Vanmorgen de vk gebeld. Vrijdagavond verloor ik wat roze, die nacht helderrood bloed en zaterdag elke drie uur tampon verschonen. Gisterochtend heel vroeg zijn we op vakantie gegaan met de auto. Maar de hele dag door geen tampon vol. Zelfs vannacht niks in het maandverband. Heb ook geen krampen gehad niks. Verlies minder bloed dan normaal bij menstruatie. Ook had ik vanmorgen nog een lijntje op een actiontest. Maandag weer een test doen en de vk bellen. Afwachten hoe dit verder loopt. Ze zei dat een vroege miskraam gelijk moet zijn als een menstruatie of ietsje erger. Wachten rustig af hier in Frankrijk.
Wat vervelend die onzekerheid op vakantie! Fijne vakantie, hopelijk kun je toch nog een beetje genieten
Vandaag 9DPO, en net wat roze afscheiding gespot! Zou dit innestelingsbloeding zijn?! Hoop toch dat ik niet nu al ongesteld word .. Fingers crossed!
@mimi1988 he die onzekerheid, bah! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kun je lekker van je vakantie genieten. @Ezzy120 spannend!!
@Fritsie7 en @Ezzy120 ik ga nergens van uit. Ben niet meer misselijk, borsten doen ook geen pijn meer. Al dacht ik vandaag heel even wat te voelen.. Misschien heeft mijn lijf het snel opgeruimd? Spannend ezzy. Ik heb wel heel licht roze gehad. Achteraf de innesteling geweest. Bij eerdere zwangerschappen niet gehad.
P pfff wat een onzekerheid. Geen fijn gevoel om zo op vakantie te moeten gaan. Hoop dat het niet doorzet en je goed nieuws krijgt maandag. Oehh spannend! Fingers crossed!!
Hier zijn inmiddels de slapeloze nachten aangebroken. Plassen, vreemd dromen, je druk maken om niks. Om vervolgens maar spelletjes te gaan spelen op je telefoon. Zucht.
Ah @mimi1988 wat erg die onzekerheid zeg...hoop dat je nog een beetje van je vakantie kunt genieten Dat ziet er veelbelovend uit hoor @Ezzy120 !
@mimi1988 vervelend dat je nog even in onzekerheid blijft. Hoop dat je wel een fijne vakantie hebt en ik duim voor een goede uitkomst! @Ezzy120 Spannend! Ik zie niet zoveel op de foto maar ik ben heel slecht in tuurtesten. Hoop dat ie snel oploopt! Hier is t dus even rustig. Pas rond 13 nov weer een echo. We storten ons maar op t nieuwe huis en alle regeldingen daar omheen.
Ik snap er nu helemaal niks meer van.. Maandag (9DPO) heb ik rood/rozige afscheiding gehad, daarna niiks meer. Tot dinsdagavond (10DPO ) en deze keer was de afscheiding bruinig, met echt een klein beetje rozig bloed. Vanmorgen was ik best wel hoopvol, maar ik had alleen nog een actiontest, en die is volgens mij best wel negatief. Dus urine in de koelkast (ja best vies, I know.. had gelezen dat het wel kon ofzo ) en daarna naar de kruidvat gegaan. Toen thuis getest met een predictor, en eentje van kruidvat. Nu denk ik dat ik eindelijk na zoveel uur wat zie bij de predictor. En eigenlijk weet ik het niet meer zo goed, en maak me ook enorm zorgen om dat tussentijdse bloedverlies. Is dat iets wat normaal is na een curettage? Ben ik ongesteld geweest? Waarom zo weinig? Als dat wel zo is, heb ik dan het Syndroom van Asherman? Zou morgen het streepje duidelijker zijn? Ik word gek van mezelf * Bij de foto van de predictor heb ik de belichting wat hoger gezet. * En dat kruidvat testje, waarom is het streepje zo wit? Maar bij een negatieve zie je niet eens een streep.. zo confused..
Misschien ben je nkg te vroeg met testen? Dat rozige kan van een innesteling zijn. Heb het deze keer ook gehad en testte pas aantal dagen later positief. Je lijf moet eerst hcg maken en dan nog voldoende aanmaken voor een test.
Ja dat hoopte ik ook eigenlijk.. Vroeg me dan ook wel af hoelang het zou duren voordat je ongeveer kan testen. Hoeveel dagen zaten er bij jou tussen?
De test is bijna 2 uur geleden gedaan, ik zag wel wat maar niet zo duidelijk. Nu hij is opgedroogd komt het streepje steeds beter te voorschijn maar.. Is dit dan een indroger? Durf er zelf eigenlijk bijna niet meer in te geloven