Fijn dat je snel weer kunt beginnen. En verdrietig zijn is heel begrijpelijk. Ik ga duimen dat je snel weer zwanger mag zijn.
@Singingnurse hopelijk voor jou ook snel een plakker! Je verdriet is heel begrijpelijk. Heb het soms ook nog dat ik denk: had nu 20+ moeten zijn.. ook nu ik weer zwanger ben.. dikke knuffel!
@Singingnurse ook ik kan me je verdriet goed voorstellen, zeker als je vaak in aanmerking komt met babytjes. Ik heb sinds vandaag wat last van menstruatiekrampen, schijnt het oprekken van de baarmoeder te zijn maar manmanman wat vervelend!
Ja klopt. Deze kleine luiaard blijft volgens mij nog even zitten zo te voelen. Op wat krampjes en steekjes na is het erg rustig. En zo gaat de dag ineens voorbij....maar wie weet vanavond . Ja je baarmoeder kan je bij het oprekken goed voelen ja. Vervelend. Stuur die krampjes maar deze kant op.
@Fritsie7 wel fijn dat je iets voelt! Naast vermoeidheid nergens last van.. soms ook wel eng! @moonchild ik hoop dat de bevalling snel start en je een voorspoedige bevalling zal hebben!
Hihi nou en of... mn tepels zijn killing vandaag! Stemmingswisselingen waar je U tegen zegt, een verslaving aan pittige kipsalade, vermoeidheid, baarmoederkramp Hallo zwangerschapskwaaltjes haha... dit is idd wel fijner dan niks voelen, t geeft een beetje vertrouwen en zekerheid. @moonchild ik wens je een hele fijne bevalling toe! Zo benieuwd naar je kleine spruit
Ik hoop dat hier ook nog iets gaat komen. Misselijk zijn hieft niet, maar zere tepels, oid is prima haha
Spannend @moonchild!!! Ik heb vooral in de avond last van krampjes, als ik op de bank zit. Mag 1 maart voor de 1e echo, ben benieuwd! Krijg alleen het hartje niet toegevoegd op de lijst
♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ 10 - xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Augustus 2019 ♡ 10 - Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Oktober 2019 ♡ 10 - Fritsie7, 27jaar, 1e kindje, na 15mnd MMM raak! ♡ 15 - Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! ♡ 11 - Baasje, 32 jaar, ronde 14 raak! =============================== ♡Geboren baby’s♡ =============================== ♡ 4 januari - Meiske1988, 30 jaar, zoon Luca ♡ 18 januari - Itsourlove, 33 jaar, dochterje =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ♡ 21 februari, Mimi1988, vroege echo ♡ 26 februari, Fritsie7, echo gynaecoloog 1 maart, Baasje, 1e echo ♡ 11 maart, Fritsie7, echo verloskundige ===============================
♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 30 jaar, ronde 2 raak! Mei 2019 ♡ 10 - xxmamaxx2016, 26 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! Augustus 2019 ♡ 10 - Ezzy120, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Oktober 2019 ♡ 10 - Fritsie7, 27jaar, 1e kindje, na 15mnd MMM raak! ♡ 15 - Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 raak! ♡ 11 - Baasje, 32 jaar, ronde 14 raak! =============================== ♡Geboren baby’s♡ =============================== ♡ 4 januari - Meiske1988, 30 jaar, zoon Luca ♡ 18 januari - Itsourlove, 33 jaar, dochtertje =============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ♡ 21 februari, Mimi1988, vroege echo ♡ 26 februari, Fritsie7, echo gynaecoloog ♡ 1 maart, Baasje, 1e echo ♡ 11 maart, Fritsie7, echo verloskundige ===============================
Geen twijfel over mogelijk gelukkig... Sinds vandaag officieel deelneemster @ Moeders voor Moeders ☺️
Hoi lieve allemaal! 16jan is ons zoontje geboren! Alles gaat goed en de bevalling viel me erg mee tov vorige keer! Ik heb niet erg meegelezen hier omdat ik me nogal heb afgesloten in mijn coconnetje, maar meer info gezocht op Google en dan kom je toch gauw uit op zwangerschapspagina bij dames met bepaalde ervaringen. Dit borstgevoede kindje wil bijv alleen aan de borst slapen dus veel slaap krijg ik nier haha. Gaat wel weer over! Hoe is t hier? @meiske1988 @Fritsie7 Hoe is het met jullie?
Aaah gefeliciteerd met jullie zoontje! Hoe heet hij? Of noem je dat liever niet? Wat fijn dat de bevalling je meegevallen is. Is ook wel eens lekker he? Lastig als hij alleen aan de borst wil slapen. Wandelwagen, maxi cosi, draagdoek wil hij ook niet slapen? Hier gaat t prima. Zoontje heeft veel last van verborgen reflux. Hij heeft steeds 1 slechte dag (amper slapen) en een goede dag (alleen maar slapen omdat hij doodmoe is. Verder gaat t gelukkig prima en met medicatie en een draagzak slaapt hij gelukkig wel prima.