Oehhh spannend!!! Oehlalala. Aan de klus vanavond dan! Hop hop er bovenop (of eigenlijk beter onderop)
Spannend @Baasje Veel plezier vanavond @Ezzy120 @Singingnurse pfff zo lang wachten zou ik ook niet kunnen haha Heb geen predictor Early meer liggen, alleen nog 2 gewone. Misschien morgenochtend een testje wagen. Al denk ik ook steeds: zonde van de test
Ik denk wel dat ik heel licht iets zie, maar weet het niet zeker. Ik vind action ook niet heel betrouwbaar, heb daar wel vaker vage streepjes gehad die niks waren. Maar hopelijk heb je morgenochtend een duidelijk streepje! Ik duim voor je!
Oh ja ik zie wel wat hoor! Misschien beter predictor proberen? Die zijn heel betrouwbaar zoals ik dat hier lees. En bij mij tot nu toe wit dus moet kloppen
Ja ik twijfel ook. Nog steeds denk ik namelijk dat het niet raak is. Ga morgenochtend de predictor doen. Die zal vast mooi wit zijn..
Ik ga voor je duimen!!! Heb wel hoop voor je als ik die action zie. Ik voel zelf van alles maar niks duidelijks op de test te zien. Ik wacht maar af denk ik tot na het weekend.
Wanneer moet jij ongesteld worden? Ik dinsdag. Heb een LF van 12. Wat voel je? Ik op soms een krampje en zeurderige borsten niks. Ja heb een spier beetje verkrampt in mijn schouder. Had dat bij R ook in het begin. Maar nooit gelezen dat dat een kwaal is dinsdag fysio.
Ik ook dinsdag pijnlijke borsten heb ik altijd wel een week voor nod. Dit heb ik gekregen sinds mijn miskraam 4 jaar geleden, heel fijn erg verwarrend ook. Buik zeurt ook wel wat. Ben gewoon op het punt dat ik zo graag wil dat het raak is ga een weekendje weg morgen, dus lekker m’n zinnen verzetten
We gaan naar Brabant, maakt eigenlijk niet zoveel uit waar we heen gaan mooi weer wordt het sowieso! Zo vliegt m’n weekend lekker snel voorbij succes en ik ga wel even je testje bekijken morgenochtend, succes!
Wij zien hem allebei in het echt wel. Foto is lastiger. Straks even de kruidvattest er bij halen. Geen ervaring met predictor.
Sorry voor mijn spam. Laatste van vandaag. En sorry voor de meiden die al zo lang bezig zijn . Moeten ook maar afwachten of dit goed gaat, maar het voelt ook gek naar jullie toe. Dikke knuffel voor jullie!
10 dpo. Vraag me af of die niet te licht is? Bij zoontje was hij 10 dpo rozer. Of ik ben 9 dpo. Positieve ovutest op dinsdag 2 oktober. Er van uitgaande dat hij woensdag wel gesprongen is.
Zo zag die van mij er 10 dpo ook uit hoor. Niks vreemds aan. Verschilt ook nog hoe snel je lichaam lhg aanmaakt.