Ik heb van de week heel erg last gehad van maagzuur, en vlagen misselijkheid. Nu alleen nog een iets verstopte neus en af en toe steekjes in mijn lies. Ik twijfel echt of het raak is, normaal heb ik altijd echt een dikke week lang keelpijn. Nu alleen 1 dag last van me keel gehad En bij jou?
Maar elke zwangerschap is anders hè?! Ik was in het begin heel hoopvol. Vandaag 7 dpo gok ik zo (zaterdag de knaller gehad op ovutest). Sinds gisteren zeurende borsten, woensdag rillerig en beroerd geweest (maar vriendlief is drie dagen ziek geweest), sinds gisteren opgezette buik in de loop van de dag, wat chagrijniger volgens vriend, onrustig slapen (wakker en veel dromen), rommelende darmen, wat neusverkouden. Maar goed, kunnen ook progesteron kwaaltjes zijn.
Spannend dames! Zou prachtig cadeau zijn als het nu raak mag zijn! Ik ga heel hard duimen voor jullie!
Spannend dames! Ik ben hier 6 dpo.. volgens mij kan je da nog niet zoveel kwaaltjes hebben. Heb ook nergens last van hoor.. alleen dat ik net een enorme woede uitbarsting had met heeel ve tranen dat ik wel dacht van.. waar komt dit eigenlijk van.. weet het nog steeds niet.. ohja en onrustig geslapen met heeel veel dromen vannacht.. ik las dat @mimi1988 dit ook had.
@Eef31 ik vind 6 dpo ook wat vroeg, 7 eigenlijk ook. Daarom ook bang dat het van de progesteron komt en niet van een zwangerschap
Had net in ene wel 1 hele duidelijke steek in me vagina ofzo. Het was anders dan in me baarmoeder. Had daar al eens wat over gelezen maar ik kon me er niks bij voorstellen.. nu had ik dat dus
Goed hoor, best druk met vanalles Sorry ik lees even niet zoveel mee hier. Ben aan de ene kant blij met mijn pauze en aan de andere kant bezig met eisprongsignalen. Niet heel handige combi
Ja, omdat ik het eigenlijk altijd merk als er een ei groeit, en nu heb ik geen clomid genomen maar volgens mij wel rond deze dagen een eisprong Ik heb liever dat ik niks merk maarja.
Dat weet ik eigenlijk ook niet, ik laat het maar van mijn vriend afhangen denk ik Misschien als het zo uitkomt, maar ik ga in ieder geval niet zeggen van: hee volgens mij heb ik snel een eisprong, zullen we even
Nee die moetjes zijn eigenlijk niet leuk nee! Dat is het hier vaak wel, maar ik heb dan ook lange cyclussen waardoor het zo weer eens 4 weken kan duren voordat er een nieuw ei komt en dan nog 2 weken wachten. Ach ja, na de moetnes heeft hij even rust
Haha Ja moetjes zijn heel vervelend. Hier ook een lange cyclus maar met clomid niet natuurlijk, en af en toe heb ik ineens een korte er tussendoor.
♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 1 december ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ 10 - xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Augustus 2019 ♡ 10 - Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ===============================