Ik heb t erg druk maar ben ook enorm misselijk.. ben dus niet zo actief op zp. Lees wel! @Fritsie7 wat een goed nieuws dat je een goede eisprong hebt gehad! Ik hoop op een positieve test binnekort. Voor iedereen uiteraard. @Ezzy120 fijn dst je lijf je cyclus weer oppakt.
@Ezzy120 fijn dat je cyclus weer op gang is, vol goede moed de volgende ronde in! @Fritsie7 balen van de negatieve test maar zo lang er geen bloed te zien is...houd moed! @mimi1988 spannend hoor nu gaan jullie ook echt beginnen! @xxmamaxx2016 balen zeg dat je zo misselijk bent kan de huisarts niet iets voorschrijven? Volgens mij ben ik nu super vruchtbaar want ik wil zo graag sex!!! Haha echt heel erg dit. Wil gewoon zo graag dat t een keer gaat lukken
@Baasje ja ik heb idd wat thuis . Heb het 2-3 weken gebruikt maar het doet echt helemaal niks. Heb nog 1 optie maar dat mag ik maar 4 dagen achter elkaar dus probeer ik uit te stellen tot de hcg piek
@xxmamaxx2016 wat vervelend zeg! Hopelijk zakt het snel af. @Baasje herkenbaar... ik wil ook altijd vaker rond de eisprong. Vaak er na weinig zin meer. Hormonen Mijn ei is zich aan het voorbereiden. Ovutesten beginnen op te lopen. Vanaf nu 2x per dag testen. Vanmorgen nog even seks gehad. Ik verwacht mijn ei tussen maandag en woensdag ergens. Laat maar komen!
Ohh ik denk vanavond of morgen een knaller! Wat spannend dit! Heb het vriendlief al verteld dat hij vanavond moet
Haha hij moet! Die van mij weet niet wanneer ik vruchtbaar ben dat wil hij niet weten. gelukkig is het bij mij gister gelukt en ik hoop stiekem morgen nog een keer dat zou mooi zijn.
Hij wilde zelf dat ik de ovutesten ging gebruiken deze ronde haha Kan me goed voorstellen hoor dat als ze het niet willen weten. Is toch presteren onder druk...
Ik heb de predictor zwangerschapstesten gekocht bij de op=op voor €5. Zijn dat fijne testen? Geen ervaring mee namelijk. Staat ook iets van Early op (heb ze verder nog niet goed bekeken).
Zijn ze weer in de aanbieding? Dan ga ik er binnenkort ook een paar scoren! Nog gefeliciteerd met je zoontje!
Hey ladies Spannende dagen voor een aantal! Ben benieuwd! Hier nog niet zo goed nieuws. Er groeit nog maar weinig. Met moeite (au!) konden ze 2 follikels van 11/12 mm vinden. Op cd 17... Dus weer door met prikken en donderdag terug bij mn eigen gyn. Ik snap er niks van. Misschien ligt hier ook wel de kern van t probleem. Zat er gister weer helemaal doorheen. Huilbui van heb ik jou daar. Lekker hoor, die hormonen.
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 02 oktober: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 4 oktober: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 13 oktober: ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 14 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 5 oktober - meiske1988, controle verloskundige 16 oktober - meiske1988, pretecho ===============================
Dankjewel! Lief! Eén van de terugkerende thema's in mijn leven is: "het duurt even maar dan heb je ook wat", dus ik ga er maar van uit dat dat ook hier van toepassing is
@Ezzy120 jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat dit levensjaar een heel mooi en bijzonder jaar voor jou mag worden! Aanbieding geen idee? Had het hier een keer gelezen dat ze niet zo duur waren en zag gisteren toevallig een op=op winkel. @Singingnurse zo niet leuk!! kunnen ze dit verder onderzoeken? Of misschien andere medicatie? Hier om 9.00 knaller van een ovutest. Gisteravond hebben we het nog seks gehad. Wat denken jullie, vanavond weer? Ik heb een LF van 12 dagen. Toen we voor een 2e gingen had ik na een positieve ovutest de dag er na als dpo1. Mijn ei sprong toen best snel. Vanmorgen ook een zeurderige onderbuik gehad. Graag jullie advies