Hier al sinds gister op rood, had er even flink de balen van vandaar dat ik hier ook even niet geweest ben. @mimi1988 hij lijkt inderdaad niet hard op te lopen, ik ben ook wel meer fan van de predictor @meiske1988 mooie echo hoor, gaaf om te zien! @Fritsie7 ik snap je gevoel helemaal, ik had ook even een moment van de week dat ik dacht waarom lukt het bij mij in hemelsnaam niet?! Nu maar weer vol goede moed verder, meer kan ik niet doen
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 15 oktober: ♡ Mimi, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 20 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam 02 november: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 07 november: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 16 oktober - meiske1988, pretecho ===============================
Wat mij betreft mag t hele forum vol staan met echo’s. Dat is tenslotte toch waar we allemaal naartoe leven. Ik vond t alleen even lastig omdat t bij de een zo snel en bij de ander zo traag kan gaan. Maar cest la vie! Niks aan te doen en ben voor ieder van jullie, zwanger of niet, super blij als er weer wat leuks te vertellen valt! Kom op, we zijn hier voor elkaar. Iets met ‘in goede en slechte tijden’ haha
Daar sluit ik me bij aan! Ik vind dit juist zo'n leuk groepje omdat het gemixt is. Geniet enorm van zwangerschapsverhalen. Staat min of meer los van mijn eigen wens. Anders zou ik ook niet meer op de kraamafdeling kunnen werken...
@Krily ik zie in je handtekening staan oktober kijkoperatie. Is dat al gebeurt? Of komt dat nog? Wat gaan ze dan precies doen?
Ligt er een beetje aan hoe lang je cyclus is. Hier gemiddeld 32. Ik start dan pas op dag 15. Ik weet dan ook hoe lang mijn LF is.
Vanmorgen bij de gyn geweest. Slijmvlies weer dun dus definitief niet zwanger. Eén van de follikels is nu een cyste van 3 cm dus die heeft roet in t eten gegooid. Ik moet nu een maand aan de pil en hopelijk is ie dan weg. Balen, een maand niks als je toch al een beetje tijdsdruk voelt... Gelukkig wel een oorzaak gevonden. Schijnt wel vaker voor te komen bij hormoonstimulatie. Ik probeer de moed erin te houden.