@Fritsie7 hele fijne vakantie! @meiske1988 wat vervelend, ik heb geen ervaring daarmee gelukkig . @Ezzy120 ik hoop snel op een positieve test Ik heb een rustige avond .. man is weg dus lekker filmpje kijken ofzo
@Fritsie7 fijne vakantie! Haha en succes met de witte bikini. Super dat het nog allemaal goed uitkomt. @Ezzy120 ik ben erg benieuwd naar jouw action test. Bij mij deden ze het wel goed, dus hoop dat je snel een knaller hebt. De zenuwen lopen op voor woensdagochtend. Nog maar 4 nachten slapen. Nu 2 misselijke dagen gehad, gelukkig zonder spugen (al lucht dat misschien wel op). Maar dat zegt natuurlijk nog niets over de zwangerschap zelf..... Maar lipjes getuit en borst(jes) vooruit. Dit weekend zit overdag helemaal vol gepland, dus voor ik het weet is het woensdag. Fijn weekend nog allemaal!
@meiske1988 ja hier ook een man die door bijna alles heen slaapt. Onze dochter is een slechte slaper en doet aan slaapwandelen volop angsten en emoties. Gelukkig schiet ik snel wakker. Ik heb inmiddels wel dat ik het ook niet van hem verwacht, dat scheelt veel frustratie. Misschien toch iets instinctiefs.
Heel veel plezier @Fritsie7 en @Ezzy120 !! Hier nog geen nieuws, nog steeds niet ongesteld ik ga haast denken dat ik helemaal geen eisprong gehad heb, maar ik zit al op cyclus dag 50 vandaag, dat is zelfs voor mij lang. En exact twee weken terug had ik vruchtbaar slijm.
Donderdag was het nog negatief. Echt helemaal wit, niets te turen ofzo, dus ik wacht nog even. Ik voel ook helemaal niks, voor zover dat iets zegt. Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben ofzo. Sowieso vind ik dat idee moeilijk te geloven omdat het nog nooit gebeurd is.
Kreeg toch wel wat pijn in me zij, voor mij voelde die als de bekende eiplosie-kramp.. En ik dacht, ff checken, ( want ik heb toch nog wat testjes te verslijten nu haha ) Ik zie een oploop! Denk dat hij morgen ochtend zeker positief gaat zijn
Yess. Dat zou Opzich wel heel goed nieuws zijn toch? Om het te vieren op vakantie een lekker groot glas wijn bestellen dan maar! Geniet er van. Lekker ontspannen en opladen! Haha t zal voor de meeste mensen wel te warm geweest zijn om op pad te gaan. Tenzij je ovulatietesten nodig hebt of zo. Dan trotseer je de warmte.
Echte ei-verkennings-scouten hebben volgens mij echt geen keuze.. Ik smelt liever onderweg wetend dat ik het geprobeerd heb in plaats van thuis te wensen dat ik het maar had gedaan! Pokemons zoeken is hier gewoon echt niks bij
Uhm, die action van gisteren was dus positief! Maar die kruidvat van nu vind ik ook best wel positief.. Ik denk dat ik vandaag me ei heb dan, ik heb zo'n zere zij! Wat denken jullie?
Kan ook best morgen of overmorgen je ei zijn hoor, maar in ieder geval snel. Dus hup hup wippen maar!
@Fritsie7, ik ga m’n best doen met de lijst, fijne vakantie meid! @iedereen taggen jullie mij deze week bij veranderingen in de lijst ipv fritsie?
Hoi dames! Hier een mega drukke week gehad en nu een druk weekend! Toch eventjes tijd gevonden om weer bij te lezen. Heb niet alles kunnen onthouden, sorry. Ik zag dat @Lotus1986 op rood is, jammer! @Fritsie7 fijne vakantie! Genet van jet mooie Zakynthos @Ezzy120 bijna positief! Spannend! @itsourlove fijn dat de vermoeidheid minder wordt. Weten jullie toevallig nog een leuke camping in Nederland? We willen misschien toch een paar nachtjes weg in een stacaravan/tent/huisje als het dit weer blijft. Maar omdat we gaan verhuizen willen we nu noet twee weken naar Italië.