Oke, kleine overwinning: vandaag 10 dpo. Vorige keer werd ik toen ongesteld. De hele dag zenuwachtig geweest en bang met afvegen. Maar nee, so far geen bloed. Voel van alles; gevoelige borsten, steken in de buik, rugpijn, moe... maar ik weet ook: progesteron is een bitch! Nog even volhouden tot vrijdag. Dan wil ik testen, want dan kan t 's ochtends samen met mn man. Duim, duim, bid, bid
Had gisteravond een veegje roze. Wilde eigenlijk pas morgen testen maar werd gek van de onzekerheid. De ene is een (over datum) predictor express, de ander een (nieuwe) kruidvat 2v5. Zien jullie ook wat??
@Ezzy120 super nieuws! Nieuwtje langs mijn kant Met onze kleine man is alles ok Ikzelf moet wel platliggen door veel harde buiken en men baarmoeder en baarmoederhals zitten heel laag en staat veel druk op, kans om ontsluiting te krijgen Dus we rusten goed
Sorry, eve stilte geweest van mijn kant. Heb het deze cyclus wat moeilijker. Bang om het nooit meer mee te maken... ik hoop dat als mijn ei komt ik weer wat positiever wordt. Ik mag van mezelf ook niet zeuren en me zo voelen, maar is soms even lastig. Mooie test ezzy. Singingnurse: benieuwd naar je test morgen! Danspincesje: rust maar goed. De kleine man moet nog even een poos blijven zitten!
Niet echt nieuws vandaag; Heb Predictor early gedaan vanmorgen. Zelfde lichte streep als gisteren. Vind t nog erg licht voor dag 14. Ben een beetje bang dat t nog reageert op de ovitrelle. (Van 28-11) Gisteravond weer wat roze bij afvegen. Weer na moeizame stoelgang... is nu weer weg. Dus bloedverlies zet (nog) niet door. Afwachten dus. We houden t spannend hier
Thanx! Ik voel me goed. Na donderdagavond geen bloed meer gezien. Beetje rare buik, zwaar en steekjes erin. Gisteravond hoofdpijn maar dat is nu gelukkig weg. Ik zei gister tegen mn man: het voelt echt anders deze keer. En dat klopt dus!