Ja hallo, voor op de plofbank... daar wilde jij niet op, Duss ook geen taart voor jou.. jij krijgt augurken, slagroom en zure bommen
Ik plof lekker op de bank met een bak ben&jerry's, ik zit nog niet eens op de plofbank maar dan kan ik vast een beetje wennen
Zoo het cadeautje voor beide ouders voor morgen is klaar. Schoonvader is helaas overleden. Gaan we morgen eerst naar t graf. En dan schoonmoeder en mijn ouders vertellen. Zooo benieuwd naar de reactie.
Oke nu ben ik echt helemaal in de war, net tijdens het controleren van mijn bm trok ik wat slijm eruit. Gelig met een klein beetje rozig bloed... innesteling? ( Zal jullie de details besparen )
ik heb er geen verstand van maarrrrr, als je nu pas innestelingsbloed hebt konnie volgens mij niet paar dagen terug al een posi test hebben toch? Meid pas je een beetje op dat je jezelf niet helemaal gek maakt?
Al te laat voor denk ik, enige hoop is dat ik hier niet als een gek overkom Maar heb het inmiddels naast me neergelegd, ik zie het vanzelf wel Jullie zijn eigenlijk de enige waarmee ik dit kan delen ( en die er ook iets van snappen ) Meneer Ezzy kijkt altijd een beetje scheef en probeert overtuigend te knikken
Wauw, wat leuk! En verdrietig van schoonvader.... Leuk om te zien dit kadootje, echt al een duidelijke baby op de echo he! Geniet ervan
Ik zie ook wat op je laatste test! Eneuh knal lekker zoveel testen online als je wilt hoor... zoals je ziet reageren we er op en dus vinden we t interessant haha. Maar innestelingsbloeding en een tuurtest gaan niet samen helaas. Innesteling MOET een paar dagen voor de tuurtest plaats vinden anders kun je nooit HCG in je urine hebben en dus ook niet opsporen dmv een test
Ik noem je niet gek je moet hier ook absoluut je verhaal kwijt! En dat is ook de bedoeling. Hoop alleen dat je jezelf niet te gek maakt
Bij de eerste twee testen zag bijna niemand iets, ben daardoor ook zelf enorm gaan twijfelen omdat ik zelf ook niet echt iets zag. En eigenlijk spelen met de belichting is ook wel een beetje vals spelen Ga morgen sowieso nog een keertje testen, mocht die nog net zo blanco zijn dan zou het van vandaag misschien best innesteling zijn geweest en als de streep morgen duidelijker is dan hoop ik niet dat dit een nieuwe miskraam is.. (mocht de bloeding doorzetten ofzo)
Hopelijk niet nee! Maar bedoelde als die testen wel positief waren en het bloeden doorzet. Maar heb nergens last van hoor