Ah @Lisanne1811 wat balen zeg had het zo voor je gehoopt! Knuffel!!! Ja @mimi1988 we lopen bijna gelijk op. Jij al klachten? Ik voel m’n borsten wat, maar dat is altijd een week voor ik ongesteld wordt. Dus dat kan kloppen, verder niet veel hoop. Niet super actief geweest deze maand. Beetje aan het snotteren en kwakkelen
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 4 oktober: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 15 oktober: ♡ Mimi, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 20 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam 02 november: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 16 oktober - meiske1988, pretecho ===============================
Neeeee niet!! Ik had zo’n goede hoop bij je! Balen!! @xxmamaxx2016 hoe is t met jou? Eerste controle bij de gynaecoloog al gehad? Hoe voel je je verder? Al iemand wat verteld? @Baasje @mimi1988 @Krily hoe is het op de plofbank? Beetje uit te houden? Hier zojuist de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatiebrief gestuurd. Zag de vacature vrijdag staan en was meteen enthousiast. Heb ze gebeld of er een bepaalde startdatum was. Dat was in overleg met de kandidaat. Kon per januari maar ook per maart. Dus ideaal na Mn verlof. Werk nu al 11,5 jaar bij hetzelfde bedrijf in een leidinggevende functie en ben aan wat nieuws toe. Merk dat ik het toch wel spannend vind.
Het is wel uit te houden, nog niet getest! Wat spannend! Op wat voor functie heb gesolliciteerd? @Lisanne1811 he nee verdorie! Wat balen!
Ja ik vind het ook wel uit te houden he het druk dus dan denk ik er niet veel aan Stoer dat je hebt gesolliciteerd! Heb ik 1,5 jaar geleden gedaan en heb er geen spijt van gehad!
@Lisanne1811 aahh nee dikke knuffel! @Baasje nee af en toe licht weeïg gevoel in mijn onderbuik, verder niks. Meende net wat rozige afscheiding te zien, maar heb volgens mij ook een schimmelinfectie @meiske1988 goed bezig!! Wat voor een functie?
Ajjjj klinkt niet heel prettig een schimmelinfectie. Roze afscheiding zou ook een innesteling kunnen zijn. Keep the spirit up
@meiske1988 wat spannend! Hoop dat je word aangenomen Ik heb morgen weer een echo.. ben benieuwd. nog steeds erg misselijk.. hoop dat het snel weg trekt en ik weer wat beter kan functioneren.
Zou leuk zijn dat laatste. Nu 5 dpo. Huisarts gebeld, maar mag nu even niks tegen de schimmelinfectie doen. Pas als ik zeker weet of ik wel of niet zwanger ben. Denk zaterdag eerste testje wagen.
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 15 oktober: ♡ Mimi, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 20 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam 02 november: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 07 november: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 16 oktober - meiske1988, pretecho ===============================
Dankjewel voor al jullie knuffels Ik kom hier gewoon nog even klagen. Ik heb nu echt het idee dat zoveel mensen die ik ken zwanger zijn! En op mijn werk vandaag had ik overleg met wat andere organisaties en het was een grote babyboom, mensen terug van zwangerschapsverlof enzovoort. En allemaal verhalen over hoe geweldig en schattig en leuk hun baby's zijn. Wat ze vast ook zijn maar ik had vandaag echt geen zin om daarnaar te luisteren
Nee dat snap ik wel. Is echt shit... had dat toen ook na de geboorte van onze dochter*. Sterkte Meis!
Kan je niet met elkaar vergelijken. Jij hebt verdriet omdat je wens zo intens is, dat is heel mooi, maar ook pijnlijk. Het verlangen is zo groot....
Ja dat is ook weer zo. Net wel goed met mijn vriend gepraat, dat scheelt weer want dan voelt het niet zo alleen. Gelukkig begrijpt hij me heel goed.