Sorry het is op... Nee grapje! Jij mag ook, lik even aan de foto's die er al staan want ik ben het linkje kwijt
Ze passen nu nog wel maar niet meer voor lang. Niet alles past meer nee. Op t werk weten ze t sinds vorige week ook.
Ik heb al 4 dagen eipijn. Als dat over is mag ik op de plofbank. Ook alle andere symptonen van de eisprong zijn aanwezig.
Ik denk dat ik al wel wat pijn heb in me zij, en het slijm is nu ook op zijn vruchtbaarst, maar vanmiddag toch een witte test.. Ik denk dat het helemaal niet klopt, en dat ik vanmiddag wat fout heb gedaan... dus zometeen nog een keer proberen Maarja, ik zou Ezzy niet zijn als mijn nieuwsgierigheid niet van mij had gewonnen... ( Ik wil namelijk ook met een stuk taart op de plofbank zitten )
Ooo wat een lekkere taart zeg. Blijkbaar hoeven ze mij niet in gaten te houden met cyste. Heb met vlaggetjes pijn maar niet vaak zeg maar maar het valt best wel mee hoor. Zowel echo als intake van vanmorgen ging het wel heel goed. Mijn kindje is goedgekeurd alweer en ik mag mn kindje op 9 juli alweer zien
Pffft hier volgens glow morgen m’n nod.... denk dat t wod wordt. Voel al druk in m’n onderbuik verdorie. wil eigenlijk beetje huilen. @Ezzy120 das idd behoorlijk wit @Pitaa91 fijn dat alles goed gaat!
Gelukkig goed nieuws!! Haha. Heerlijk die nieuwsgierigheid van jou! Maar wel een beetje vreemd van die testen inderdaad. Nee hoop t zo van niet voor je. Duim heel erg hard dat je niet ongesteld wordt vandaag!
Ik hoop het ook niet maar het voelt wel zo in mijn buik Jeetje 11 weken al! Dat gaat goed! Top @xxmamaxx2016 welkom op de bank, ik stap er vandaag waarschijnlijk af, dus kom je even naast mij zitten?