Na gister een flinke baaldag (lees huildag) vandaag weer goede zin. We leggen ons er maar bij neer en hebben fijne afleiding; we hebben een huis gekocht!! Heel fijn dat dat rond is, we wonen nu op een vakantiepark dus dit geeft rust. Wel wat klussen straks in januari en februari, maar dan hebben we een heerlijk paleisje! Vlakbij mn zus en die weet nog van niks. Heb veel zin om t haar morgen te gaan vertellen!! Nieuwe NOD zal pas op zn vroegst half december zijn. Fijn weekend allemaal!!
Gefeliciteerd @Singingnurse ! Wij zijn ook net verhuist, zo fijn! Helaas net roze bij afvegen. Vanmorgen en vanmiddag was de test ook lichter. Denk een vroege mk op komst
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 20 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam 02 november: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 07 november: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== ===============================
Gefeliciteerd met jullie huisje! Een huis hoeft niet meteen af te zijn. Juist leuk om het steeds meer jullie eigen plekje te maken. Leuk om naar uit te kunnen kijken. Nieuw huis nieuwe start.
Dank jullie wel! Even flink gehuild vanmorgen voordat zoontje wakker werd. In het ziekenhuis hebben we bij onze dochter veel uitleg gehad van de clinischgeneticus, dus we weten ergens wel dat het niet goed is of de innesteling niet goed was, maar het verdriet blijft.
Snap ik. Kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Aan de ene kant weet je dat je lijf er waarschijnlijk wel goed aan doet. Maar aan de andere kant geeft dat tweede streepje meteen zo'n vreugde, wat nu omslaat in verdriet. Hele dikke knuffel voor jou en we duimen dat je snel een plakkertje mag hebben!
@mimi1988 ahnee toch! Wat verdrietig... kan me voorstellen dat he even een flink potje hebt zitten janken Ik duim voor een volgende ronde!
Ik heb gister mijn eisprong gehad... deze ronde verliep volgens het boekje dus heb er een heel goed gevoel bij! NOD schuift 1 dagje naar voren.
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 16 oktober: ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 12 oktober: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 20 oktober: ♡♡ Singingnurse, 38 jaar, ronde 13, 1e kindje 26 oktober: ♡ Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 na miskraam 02 november: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 07 november: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 26 oktober - Fritsie7, bloedtest ===============================
Nee had mezelf even van zwanger af gehaald. En geen idee wanneer nu mijn nod is. Als ik dat weet zet ik mezelf er weer op. Eerst eind vd week maar eens testen of het hcg er al uit is. Miskraam voor zoontje was hcg er snel uit en was ik daarna gelijk zwanger van hem. Hopelijk gaat dat nu ook zo. Houd dat goede gevoel vast! Het is je zo gegund!