Pff gelukkig @moonchild wat zul je geschrokken zijn! @itsourlove een meisje! Leuk zeg! Ik zit rond mn eisprong nu. Alle symptonen zijn er
@Lisanne1811 nou 1 follikel is al heel fijn toch, maar hoop dat ie verstopt zat haha. @itsourlove jeeej n meisje en neeeee ik hadt fout! @moonchild oo wat was dat spannend! Fijn dat alles goed is..
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 24 juli: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje 31 juli: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje 6 augustus: ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje 09 augustus: ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje 12 augustus: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje 31 augustus: ± ♡♡ Fritsie7, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♡ 31 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! Februari 2019 ♡ 12 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 29 jaar, ronde 2 raak! ♡ 23 - Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 25 juli - Lisanne1811, follikelmeting 30 juli - Moonchild, termijnecho 2 augustus - itsourlove verloskundige 3 augustus - itsourlove gyn 2 augustus - Dansprinsesje jarig 6 augustus - Meiske1988, verloskundige 6 augustus - Ezzy120, eerste echo 6 augustus - Dansprinsesje, eerste echo 22 augustus - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 23 augustus - itsourlove 20 weken echo plus gyn bezoek ===============================
=========THE GENDER GAME========= ♥️ Itsourlove ♥️ - Meisje - 1. moonchild - 1punt 2. Ezzy120 - 1punt 3. meiske1988 - 1punt - Jongen - 1. Fritsie7 - 0punten 2. Lisanne1811 - 0punten 3. Kaatje138 - 0punten 4. Mimi1988 - 0punten Wie aan het eind van de rit (van alle zwangerschappen) de meeste punten heeft wint THE GENDER GAME!!
@Lisanne1811 zie nu je berichtje. Maar ik duim dat het een hele mooie is! Uiteindelijk heb je er maar 1 nodig!!!!
Lief! Dankjewel! Dat ga ik proberen en wat meer in het nu proberen te leven. Mag je nu vaker dan de gemiddelde cyclus menstruatie opwekken?
Beetje zeurderige pijn in buik met vlagen. Bij mijn liezen. Was dat bandenpijn? Of harde buiken. Ben het even kwijt. Vorige keer sowieso al vroeg harde buiken maar dit voelt wat anders. Misschien omdat alles al opgerekt is?
Klinkt als bandenpijn maar iedereen voelt t anders denk ik maar ik heb bij mn 2e best lang in t zkh gelegen ivm harde buiken maar heb ze nooit bij mn liezen gevoeld.
Provera gebruik je 10 dagen en dan wordt je na die 10dagen binnen 1 week ongesteld. Vanaf dan is het een normale cyclus in principe. Als er dan geen follikels groeien op CD18 begin je opnieuw met provera maar omdat daar gemiddeld 14 dagen overheen gaan, is t eigenlijk t zelfde als een ‘ normale cyclus’ zonder provera, misschien zelfs wel langer t is eigenlijk alleen maar om alles weer op 0 te zetten en de follikels alle kans te geven te kunnen groeien Rot dat je die pijn niet thuis kunt brengen, ik heb er helaas geen ervaring mee
Hier even iets minder aanwezig. Genieten even van twee dagen aan zee met z’n tweetjes en daarna een weekje Drenthe met Mn dochter (en vriend natuurlijk).