Ja deze zie ik!! En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Denk dat we allemaal wel naast ons eigen verlangen (en daar soms verdriet en frustratie over), oprecht blij kunnen zijn voor een ander. Maar heel lief van je
Ben vandaag jarig!! 39!! Gister heerlijk geshopt met mn zus. Die me voorzichtig vertelde dat ze eigenlijk toch wel voor een 3e gaan. Nu eerste ronde. Gaat gelijk op met mij. Ze vond t moeilijk om te vertellen aan mij maar ik vind t alleen maar leuk! Hoop dat we samen zwanger mogen zijn! En mn schoonzusje is al zwanger. Heerlijk zo'n babyboom in de familie!
@mimi1988 Net zoals @meiske1988 vond ik die van gisteren duidelijker, maar ik hoop voor je dat hij heel hard gaat oplopen!
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 15 oktober: ♡ Mimi, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 20 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam 02 november: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 07 november: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 16 oktober - meiske1988, pretecho ===============================
Vanaf vandaag mag ik weer plaats nemen op de plofbank. Het wachtbankje, het martelbankje, de 'denk-niet-continu-aan-testen' bankje.. Wat!.. zei iemand testen?! Ik ben blij dat het eindelijk weer ergens naar toe blijkt te gaan, het is vandaag dag 48 na mijn curettage. Na mijn 1e miskraam had ik met 48( of 50) dagen alweer een positieve zwangerschapstest in handen. En eigenlijk had ik nooit verwacht, of durven hopen dat mijn lichaam zich weer zo snel zou herpakken, ook nu voor de 2e keer. Ik heb een goed gevoel over deze ronde, deze keer gaat het hopelijk lukken.
Morgenochtend weer een testje. We gaan het zien. Als deze niet op loopt dan zou het wel niet goed gegaan zijn. Mijn buik zeurt wel af en toe, vandaag uitgevallen tegen mijn moeder (en excuus gemaakt) en heel af en toe wat misselijk/weeïg gevoel. Nog steeds heb ik nog niet dat ‘ik ben zwanger’ gevoel. Houd meer rekening met een naderende menstruatie of vroege miskraam. Tenzij de test morgen opgelopen is. Dan zit er 48u tussen de eerste test. Foto maken vanmorgen was ook wel wat lastig. Snel snel. Hele drukke dag (verjaardag en housewarming) gehad.
Jaaaaa @mimi1988 deze zie ik zelfs ik duim voor een goede oploop! Ik ben alweer 10 weken.. heb t al overal bekend gemaakt Hoe gaat t verder met iedereen??