Ja omdat ze zei dat ze boos was dacht ik dat het ruzie was. Maar misschien verkeerd opgevat. Maargoed ik ben ook niet echt een typische vrouw en hou niet van winkelen en veel geld uitgeven aan kleding, dus hier wordt alles tweedehands zolang het schoon is en past vind ik het prima.
Oh ik koop ook echt niet alles nieuw ben wel goed maar nie gek haha. Maar eerste pakje etc wrl nieuw hoor maar vd rest mp vrienden etcccc
Ik heb ze van beide oudsten nog...heel belangrijk aandenken (en ja die zijn zo vies but the memory remains)
Oh wij hebben dat niet meer, ik heb het van mezelf ook niet meer, dat soort dingen hebben mijn ouders ook nooit bewaard. Eigenlijk best wel leuk inderdaad
@Pitaa91 heel veel succes bij de echo morgen! Kwaaltjes zijn ook hier een komen en gaan. Morgen kan je weer spieken. Hoe laat mag je?
Ja dat krijgt hij nuvan alle kanten te horen. Hahaha. Gaf me vanochtend toch wel een beetje gelijk. Zal m tzt eens vragen of ie wil gaan winkelen
@Pitaa91 leuk hoor weer een echo morgen! Hier zei iedereen: haal niet te veel maatje 50, hebben ze maar zo kort aan. We hadden uiteindelijk drie of vier pakjes en heb snel moeten bijbestellen in het ziekenhuis. Zoontje viel heel erg af de eerste week, waren wel na 2 nachtjes weer thuis. Zat pas na ruim 3 weken op geboortegewicht en heeft daarna ook nog 6 weken lang maatje 50 aan gehad. Onze insteek was: 4 setjes van maat 50 en 56, daarna bestellen we online wel bij. Daarintegen had ik in maat 62 wel aardig wat geshopt Eerste pakje hebben wij ook bewaard. Aan rompers had ik in de kleine maatjes alleen omslag, ideaal. Denk een stuk of 12. We hadden hier een ventje met verborgen reflux, dus spuugde nooit. Poepte zichzelf ook amper onder (wegens omstandigheden geen bv kunnen geven)....
Wij hadden bijna geen maatjes 50.. ons eerste kindje woog 4236 gr en had 56 aan. Dus bij ons 2e kindje geen 50 gekocht maar hij werd met 36w geboren maar dat was zo bijgehaald.
Hallo dames, ik ben weer terug van weg geweest! De batterij is weer helemaal opgeladen Donderdag voor het eerst als pizzakoerier aan de slag, spannend.. Heb ik verder nog dingen gemist?
Welkom terug! Wat fijn dat je weer helemaal opgeladen bent. Heel veel succes alvast donderdag! Gaat vast helemaal goed komen. Heb ik het mis of mag je bijna testen?