Jaaaa!! Gefeliciteerd! Ga onwijs hard duimen dat het een plakkertje mag zijn!! Hoeveel dpo ben je nu?
Hoop het ook, maar net toch maar vast tampons gehaald bij de supermarkt ... vandaag 9 dpo, voel totaal niks van een kwaaltje oid.
Ik heb hier precies hetzelfde.. ik heb vandaag alleen last van obstipatie gehad.. maar verder echt nergens een ander gevoel of gevoel dat het gelukt is.. vandaag 8 dpo
Vandaag 10DPO, *gevoelige tepels *misselijk zo nu en dan *vergeetachtig (dit is echt erg ) *trek in vreemd voedsel (dit was echt een weggevertje! Namelijk biggetjes van katja en gevulde eieren.. Wat een combi )
Er is gelukkig oploop! Ik ben zo bang, mijn gevoel zegt heel sterk dat het deze keer wel goed zit.. Maar ik durf het niet los te laten en te geloven Zo bang dat ik niet eens durfde te testen vanmorgen, en de VK bellen... Hoe ga ik het in hemelsnaam 3 weken uithouden?.. Vannacht gedroomd over een kloppend hartje, misschien nog een teken dat het wel goed zit?
♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 1 december ♡ Mimi1988, 30 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje 7 december ♡ Baasje, 32 jaar, ronde 12, 1e kindje ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ 10 - xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Augustus 2019 ♡ 10 - Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ =============================== 24-12-18 - Ezzy120 - 1e bezoek VK
Die onzekerheid is rot @Ezzy120 ! Een hele dikke geluksknuffel voor jou. Dat het maar heel snel tijd is voor de 1e echo!
@Ezzy120 ik duim zo hard voor jullie nu ❤ Zelf hier gister bagger nieuws gehad helaas. Hier maar even mijn verhaal... Nog geen baby overigens hoor dus geen shocker (maar ook weer wel) Gisteren was het weer tijd voor een groeiecho en tevens een gyn bezoek. Opgewekt en vrolijk er heen...bagger thuis. Groei is van een hele mooie plus lijn afgenomen naar de gemiddelde lijn. (Ruime afname) dus hoofdje en placenta zijn doorgenomen. Voor nu nog geen echt alarm, maar hopen dat er over 2 weken goed/beter nieuws is. (Dus even slopend) Verder ben ik GBS positief gebleken dus ik beval hoe dan ook met antibiotica infuus...omdat anders de kleine flink ziek kan worden. Door dat hele groeigedoe nog aan de ctg gelegen...hartfilmpje vd uk prima...en wat weeenactiviteit (harde buiken) te zien. Hoe dan ook heb ik toestemming nu om vanaf week 38 ingeleid te mogen worden...en ga ik hoe dan ook niet door tot week 40...wel bestaat er dus nog een kans als de placenta langzaam opgeeft dat ze nog eerder wordt gehaald....dus ja ik voel mij even niet zo heeeeel tof.
@itsourlove Oei dat is inderdaad geen fijn nieuws! Hoe is het nu met de angst voor het bevallen in het zhk? Dikke knuffel, lekker rustig aan doen dan maar!
@itsourlove jeetje wat een vervelende berichten meis! Nu hopen dat ze gezond kan blijven zitten tot 38 weken.