Uhmm weet nog niet, maar ik denk gewoon 2D aangezien we dan 16 weken zwanger zijn op 16 augustus. Het is idd een pretecho, op ons eigen kosten omdat we ons kindje gewoon willen zien.
@Ezzy120 het is nog zo vroeg, komt vast goed. Het verschil na verdubbeling is nu nog zo klein. @Fritsie7 hoop dat je volgende echo een paar hele enthousiaste eitjes hebt! @Pitaa91 fijn dat je geen pijn hebt van de cyste. Leuk dat je een extra echo hebt. Heb je een voorgevoel over het geslacht? Morgen lekker op vakantie. Een week kamperen in eigen land. De kids staan al te springen. Vanavond maar eens een poging doen om spullen te verzamelen. Als ik te vroeg begin met pakken, dan wordt de berg met onnodige spullen steeds groter, dus ik ga nu voor de last minute aanpak. We gaan het misschien toch al vertellen aan de kinderen op vakantie. Op aanraden van de verloskundige. Ze houden mij zo in de gaten dat het wel op begint te vallen dat ik flink moe ben en mijn buik groeit. Spannend!
@moonchild leuk, geniet van je vakantie!! @Pitaa91 wat fijn dat het goed gaat en dat je minder last hebt van je cyste. En logisch dat jullie een extra echo willen, hartstikke leuk toch @Fritsie7 was er echt nog helemaal niks te zien? En wat een luxe dat jij gewoon op zondag kan komen, ik moet maandag pas weer. Dus nu loop jij ineens een dag voor ipv ik bij ons zijn ze dicht in het weekend helaas.
@Pitaa91 goed nieuws van de cyste fijn dat je geen last hebt @moonchild alvast fijne vakantie! @Fritsie7 en @Lisanne1811 ik duim voor mooie eitjes voor jullie! @Ezzy120 blijft spannend zeg! En nu hoop ik dat ik niemand vergeten ben ben hier niet zo goed in Net een klein beetje vruchtbaar slijm gespot, nog nooit zo vroeg gehad
Haha ik ben er ook heel slecht in maar wat fijn nu al vruchtbaar slijm. Hoeveelste cyclus dag zit je? Ik zou maar aan de bak gaan
Oh lekker op vakantie. Waar gaan jullie heen? Hebben ze bij jullie ook al vakantie of krijgen ze dat morfen? Heel veel plezier alvast
Zo ik durf weer een beetje mee te kletsen. Echo goed, nipt goed, uitgerekende datum een beetje eerder nu! Vanmorgen even hartje gehoord en over twee weken mogen we kijken of het een jongen of meisje is! Hoe is t met jullie lieve meiden?
We gaan naar het oosten van het land. De kinderen zijn morgenmiddag vrij. Dan gaan we gelijk rijden. Dankjewel! @Kaatje138 wat fijn al dat goede nieuws! Heb je een voorgevoel over het geslacht? Spannend!
@moonchild Fijn vooruitzicht! Helemaal met deze mooie dagen! Heb een meisjes vibe maar dat komt omdat ik bij ons jongetje zeker wist dat het een jongen was en ik dat gevoel niet heb nu. En omdat deze zwangerschap rustiger voelt ofzo. Maar is op niets gebaseerd natuurlijk
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 03 juli: ♡ Samm30!, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje 14 juli: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje ♡ Ezzy120, 22 jaar, ronde 3, 2e kindje 24 juli: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje 30 juli: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 31 juli: ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje 09 augustus: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 15 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 17 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♡ 31 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! Februari 2019 ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 15 juli - Fritsie7, follikelmeting 25 juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 30 juli - Moonchild, termijnecho 30 juli - Dansprinsesje, eerste echo 2 augustus - Dansprinsesje jarig 6 augustus - Meiske1988, verloskundige 8 augustus - Itsourlove, geslachtsbepalende echo ===============================
@Kaatje138 gezellig dat je er weer bent en wat goed zeg al die positieve berichten! Wil je je afspraken op de lijst?
@Kaatje138 fijn dat alles goed is! @moonchild het oosten, leuk! Ik kom er vandaan. Fijne vakantie!! Ik houd mijn cyclus bij, zat deze keer op 37 dagen. Vorige keren was 27 en 32... schommelt altijd.
Streepje loopt nog op, nog steeds zwanger dus.. Gisteravond mijn 1e werkdag gehad in de pizzaria, jeetje wat is dat hard werken zeg!