Helaas, het lijkt erop dat clomid 50mg niet gewerkt heeft, er is niks gegroeid. Ik krijg vrijdag nog een echo maar waarschijnlijk moet ik toch aan de 100mg. Zo balen!
Misschien wel maar ik zie echt wel op tegen de bijwerkingen, die zullen ook wel erger zijn met een dubbele dosering. Maarja nu baal ik gewoon een beetje, had dit echt niet verwacht.
Hè wat balen!! Hopelijk slaat de 100mg wel aan. Kan me voorstellen dat je op ziet tegen de bijwerkingen
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 24 juli: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje 30 juli: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 31 juli: ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje 09 augustus: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje 12 augustus: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 15 - RDerby, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 17 - GYNN, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♡ 31 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! Februari 2019 ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 raak! ♡ 23 - Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 16 juli - Lisanne1811 follikelmeting 20 juli - itsourlove longarts ivm medicatie 23 juli - itsourlovegeslachtsbepalende echo 25 juli - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 30 juli - Moonchild, termijnecho 30 juli - Dansprinsesje, eerste echo 2 augustus itsourlove verloskundige 3 augustus itsourlove gyn 2 augustus - Dansprinsesje jarig 6 augustus - Meiske1988, verloskundige 6 augustus - Ezzy120, eerste echo 23 augustus - itsourlove 20 weken echo plus gyn bezoek ===============================
Ik mag wel weer provera gebruiken maar weet nog niet of ik dat wil ivm vakantie. Maar eerst maar eens vrijdag afwachten of er niet toch iets gegroeid is dan.
Hier t zelfde donderdag nog n laatste check maar dat zal wel niet heel anders zijn dan de afgelopen 2 keren.
Hè bah! Dan mag jij ook chocoladetaart. Ik heb hem al aangebroken hoor, maar er is nog wat voor je over. Niks plofbank, wij mogen altijd taart. Bekijk bijlage 581709 Hoe gaat het nu bij jou verder, krijg jij ook nog een laatste echo over een paar dagen? En dan weer provera en clomid 100mg?
Wauw... lekker!! Ziet er goed uit! ♥️☺️ Ja, donderdag weer n echo maar ga inderdaad uit van een nieuwe ronde, provera en dan clomid100. Gaan we toch nog gelijk op hihi.
@Fritsie7 wat balen zeg! maar zoals ik ook al tegen @Lisanne1811 zei. Volgende ronde (mocht de echo hetzelfde zijn donderdag) werkt het gewoon!
Lief! Ja dat hoop ik wel. Wel gek eigenlijk want de vorige keer sloeg 50 wel aan bij mij, 1 eitje. Hoop nog steeds op 2 haha
Jaa ik ook! Maar ik heb inmiddels 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen dus 4 mag ook in ieder geval kunnen we elke mogelijke tweelingcombinatie nu een naam geven. Je moet wat met je tijd...