He balen! hopelijk is t werk wel goed gegaan. Ik denk dat je collega zich misschien gewoon versprak. ik heb dat ook wel eens hoor. Maar als diegene t door zou hebben, ligt dat dan aan jou?
Ik weet t even niet meer sorry.. is de kans er wel dat je zwanger raakt? Gebruiken jullie voorbehoedsmiddelen of is t niet echt heel erg gepland (met bewuste en geplande sex bedoel ik dan) maar wel heel erg gewenst? Hoe lang is je cyclus gemiddeld? dan kan ik je nod uitrekenen. maar vraag me dus af of er eens kans is dat je dan die nod zwanger zult zijn?
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 07 juni: ♡ Samm30!, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 17 juni: ♡ Ezzy120, 22 jaar, ronde 2 (1e na miskraam) 2e kindje 18 juni: ♡ Kikker1, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 28 juni: ♡ Lotus1986, 31 jaar, ronde 4, 3e kindje 29 juni: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 02 juli: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 05 juli: ♡ Rnsk, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 08 juli: ♡ Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 na MA 10 weken (+ Lilly/Louie) 09 juli: ♡ Madeliefje26, 26 jaar, ronde 8, 2e kindje 10 juli: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 2, 3e kindje 14 juli: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Onbekend: ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Coming soon: ♡ Mimi1988 op de plofbank ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 15 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 16/17 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 18 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 20 - Maani, 36 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! Februari 2019 ♡ 01 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 19 juni - GYNN, eerste echo 20 juni - Pitaa91, eerste echo 21 juni - RDerby, termijnecho 22 juni - Lotus1986 jarig 4 juli - Itsourlove, termijnecho 4 juli - moonchild, eerste echo 9 juli - moonchild, intake vk 10 juli - Fritsie7 jarig 10 juli - Krily fertiliteitsarts eind juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 30 juli - moonchild, termijnecho 2 augustus - Rnsk & Dansprinsesje jarig ===============================
Wij gaan alle testen doen, is heel stom misschien. Maar ik heb een tante met syndroom van down. Super lieve vrouw enzo maar als ik dan kijk hoeveel “werk” mijn moeder er mee heeft, hoe anders haar jeugd was hierdoor, en hoeveel moeite ze er soms mee heeft. Ik weet niet of ik die keuze zou maken voor mijn jongens. Het beheerst het leven van mijn moeder, ze is per week een uur of 15 kwijt aan dingen voor mijn tante. En moet dus heel veel laten schieten, kan niet ver weg op vakantie, ziet haar kinderen en kleinkinderen minder. Die 15 uur zijn naast een volledige werkweek en reuma. Mijn moeder zou het verschrikkelijk vinden als ik testen zou doen, en helemaal als ik wat zou doen met die uitslag. Maar ik vind wel dat ik me moet bedenken dat ik de keuze niet alleen voor mister Lotus en mij maak. Maar ook voor het volledige verdere leven van mijn jongens. @Fritsie7 dit is de 3e keer dat jij een bericht hebt met “dit bericht is verwijderd” dat is niet leuk... nu ben ik nieuwsgierig! @Ezzy120 goed turen en misschien vaag wat... mooi trucje
Ik begrijp je keuze, zou precies het zelfde doen in jouw geval. Haha dat zijn gewoon foute nodlijsten
Fijn dat je het begrijpt, juist tegenover iemand als jou klinkt het zo hard voor mijn gevoel. Bij mijn beide jongens heb ik trouwens geen testen gedaan. Foute nodlijsten of niet.... maakt mij nieuwsgierig Ohhhh ik mag weer op de plofbank. Gisteren geprobeerd raak te schieten... rest van het weekend is mister Lotus aan t werk, waar het extreem druk is, pas thuis na 3en waarsch, dus no more trying helaas. *ploft neer en duimt voor een schot in de roos van gisteren*
@Lotus1986 ik duim met je mee voor een mooi raak schot! @Ezzy120 ik lijk nog steeds wel wat te zien. Maar het is nog erg goed turen. @Fritsie7 zou je 11 juli op de lijst willen zetten voor mijn termijnecho? Ben dan wel al wat verder dan 12 weken maar dat geeft niet.
We gebruiken niks. Zijn nog niet bewust bezig voor een kindje. Zodra we uitzicht hebben op verhuizen komen de ovulatietesten weer in huis dan willen we er gelijk voor gaan. Ik hoop dat dat eind zomer/begin najaar is.
Nou dames.. mijn menstruatie is weer voorbij. Ik heb er zon hekel aan maarja wie niet Ik merk dat ik moeite heb om op iedereen te reageren! Om terug te lezen en de citeren etc.. daarom kom ik miss over als een ego poster maar ik doe het echt niet bewust . Ik lees alles en gun het jullie allemaal heel erg! Ben blij als ik goede echos voorbij zie komen en vind het niet fijn als iemand verdrietig is oid. Het lukt me alleen niet om dat allemaal te typen. Excuses!!
Vier pagina's en een nieuw deel en wederom geen melding what did i miss liefjes? Oh @Fritsie7 voor mij mag ook 6 augustus erop ; geslachtsbepalende echo
Uit frustratie wou ik net alle testen heel boos in de prullenbak gooien, tot ik bij de test van gisterenmiddag aankwam... the f*ck... Indroog? Indroog wordt toch nooit roze?
Sorry meid maar deze test is echt negatief. Je ziet dat het vloeistof is wat niet goed is doorgelopen en dat is zo opgedroogd. Ik zou graag positief zijn maar ik vind dat ik wel eerlijk moet zijn.