Ahhh @Krily hoop stiekem toch op een blijvertje deze keer. Maar de onzekerheid en teleurstelling iedere keer....zo rot! Dikke knuffel voor jou!
@meiske1988 @Kaatje138 Was erg heftig toen. We waren nog maar heel kort bij elkaar. Ik ga net zo lang door met zoeken naar een vk waar ik extra op controle mag haha. Heb bij zoontje om de twee weken echo’s gehad en als hij naar mijn idee te rustig was lag ik aan de ctg.
@Kaatje138 en @mimi1988 Utro is progesteron, dit kan helpen voor de innesteling en tegen vroege miskramen. Maar dit is niet bewezen, dus het hoeft niet te helpen helaas. Ik wou het toch graag proberen omdat het een baadt het niet, dan schaadt het niet product is.
Groot gelijk. Heb er positieve verhalen over geleden. Wanneer start je er mee? Ik weet niet of je gelooft in homeopathie, maar dat zou je ook eens kunnen proberen.
Ik start er mee na m’n ei komende ronde, ben benieuwd. Hoop dat ik het meerdere rondes mag proberen. Wat is dat precies?
============================== ♡NODlijst algemeen♡ ============================== ♡ Op de plofbank ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ Ongesteld ♡ ♡ Medische MalleMolen ♡ ♡ Negatieve Test ♡ ♡ Twijfel-/Tuurtest ♡ 12 augustus: ♡ Krily, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje 24 augustus: ♡ Baasje, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje 2 september: ♡♡ Fritsie7, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Onbekend: ♡ Lotus1986, 32 jaar, ronde 6, 3e kindje ♡♡ Lisanne1811, 28 jaar, ronde onbekend, 1e kindje ♡ xxmamaxx2016, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Coming soon: ♡ Mimi1988 ============================== ♡Bevallingslijst 2019♡ ============================== ♡ jongen | ♡ meisje | ♡ verrassing | ♡ onbekend | Januari 2019 ♡ 12 - Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 raak! ♡ 18 - Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 raak! ♡ 21 - Kaatje138, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 raak! ♡ 31 - Pitaa91, 26 jaar, 3e kindje, na 2e ICSI poging 1e blastocyst tp raak! Februari 2019 ♡ 11 - Moonchild, 33, 3e kindje, ronde 4 raak! Maart 2019 ♡ 16 - Dansprinsesje, 31 jaar, ronde 2 raak! ♡ 23 - Ezzy120, 22 jaar, 2e kindje, ronde 3 raak! ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== 15 augustus - Fritsie7, follikelmeting 17 augustus - Lisanne1811, follikelmeting 19 augustus - Fritsie7, follikelmeting 21 augustus - Moonchild, geslachtbepalende echo 21 augustus - Meiske1988, 20 weken echo 22 augustus - Lisanne1811, zaadonderzoek partner 23 augustus - Ezzy120, echo 31 augustus - itsourlove 20 weken echo + gynaecoloog ===============================
Ik had vandaag follikelmeting. Links 8mm en rechts wat groter maar die had een abnormale vorm. Kan n cyste zijn maar kan ook normaal doorgroeien. Woensdag kijken of t gegroeid is en of de vorm veranderd is.
Niet leuk!! Heb hier positieve ervaring met homeopathie bij zoontje en mijzelf. Is maar net waar je voor open staat denk ik
Dank jullie wel, jullie zijn schatten. Vandaag alweer de laatste dag clomid. Gisteren was een drama. In de ochtend heb ik steeds nergens last van. Eind van de middag komen de opvliegers en 's avonds voel ik me gewoon vreselijk, ik ben gisteren echt helemaal uit mijn plaat gegaan. Oeps... Ik word gewoon ineens zo boos en verdrietig om iets heel kleins en heb het dan niet meer echt onder controle. Maargoed, laatste dagje weer, hopelijk vandaag geen boze buien meer. @Kaatje138 ik denk niet dat de bijwerkingen minder gaan worden als ik de medicijnen langer gebruik, daar kan ik nergens iets over terugvinden tenminste. @Fritsie7 Zo fijn dat jij geen bijwerkingen hebt! En die ballonvaart, wauw wat mooi zeg! Ik hoop dat er voor jou ook wat eitjes gaan groeien nu. @Krily Oh wat frustrerend dat je nu alweer witte testen hebt na een positieve, lijkt me echt heel rot Ik hoop dat utro je kan helpen!
Hè bah wat naar hopelijk verdwijnen de boze en verdrietige buien als je klaar bent met de clomid. Was dat de vorige keer wel zo? Hoe zijn de metingen bij jou?