Hier net met niet erg geconcentreerde urine een predictor Early gedaan, we zien in de verte een streepje. Ben 10 of 9 dpo...
Naja.. tuursteepjes vind ik eigenlijk best kut haha ik hoop vrijdag een duidelijkere streep, en anders ongesteld zaterdag... mijn borsten deden vanmiddag ineens weer pijn, had maagzuur en wat misselijk, dus ineens dacht ik: testen?!!
He bah wat een nieuws zo laat in de zwangerschap nog. Zou het niet een foute meting kunnen zijn? Ik ga heel hard met je mee hopen dat alles voorspoedig blijft gaan en er geen complicaties meer optreden de laatste weken!
Nee geen foute meting helaas. Ze heeft daarna doppler metingen op hersenen en navelstreng gedaan en die laatste lag wat hoog in de metingen de waardes. Voor nu nog niet high alarming maar 10 december weer een checkup en dan keihard duimen. Die gbs is natuurlijk ook al een kutmelding zeg maar.
Net klaar met werken en mijn vriend overgehaald om perse schoentje te zetten.. Nu net nog even snel die test gedaan en maar wachten tot morgen ochtend!! Wat zou die ervan vinden?
Op de foto amper te zien. Echt een tuurstreep nog. Morgenochtend ga ik een nieuwe doen. Als daar een streep op staat zal ik hem posten!
Ben er bang voor ik gok donderdag mijn innesteling gehad te hebben, erg licht streepje nog. Moeilijk op de foto te krijgen.
Ja gistermiddag was hij rozer met een gewone. Dit is een Early. Vanmiddag maar weer als ik thuis kom van het werk.
Ik ben er weer heel eventjes voor de update. @Ezzy120 meid wat ontzettend fijn! Ik ga heel hard voor je duimen. Gefeliciteerd! Deze blijft plakken hoor xxxx
Hij was ziekig, en ging om 6 uur s'ochtends al naar beneden. Ik zei tegen hem met een scheve glimlach, tot zo! Toen hij naar beneden liep dacht hij 'het zal wel haha' Nog geen minuut later kwam hij naar boven stormen! 'Ik kan me niet herinneren dat ik met piet naar bed ben geweest' Jaja grapjas ... Hij heeft de hele ochtend lopen stuiteren